**inbraak** spirit70: Meid,gecondoleerd! Heel veel beterschap en we leven met je mee ik heb net een aantal traantjes weggepinkt.... Dikke Knuffels MamaNona van de maartmama's **uitbraak**
Poeh, lijkt me inderdaad heftig om hier meteen weer te zijn. Maar Spirit moet natuurlijk doen wat "goed" voor d'r voelt. Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar is het een idee om vanuit de juni-mama's iets te doen voor Spirit? Dacht aan bloemen (als dat past binnen Spirits eigen ideeën voor het afscheid van Nick) of een kaart... Weet ook niet precies, maar ik zou zo graag iets voor haar en partner willen betekenen/doen om ze te steunen. Hoe denken jullie erover?
*inbraak* Spirit, gecondoleerd met het verlies van jullie Nick.. Weet verder niet veel te zeggen.. Veel sterkte! Liefs Maja, februari mama *uitbraak*
Als er meer interesse is om hieraan mee te doen, hoor ik t graag. Denk dat we wel snel moeten zijn, zeker als we iets met bloemen willen is het (lijkt mij) goed om te zorgen dat die er voor de crematie (zaterdag) zijn. Moeten we eerst even informeren (bij Spirit) of bloemen gepast zijn volgens hun wensen? Sommigen willen juist geen bloemen misschien. Ik heb morgen wel tijd om één en ander te regelen. Schaapje, zou je het adres willen vragen aan Spirit? Laten jullie anders per PB weten of jullie (andere) ideeën hebben en of je mee wilt doen.
Schaapje, sterkte met je oma. Ga zo mijn bed opzoeken. 't overlijden van Nick heeft hier wel als een rode draad de dag bepaald. Las het vanmorgen pas. Ik hoop wel dat ik een beetje kan slapen. Krijg het niet uit mijn hoofd. Morgen lees ik ook weer even bij hoe het met de rest gaat hoor.
@ schaapje sterkte met je oma. @ bwtje die lijst is zo wel overzichtelijker ziet er goed uit meid @ hier die constante buikpijn is over eindelijk zat er echt helemaal doorheen gisteren... zit nu op de bank me schoonmoeder belde dat ze haar hondje nergens kwijt kon of ze um hier even mocht brengen pfff drom zo vroeg eruit hihi duik er zo weer in
dank je! Maar dat is inderdaad vroeg ja.. Ik denk dat zowel een kaartje of een bescheiden bloemetje geen probleem moet zijn toch? Goed idee zonneschijn! Laat maar weten als je iets geregeld hebt en wat de bijdrage is van iedereen! Kleine moeite toch dan maken we dit gewoon over naar jou! Ik hoor het wel.. Ik doe in ieder geval dus mee..Als iedereen dit ff laat weten dan weet je door hoeveel je dit bedrag moet delen. Hier ook weer vroeg op, dametje is altijd bright and early Maar weer genoeg te doen vandaag..
zow, was gelijk met vriendje wakker, maar had nog geen zin om beneden te zitten. heb dus maar de laptop mee naar boven genomen, een onbeveiligd netwerk opgezocht, en tadaa.... internet! die domme studenten hiernaast ook! haha iedereen fijne dag vandaag, ik ga vanmiddag ff naar de stad toe met een vriendin/collega en samen lekker onze dikke buik showen!
Ik heb ook heel erg behoefte om iets te doen, weet zelf niet zo goed wat. Volgens mij is bloemen alleen niet gebruikelijk bij een kind (baby). En waar is de crematie, dat soort dingen, hoe kom je daar achter? En zou het op prijs gesteld worden, ik vind het echt heel moeilijk en wil ook wel waken over de privacy van Spirit. Ik wil absoluut wel meedoen, maar het moet dus echt wel passend zijn gezien de situatie. Fijne dag vandaag allemaal. Cellie.
Ja ik neem aan dat dit sowieso aan spirit gevraagd zal worden, anders komen we ook niet aan dr adres lijkt mij Ik weet eigenlijk ook niet wat standaard is..maar een kaartje moet toch wel kunnen altijd? En anders doen we dit online kan ook nog.. Het gebaar is in ieder geval daar! Zo ga nog ff rustig aan doen en dan maar weer aan de gang hehe hopelijk blijft het nog even droog moet nog boodschapjes doen vandaag!
Ik zat even mee te lezen. Wij hebben voor Vergo 2 beren besteld met de naam van Dylan en Dinand erop en nog een fotolijstje van zilver om een foto van de jongens in te doen. Verder hadden we allemaal een persoonlijke tekst gestuurd die Senninha heeft uitgeprint. Als jullie het wat vinden zou je eens bij Senninha na kunnen vragen hoe en wat...
@Bwtje; ik bedoelde niet alleen het adres vragen en dan wat doen waar ze niet op voorbereid is, het blijft moeilijk. Maar natuurlijk is het zeker goedbedoeld.
Cellie, inderdaad wat je zegt klopt... weet ook niet wat gebruikelijk/wenselijk is. Misschien kan Schaapje bij Spirit informeren. Zou je dat willen doen Schaapje? Wat monkeylove schrijft vind ik ook een mooi gebaar. Bedankt Monkeylove voor je reactie!
Dat klinkt ook zeker leuk ja! Maar inderdaad Cellie ik bedoel ook wel zo netje om het te vragen maar ik neem aan dat je ook niet alleen een adres zou vragen nee Maar schaapje we horen het wel van je dan.. Ze mag vandaag waarschijnlijk naar huis ben erg benieuwd..
@vlademira hopen da thet het nog 2 weken vol hou! @schaapje sterkte met je oma! @bwtje leuke vrouw van de yoga
@allemaal: Bedankt voor jullie steun. Ik zit gespannen op hét telefoontje te wachten... Ik heb Spirit trouwens een pb'tje gestuurd met alle (59!) berichtjes voor haar.