@Moaatje: Sjongejonge, wat een prutsers. Ik hoop dat ze het rekje snel naleveren! @Melanie P: Fijn dat je kindje niet meer in een stuit ligt en 14 kilo aankomen is toch netjes. @bulldog: Vervelend dat je buikpijn hebt. Heb je een makkelijke stoelgang? Ik heb dagen dat ik gewoon 4x per dag een grote (letterlijk) boodschap kan doen.
schaapje ja dat heb ik ! alleen 5 a 6 x in 2 dagen heb ik nog nooit gehad hihi misschien iets te veel sambal door de spaggetie gedaan hihi
Wij weten nog niet wat we met vakantie doen... Omdat we ook eind sep. nog gaan verhuizen, als dan ons nieuwe huis wortd opgeleverd tenminste. Misshcien dat we à la minute nog beslissen weg te gaan, maar is nu ff moeilijk plannen.
Via Schaapje hebben we bericht van Spirit. Ze vindt het prima als we iets sturen, ze heeft zich niet zo duidelijk uitgelaten over wel of geen bloemen. Wat vinden jullie? Ik heb eigenlijk niet zo'n voorkeur. Hieronder het lijstje zoals die nu is. Wie doet er mee voor Spirit? Nog even los van de wensen van Spirit zelf, dat is uiteindelijk het belangrijkste. Sjoon Blondie Daantje82 Meryem (?) Bwtje Ilona Dafke Schaapje Cellie Moaatje Zonneschijn Bianca75 Bulldog Melanie P Graag jullie voorkeur; knuffel of bloemen. Of eventuele andere ideeën. Zijn er ook mensen die alleen met een kaartje mee willen doen, maar niet met iets "groters"? Ik moet zo naar het ziekenhuis voor CTG en groei-echo (spannnend). Ga ervanuit dat ik straks weer gewoon thuis ben, maar je weet maar nooit....
Ik wil inderdaad ook graag meedoen met het kaartje voor spirit.. Hier geen vakantieplannen en ook nog geen idee over anticonceptie.. en als het goed is staat me man vanavond rond 8 uur weer op Hollandse bodem !
Wij blijven lekker bij huis... zwembad opzetten.. ligbedjes in de tuin en genieten maar van ons nieuwe gezinnetje.. Daarom wil ik ook wel met 37 weken bevallen... na je bevalling schijn je 6 weken lang niet int water te mogen Dus dan liever vanaf nu gerekend Zonneschijn...je kan vlgs mij maar een bepaalde tijd een eerder geplaatst berichtje wijzigen. Maar straks doe je gewoon bij je eigen berichtje op 991 quote en je haalt alle resttekst weg zoals img... dan de naam er bij en druk op okee.. Schaap sterkte met je oma! Ben je trouwens ook af en toe aan de slaappillen voor je slaaptekort? Ik mag sinds vorige week 1 a 2 keer per week een normison en het helpt mij enorm! Liefs, Paula
Ooh je hebt net voor me aan wat geplaatst Ik zou een mooie knuffel doen Met zoveel meiden een euro pp? ik zeg maar iets!
Ik wil eerst bevallen en dan beslissen om wel/niet op vakantie te gaan, we hebben niet straks alleen de baby, maar ook een peuter van 16 maanden. De oudste 3 gaan sowieso op vakantie met hun vader naar Griekenland, en 3 weken alleen met de 2 kleintjes thuis trekt me ook wel Anticonceptie, tja, na de nu 1 jarige hebben we het 6 maandjes met condoom gedaan (uh...vooral op de kritieke dagen eerlijk gezegd), en na 6 mnd gingen we voor dit portret en dat was snel raak. Na deze zijn we wel vol thuis dus weer aan het condoom en een verwijzing voor mijn man regelen, ik ga in ieder geval niet meer aan de pil, zonde van me gewicht én mijn libido (Nee zonder dollen, ik wil die troep gewoon niet meer en voel me ook echt beter zonder!)
mijn schoonzus is sinds ze gestopt is met de pil 5 kilo afgevallen. een colllega is toen 10 kilo afgevallen toen ze gestopt is met de pil. ik ben toen ik er mee ben begonnen 10 kilo mee aangekomen.
Blondie: Waarom zou je 6 weken niet in het water mogen ? Ik zou meer de voorkeur geven aan zo een beer wat hier eerder werd geschreven. Ik doe wel mee aan iets groters. Hier wel vakantieplannen. In september naar Mallorca, is alleen de vraag nog of de baby dan meegaat. Bij de eerste zijn we ook na 6 weken naar Mallorca gegaan, en dat was heel goed te doen.
Omdat je wonden hebt van binnen die eerst moeten genezen.. Anders kans op infecties.. Mss mag het wel als je niet meer vloeit hoor..maar die richtlijn is mij doorgegeven.. had er zelf niet eens over nagedacht... Dus al 2 mensen voor een knuffel of beer... Wat vind de rest...
Ik zat ook al te bedenken waarom 6 weken niet in het water, kom er ook niet op eigenlijk? Ik weet wel dat zolang je vloeit het ivm infectiegevaar afgeraden wordt, maar mijn ervaring is dat dat maar een kleine 2 weken duurt, al is dat voor iedereen anders. Hier moeten de kinderen in september weer naar school, dus als we op vakantie willen zal het écht in augustus moeten en ik heb wel gedacht aan Menorca ofzo, maar denk dat het dan te warm is, en zoveel heisa met 2 kleintjes.
Wonden van binnen? We hebben het toch over een natuurlijke bevalling? Het zal om de duur van het vloeien gaan denk ik, die is zo verschillend bij iedereen.
@bulldog: Nou, 5/6x in twee dagen is ook een prestatie om trots op te zijn, zeker als het van die grote joekels betreft. Dat is al een hele bevalling op zich. @Blondie: Nee, ik slik geen slaappillen. Nooit over nagedacht eigenlijk. Heb je last van bijwerkingen door die pillen? Ik ben ook voor een knuffel of een andere blijvende herinnering.
Na verstoppingen en alles moet ik nu ook supervaak naar het toilet.. Zeker wel 2 keer op een dag een grote boodschap
ik wil ook wel meedoen met een kaart oid. Dat je vaker naar de wc gaat, heeft ook te maken met het feit dat je lichaam zich klaar maakt voor de bevalling, hoe schoner (leger) van binnen , hoe minder weerstand dadelijk...