Wie doet er mee voor Spirit? 1. Sjoon 2. Blondie 3. Daantje82 4. Meryem 5. Bwtje 6. Ilona 7. Dafke 8. Schaapje 9. Cellie 10. Moaatje 11. Zonneschijn 12. Bianca75 13. Bulldog 14. Melanie P 15. Krokus 16. Claudia0404 17. Vlademira 18. Flexgirl 19. Mo1978 20. Minnie1979 Afgesproken is dat bwtje een knuffel/beer oid gaat kopen en een kaart waar ze onze namen op zet + een gedicht. Tot morgen 12:00 kun je nog aangeven dat je mee wilt betalen. Dit gaat ze dan namens ons opsturen naar Spirit en man. Het bedrag zal niet meer als 1,50 worden p.p Als bwtje alles heeft gekocht berekent ze de kosten en stuurt iedereen een pb met het uiteindelijk bedrag dat je naar haar moet overmaken. Bwtje bedankt dat je dit wilt doen. Laten we dus ook zo snel mogelijk geld naar Bwtje overmaken zodat zij hier niet weer achteraan hoeft!
ik zal je zo al ff een oefen pb sturen hahaha Maar meis wees trots op jezelf dat je bent gestopt en inderdaad dat komt niet gelijk op je kindje roken inderdaad wel dan zijn ze vaak kleiner.. Maar liever 1 van 6 pond dan van 8 hoor! scheelt allemaal weer met eruit persen! Ik vond 6 ook al genoeg!
zit met tranen in me ogen al die gedichtjes te lezen vindt wel moeilijk wat voor soort gedichtje erop moet iemand een id?
Ohoh een oefen PB als dit maar goed komt! Nou heerlijk toch een kleine frummel van 6 pond! Dat getal bevalt mij ook wel!
netjes blondie! Maar dat is al een mooi bedrag 30 euro - 6,20 zeg dus rond de 25 euro voor een knuffel en kaart daar kunnen we toch al iets mee.. En dan weet ik gewoon wat de max is inderdaad.. Als iemand een mooi gedichtje heeft gevonden zet die dan maar alvast hier neer kiezen we er samen eentje uit.. Dan ga ik me nu ff bezig houden met die andere dingetjes.. En dan krijgen we het voor morgen wel klaar! Zorgen jullie ook voor droog weer? hehe
Een engeltje Met vleugeltjes zo klein Werd een engeltje geboren Deze vleugels brachten hem Waar engeltjes thuis behoren.. zoiets misschien?
Ik had al eerder aangegeven dat ik mee wilde doen , maar bij deze nog een keer: Kleintje86 doet ook mee aan de kaart + knuffel oid!
Wie doet er mee voor Spirit? 1. Sjoon 2. Blondie 3. Daantje82 4. Meryem 5. Bwtje 6. Ilona 7. Dafke 8. Schaapje 9. Cellie 10. Moaatje 11. Zonneschijn 12. Bianca75 13. Bulldog 14. Melanie P 15. Krokus 16. Claudia0404 17. Vlademira 18. Flexgirl 19. Mo1978 20. Minnie1979 21. Kleintje86 Afgesproken is dat bwtje een knuffel/beer oid gaat kopen en een kaart waar ze onze namen op zet + een gedicht. Tot morgen 12:00 kun je nog aangeven dat je mee wilt betalen. Dit gaat ze dan namens ons opsturen naar Spirit en man. Het bedrag zal niet meer als 1,50 worden p.p Als bwtje alles heeft gekocht berekent ze de kosten en stuurt iedereen een pb met het uiteindelijk bedrag dat je naar haar moet overmaken. Bwtje bedankt dat je dit wilt doen. Laten we dus ook zo snel mogelijk geld naar Bwtje overmaken zodat zij hier niet weer achteraan hoeft!
Jaaaa, ik ben goed! Bedankt bwtje Ach, 6 pond is ook prima. Had alleen een grote beeb verwacht. Moet denk ik ff aan 't idee wennen. Ik moet de laptop nu afstaan aan vriend. Werk. Bah. Weltrusten en tot morgen. Zal morgenochtend nog even kijken voor een mooi gedicht. Tenzij jullie er nog uitkomen natuurlijk.
Ik laat het anders wel aan jou over bwtje, 2 kapiteins op het schip gaat niet lukken Ik hoor wel wat de kosten zijn meid! Liefs Minnie
Tranen van verdriet vullen onze ogen We kunnen het nog steeds niet geloven Lief klein ventje, zo teer Wat doet het afscheid nemen zeer Wat blijft is de herinnering Want zeker weten we één ding: Jij zal voortleven in ons hart op een plekje heel apart
Ik ben al een beetje rond aan het kijken naar knuffeltjes.. Is ook nog moeilijk kiezen maar ik moet het meestal zien en het gevoel hebben van ja dat is hem! Hier ook al een hele lieve gevonden, en vooral ook omdat er een geborduurde vlinder ook nog op zit in de haarband.. http://www.fun4babies.nl/noukies-kaya-knuffel-pi-716.html Maar dit is dus online..kost 25 euro en dan betaal je geen verzendkosten weet alleen niet of er een kaartje bij kan.. Maar ben de opties dus aan het bekijken nu....
of meer zoiets: in deze donkere dagen van pijn en verdriet willen wij jullie zeggen Wij vergeten jullie niet.
ja het moet een beetje een algemeen gedichtje worden zoals de eerste die vond ik ook wel mooi.. Ja lief knuffeltje he? Ik heb ze gelijk ff een email gestuurd met de vraag wat de opties zijn en wat wij kunnen.. Dus ben benieuwd op reactie.. met dit soort weer is internet achter de hand een hele mooie optie! Hopelijk snel een reactie dus.. maar kijk nu weer verder knuffels genoeg