Heel veel sterkte Zoe Wat sh*t zeg! Laat je nog even weten hoe of wat als je morgen bij de huisarts geweest bent? Dikke knuffel Meryem
Heel veel sterkte lieve Zoe. Ik heb ervaring met bloedverlies maar helaas niet positief. Maar 1 op de 3 vrouwen heeft te maken met bloedverlies tijdens de zwangerschap en daar gaat het dus ook vaak wel goed bij. Maar verliezen van stolsels hoort niet okee Nogmaals heel veel sterkte. @ iemand over pijnlijke borsten. Ik heb al 2 meegroei beha's gekocht. Die zitten wel lekker. Ook per ongeluk een voedingsbh gekocht maar die laat ik nog even in de kast liggen @ Joel en Zonneschijn.. Wij drietjes een echo morgen. Ik hoop voor ons allemaal op een superpositieve uitslag! Ik ga slapen, iedereen weltrusten.. Liefs, Paula
He meiden vanavond om klokslag 00:00 uur gooi ik men sigaretten de container in Ga niet tot dinsdag wachten tot mannetje stopt, maar gewoon meteen morgen Wish me luck!
Hardstikke goed van je Daantje! Zoals je zegt, niet wachten gewoon kappen met die handel haha.. Als je een chagerijnige bui hebt, gewoon langskomen hier op het forum. We kunnen hier wel wat hebben Veel succes!
Hee Daantje, goed hoor! Nog 2 dagen eerder dan gepland ook. Veel succes! Dus nu nog snel effe wat sigaretjes er doorheen stomen !
Maak gewoon men voorraadje die ik had volgens mijn schema op hihihi. Heb nu nog 2 halve sigaretjes, dus dat komt goed hihihii Ja ik zat vandaag echt te denken waarom wachten, van uitstel komt afstel zeggen ze wel eens. Dus ga er gewoon voor hihihi
Zoe en meryem85 Meiden jullie laten me wel schrikken hoor,ik duim hier super har ddat alles goed is, denk aan jullie dikke knuff
pfff hier vroeg wakker hahahaha weheb 2 logeetjes,neefje en een nichtje,Bjorn was al om 4 uur wakker en zat maar te woelen in zijn bed,dus heb het matras naast ons bed neergelegd,toen werd zijn zus even later wakker,en die heb ik naast zijn broer neer gelegd,en ja die konde niet meer slapen,toen werd Délano wakker,en ze zaten maar te woelen in bed,dus ben ik er maar rond kwart over 5 uit gegaan,en nu zitten ze tv te kijken,achja zo af en toe moet dat kunnen he, straks oppassen,en vanmiddag ook op 2 kids,van 6 en 7 maanden,dus word weer een gezelig druk daggie. hoe gaat het verders hier?
Ik heb het alleen mijn allerbeste vriendin verteld want die is ook zwanger. De rest gaan we het vertellen vanaf week 7 hadden we afgesprokken. maar je moet doen wat goed voeld.
Zoe en meryem85 we duimen voor je. Daantje82 goed van je dat je nu eerder gestopt ben want van uitstel komt inderdaad afstel. Een kennis van mij is 23 weken en heeft al die tijd gerookt en nog steeds. Ik weet het is moeilijk. maar het nieuwe leven wat in je groeit is te mooi om te blijven roken. succes allemaal.
@Zoe en Meryem, wat naar voor jullie zeg, ik wens jullie veel sterkte. Hoop dat alles goed komt @Daantje: You go girl! @Derona: oh jee.. vier uur.. waar ben ik aan begonnen? @Iedereen: Hoera, al honderd pagina's volgekletst! @Zeretieten: heb zelf ook al een meegroeibh gekocht! @De drie echo's: ik ben benieuwd wat er al te zien is. Was het leuk? Gisteren zijn we naar de rommelmarkt geweest en ik kon het niet laten, heb al drie kleertjes gekocht.. Fijne dag
Goeimorgen, na ja, slechte nacht= brakke morgen. Woelen in bed, echt geen 2 minuten kan ik in 1 houding blijven liggen... Nu zo naar school, terwijl ik echt doodop ben! Heb ik een workshop 'op zoek naar je fysieke grens....' (ik zit op de Theaterschool) Oh oh... Nou ja, ik ga in ieder geval geen grenzen overscheiden, lijkt me niet verstandig. Zijn er hier eigenlijk nog meer jonge zwangeren die ook nog studeren, zoals ik? En hoe trekken jullie dat? Ik moet dit jaar afstuderen, wat een tamelijk heftige combinatie zal zijn. Morgen eerste afspraak verloskundige. Iemand al ervaring met hoe zo'n eerste afspraak er uitziet? Liefs, Marijn
haha ik dacht zijn er weer nieuwe aanmeldingen? Mijn echo was okee. Helaas nog geen kloppend hartje.. (Wat ik in het boek "het grote wonder" had gelezen klopt vlgs gyn niet) Maar wel een vruchtzakje met "structuur". Haha ons kindje wordt gewoon "structuur" genoemd Het zag er goed uit en ik heb over 2 weken weer een echo! Hopen dat structuur dan ook een kloppend hartje heeft Foto staat in album! Zonneschijn en Joel ik hoop op goed nieuws!