Wie doet er mee voor Spirit? Sjoon Blondie Daantje82 Meryem Bwtje Ilona Dafke Schaapje Cellie Moaatje Zonneschijn Bianca75 Bulldog Melanie P Krokus Claudia0404 Vlademira Flexgirl Mo1978 Minnie1979 De voorkeuren die ik heb gelezen is dat eigenlijk ieders voorkeur uitgaat naar een mooie beer of knuffel met een kaart. Zullen we een prijs afspreken van 1,50 per persoon? We zijn nu met z'n 20-en.. Dan kan er een mooie knuffel gekocht worden een mooie kaart en kunnen de verzendkosten ook nog uit.... Ik zou alle namen van dit lijstje erop zetten... bw-tje bedankt dat je dit wilt doen. Laten we ook zo snel mogelijk geld naar Bwtje overmaken zodat zij hier niet weer achteraan hoeft!
Voordat ik zwanger wilde worden gebruikte ik ook de nuvaring en is mij goed bevallen, dus die wil ik weer gaan gebruiken als dat mogelijk is in combinatie met bv, anders worden het voorlopig condooms denk ik
Meiden ik ga naar bed.. als we morgen kijken voor een mooi gedichtje,en idd paula,laten we allemaal zo snel mogelijk geld overmaken naar bwtje! ik hoor het wel als je weet hoe of wat het word!
HAHA jou reactie stond er al voordat ik hem er had neergezet hoe kan dat nou? Ja ik kan het morgen op zijn vroegst opsturen maar dan moet dus alles meezitten! De post sowieso normaal is het de volgende dag er wel..maar waarschijnlijk is de post bij haar wat drukker waardoor het langer kan duren maar we hopen dat maar! + dan moet ik haar adres hebben, gedichtje en morgen inderdaad de knuffel vinden maar dat moet denk ik wel lukken! Hou jullie natuurlijk op de hoogte hehe Ga morgen gelijk aan de gang ermee Ik kijk vandaag ook nog ff online wat de mogelijkheden zijn maar die kosten zijn vaak wat hoger.. Maar bekijk alle opties!
Mijn ouders deden er 4 jaar over om mij te krijgen en bij ons was het in 3 maanden raak dus het wil allemaal niks zeggen idd.
8) ik kan gedachten lezen bw Nee ik had net een grote megaoproep gemaakt wie het asjeblieft zou willen doen en toen had ik em net geplaatst en las ik dat jij tegelijk met mij een bericht had geplaatst... ik kon hem niet meer verwijderen maar wel wijzigen
ja dat is waar vindt het behoorlijk moeilijk ze heeft toch veel met ons meegekletst en je leeft dan erg mee... Ben 2 dagen erg emotioneel geweest nadat ik het verschrikkelijke nieuws las
ja het gedichtje liefst vandaag dan morgen.. maar anders morgen nog voor de middag zeg maar.. Ik ga uiteindelijk iedereen ff een pb sturen met mijn gegevens en dan streep ik zelf de namen door in het lijstje van wie ik het dan binnen heb! Dat is wel zo overzichtelijk Maar inderdaad met 1,50 moeten we neem ik aan een heel eind komen.. Maar stel het is goedkoper of er doen er meer mee..dan word het bedrag automatisch kleiner.. Maar met de namen op de kaart kan ik dus tot morgenmiddag zeg 12h nog voor de laatste keer hier kijken op het forum die zet ik erop.. En anders gaat dus niet.. een bijdrage mag natuurlijk altijd nog!Maar dan hebben we ff een grens gesteld.
Ben niet zo creatief ..maar hier een link met gedichten.. Staan mooie op. Zoek jij maar 1 uit bwtje: http://www.gedachten-gedichten.nl/overlijden_kind.htm En laten we zeggen dat het bedrag max 1,50 wordt pp en dat jij het bedrag wat het uiteindelijk wordt naar ons mailt. Liefs, paula
Bwtje, hartstikke fijn dat jij het over wil nemen! Ik voelde me al schuldig, eerst iets voorstellen en dan zelf afhaken. Maar SUPER van je! Ik heb via Schaapje al een mail gekregen dat Spirit akkoord gaat met iets te ontvangen van ons. Ook het adres, dus ik zal het je zo doorsturen. Liefs.
Ik heb samen met mn vriend een groothandel in pluche beesten, misschien is het een idee dat ik een knuffel opstuur naar Spirit, maar ik weet niet of die dan op tijd aankomt als ik dat morgen regel : : En wat voor knuffel vinden jullie gepast?
Minnie bedankt voor het aanbod.. Maar dan moet je er ook een kaart bij regelen.. Overleg anders even met bwtje die had net toegezegd om het op zich te nemen..
is niet erg het was sowieso al harstikke lief van je! En je hebt nu eenmaal vele belangrijkere dingen aan je hoofd nu, je kindje gaat voor alles nu! Maar ik heb het van schaapje al binnen dus je hoeft niets meer door te sturen!
BW-tje, helemaal top. Gaat wel mijn eerst ontvangen PB worden, dus weet niet goed wat ik kan verwachten. Meld je ff als je verzonden hebt? Ik zal nog ff zpeuren naar een mooi gedichtje. Zonneschijn, balen zeg, ik hoop echt dat het morgen goed gaat. Ben vanavond weer bij de VK geweest. Zegt ze "zo, dat word geen dikkertje". Schrok er wel van, want op de echo's lagen we steeds op de max van de groeicurve. Ze zei ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken, want dat de ruim 6 pond bij 40 weken er best in zat. En tja, 6 pond is natuurlijk prima. Maar had me zo ingesteld op een grote beeb. Was er ook best trots op. Ben gestopt met roken. En zag het toch als een soort direct resultaat dat ik dus geen klein beebje kreeg. En wie weet vergist ze zich. Misschien raar, maar zag het toch een beetje als teleurstelling. Heb daarna trouwens heerlijk gezwommen, ben er helemaal rozig van. Ik doe niks meer vanavond denk ik.
wanneer kun je dit weten dan? Want mocht dit niet lukken dan hoor ik dit graag vroeg in de ochtend dan kan ik morgen alsnog zelf de spulletjes halen! Dan zullen we ff via pb onze gsm nummers moeten uitwisselen!