Als je 5 kinderen hebt is dat toch vakantie En nu denk je dat een baby veel werk is, maar grotere kinderen zijn nog veel meer werk! Alleen met man én 2 kleintjes trouwens bedoel ik.....
Gewoon lekker doen wat jij wil meid, niets van andere aantrekken. Mijn moeder vond het geweldig haar kleintje mee te nemen en heeft er nooit spijt van gehad.
Ik draai me hand ook niet om voor kamperen met een kleintje hoor, zeker als je BV geeft is het helmaal geen probleem. Een weglopende peuter daarintegen is weer een ander verhaal
Inderdaad! Dat is zeker een voordeel van de babytijd! Slapen eten slapen eten en vooral niet weg kunnen lopen hahaha
Zo hier de wasmachine weer aan het werk gezet! En ik weer met de pootjes omhoog, moet wel zeggen sinds dat het weer is omgeslagen, ik weer kan zien dat er aders over mijn voeten lopen.. Dus het begint minder te worden Vandaag geen boodschapjes gedaan trouwens, ik stond klaar om te gaan...kwam ik erachter dat manlief mijn pasje nog bij zich had fijn he? haha dus nu gaan we boodschappies doen als die terug is! Sem maar lekker een stukkie buiten laten fietsen op dr nieuwe fietsje Vond het ook sneu om niet naar buiten te gaan! En dan mag ze straks nog een keer naar de c1000 fietsen Vanavond word het hier lekker simpel macaroni op tafel! en bij jullie?
als je in het ziekenhuis ga bevallen poliklinsch moet je je eigen dan aanmelden in het ziekenhuis of doet de vk dat of hoe dat helemaal niet?
wij morgen Deze zijn nu ook in de aanbieding bij de c1000 en dan aardappeltjes van cela vita ook aanbieding en nog eentje is de cordon blue..gaat ook nooit vervelen hehe
hmm geen ervaring mee.. maar ik denk als je gaat bevallen en je hebt serieuze cm's dat de VK dan belt om aan te geven dat ze met jullie eraan komt.. Zodat er ruimte voor je gemaakt word.. Dat lijkt mij de gang van zaken maar dus geen flauw idee misschien iemand anders alwel? Toen ik uiteindelijk naar het Zkh nog moest, heeft de VK namelijk ook voor mij gebeld, moet er niet aan denken dat ik dat toen nog heb moeten doen en bulldog beetje uitgerust? pijn wat minder nu?
dan zal het wel geregeld worden. mwa niet echt nog steeds zon zeurend gevoel heb nog wel een uurtje liggen slapen vanavond lekker op de bank liggen en op tijd naar bed.
Dan word het wel doorkletsen willen we dat vandaag nog halen.. Hier liggen de kussenslopen nog eraf haha dus kan nog niet op de bank! Maar alleen van de 2 zitkussens en die mag hij lekker doen, want het was voor mij al een flink karwei om die eraf te krijgen En vind dat ik vandaag ook toch aardig weer wat gedaan heb! Voordat je weer op de bank ligt is het vaak tegen half 9..
heb hier nog soaps die ik kijk dat begint om 7uur dus ik zit rond 7uur altijd op de bank. voordeel dat we nog geen kinderen hebben zal straks ook niet meer zo zijn. net als computeren zal er straks ook niet veel meer bij zijn.
Ik ga zo bij me mam's shoarma eten.... en dan lekker met de voetjes, nou voetjes eerder klompen , omhoog zitten hahaha...
hihi nee inderdaad! dat is dan echt voorbij Ik ben ook erg blij niet meer werken voorlopig.. Straks is het weer eten klaar hebben gelijk eten als vriendlief thuis is, en dan naar mijn werk toe haasten! En dit 3 x per week want in het weekend werk ik rustig overdag dus dan vroeg mun nest uit.. Maar ja liever zo dan die stress op de creche en werk, vind deze combi toch wel erg fijn 8)