Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Misschien dat erranick ook wil meedoen?

@bwtje: Mooi knuffeltje! Het is misschien ook leuk om een knuffeltje te geven met zijn naam erop geborduurd.

@Moaatje: Goed dat je gestopt bent met roken! Mijn gynaecoloog heeft gezegd dat mijn kindje ook waarschijnlijk een 6-ponder zal zijn. Hij was niet verbaasd, omdat wij ook allebei niet zo groot zijn. Ben jij ook niet zo lang misschien?

@Blondie: Ik slik medicijnen tegen epilepsie. Het is niet zo goed voor het kindje - ik mag daarom ook geen borstvoeding geven - maar geen medicijnen slikken heeft ook vervelende gevolgen die niet goed voor haar zouden kunnen zijn. Zoals je zelf al zei, 't is kiezen tussen twee kwaden.

Ik heb daarnet trouwens een hele bus Pringles in mijn eentje opgegeten :oops:

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

heh schaapje heb je niks voor mij overgelaten? :cry: :p

3. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Jawel hoor, ik heb nog een bus (die ik ook al heb opengemaakt :oops:). :p

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha het gaat goed he ;)

me schoonmoeder belde me net ze komt me morge halen en dan gaan we naar me neefje kijken :D

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    oooohhhh lekker zeg en belachelijk zeg nix voor ons over gelaten!
    Zit ik met me plakkie peperkoek haha
    Op zich heeft je lengte ook weinig te zeggen hoor wij zijn 1.80 en 1.86 en onze 1ste was nog net geen 6 pond..deze word tot nu toe op nog geen 7 geschat..
    Ben dus erg benieuwd ik maak (gelukkig) geen grote baby's!

Maar inderdaad knuffel met tekst of naam was ik ook al aan het zoeken maar of ik dat voor morgen nog voor elkaar ga krijgen word denk ik wel lastig..
    maar we zoeken dit zal alleen via internet kunnen en dan zit je met je kaartje..
    Anders moeten we de keuze maken van het wel of niet apart opsturen!

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    koterkado heeft altijd alles met naam..
    en voor een goede prijs..maar ja dan zit je met verzenden van 3-5 werkdagen :(
    ivm de druktijd enz..

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

is dat een probleem dan dat het wat later komt? ;)

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga me krampen vanaf nu maar es klokken heb er wel erg veel vandaag :confused: als ze regelmatig komen moest ik nl meteen bellen...

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Oei oei Flex het wordt een beetje spannend bij jou meid! Je kunt beter nog 6 daagjes w88 hoor want dan mag je pas thuis bevallen haha

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ga maar eens klokken dan ben erg benieuwd!

Nou het was de bedoeling zaterdag binnen namelijk..
    dus hier gaan we alles aan doen om hiervoor te zorgen
    Maar dat is wat jullie belangrijker vinden..
    We kunnen ook zorgen dat het kaartje sowieso morgen op de bus gaat met gedicht en namen..
    En de knuffel dus later komt maar dan kunnen we wel kiezen voor 1 met tekst bijvoorbeeld..
    Ik heb nu alwel reactie terug van die knuffel maar nog niet alle antwoorden dus weer terug gemailt..doe nu ook ff koterkado mailen..

Maar dan hoor ik wel van jullie hoe jullie het willen pas me zo aan :D

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb erannick even een sms gestuurd met de vraag of zij ook graag mee wil doen aan de knuffel en de kaart. maar ik kan niet verzekeren dat ik zometeen al een sms van haar terug heb, dus dat moeten we nog even afwachten!

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

het is idd ook wel een idee om eerst het kaartje te sturen, en naderhand zo'n knuffel, het is natuurlijk wel heel leuk de knuf die je gevonden hebt Bwtje!

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik neem aan dat ze wel mee wil doen, mocht ze niet kunnen smsen voor 12h zet ik dr naam er wel gewoon bij ;)
    En anders neem ik de kosten wel op me maar kan het me niet voorstellen!

Nou als iedereen het eens is met het idee eerst kaart dan knuffel..ff laten weten graag dus aub!!

Dat ik morgen dus een kaartje op de bus doe met gedichtje als jullie er eentje gekozen hebben en de namen erop!

En dan kiezen we de mooiste knuffel online op en laten die ook gewoon zsm opsturen ik stuur ze sowieso een email met het verhaal dus dat komt wel goed!

Ik kijk wat er nog meer is..maar wat vinden jullie dan leuker zoiets als de afbeelding of bijvoorbeel met naam en geb. datum erop ofzo?

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ga naar bed tot morge meiden

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik had net al een sms terug van erannick.
    ze wil graag meedoen bwtje!

dus ze mag ook op de lijst. ze wil ook wel het geld overmaken, dus heb even uitgelegt hoe wij dat zouden doen. en ik kan haar daar dan ook een sms over sturen met je reknr en het uiteindelijk te betalen bedrag.

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

met naam en datum vindt ik leuk en eerst kaartje en knuffel na sturen vindt ik wel een goed id ;)

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    wel heel netjes zowel koterkado als die van de knuffel reageren gelijk op mijn email!

Koterkado kan door pinksteren nu niet morgen meer verzenden ivm gemiste dag en omdat morgen alles al ingepland staat..

Verder kan die van het plaatje dus inderdaad snel leveren door het gelijk mee te geven aan tnt en vroeg nog zelfs of het bij Zeewolde lag om het eventueel zelf te bezorgen dikke pluim dus!
    En ook een kaartje erbij moest geen probleem zijn erg netjes vinden jullie niet? :)

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    prima! harstikke fijn :) !

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja heb je die bij koterkado al gezien?
    vind die dan wel minder mooi..maar dan heb je er wel iets opstaan..
    ik kijk nog even verder! waar het nog meer kan met tekst!

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

Deel Deze Pagina