Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik denk dat iedereen een beetje op bed ligt..
    Ik ga nu ook maar zodat ik voor morgen ook uitgerust ben ;)

Ik hoor graag van jullie morgen welk gesichtje het uiteindelijk gaat worden..
    En welke knuffel tot nu toe in de smaak valt, en of de rest het idee ook het beste vind eerst kaartje (zoek die ook liever zelf uit dan een standaard erbij verzonden exemplaar)

En dan de mooiste knuffel uitzoeken..
    tot nu toe zien de knuffels er met tekst juist minder mooi uit..
    Behalve dan de beer die ik gevonden heb, en dus moeten we even kijken wat we willen perse knuffel met tekst of juist een wat mooiere knuffel zonder tekst..

Morgen duik ik nog even in deze site:
    http://www.knuffie.com/?gclid=CIe96M-rq ... QgodKjvGnQ
    Daar moeten we toch echt wel een mooie knuffel vinden he!
    Nou morgen gaan we er samen voor dames!
    komt allemaal goed :D
    Truste voor nu..

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ow ja en mocht iemand online wel nog meer mooie knuffels vinden met tekst ofzo gelijk laten weten he!?
    online zijn we nog allemaal mobiel hehe!

Ik heb de eerste knuffel in ieder geval standby staan die kan hem morgen met tnt meedoen!
    Echt netjes zo snel er gereageerd werd op mijn emails!
    petje af ;)

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Wie doet er mee voor Spirit?

1. Sjoon
    2. Blondie
    3. Daantje82
    4. Meryem
    5. Bwtje
    6. Ilona
    7. Dafke
    8. Schaapje
    9. Cellie
    10. Moaatje
    11. Zonneschijn
    12. Bianca75
    13. Bulldog
    14. Melanie P
    15. Krokus
    16. Claudia0404
    17. Vlademira
    18. Flexgirl
    19. Mo1978
    20. Minnie1979
    21. Kleintje86
    22. Erranick

Afgesproken is dat bwtje een knuffel/beer oid gaat kopen en een kaart waar ze onze namen op zet + een gedicht.
    Tot morgen 12:00 kun je nog aangeven dat je mee wilt betalen.
    Dit gaat ze dan namens ons opsturen naar Spirit en man.
    Het bedrag zal niet meer als 1,50 worden p.p
    Als bwtje alles heeft gekocht berekent ze de kosten en stuurt iedereen een pb met het uiteindelijk bedrag dat je naar haar moet overmaken.

Bwtje bedankt dat je dit wilt doen.
    Laten we dus ook zo snel mogelijk geld naar Bwtje overmaken zodat zij hier niet weer achteraan hoeft!

Bwtje zoek maar een mooie knuffel uit.
    Het maakt mij niet uit, het gaat om het gebaar.

Liefs, Paula

4. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Meiden allemaal bedankt voor jullie hartverwarmende reactie's! Dat doet ons echt goed! Ben gelukkig weer thuis maar heb veel visite en telefoontjes dus nog niet veel achter de pc gezeten, heb net gebrobeerd om alles bij te lezen maar het is echt veel en ik moet zo op bed want het was vandaag een lange dag en ik moet herstellen van de keizersnede en de grote klap die we te verwerken kregen, waar we nu middenin zitten bedoel ik. Maar ik wilde jullie persoonlijk laten weten dat jullie medeleven ons erg goed doet!
    Zal proberen morgen weer online te zijn.
    Misschien een rare vraag maar hebben jullie ideeën voor muziek die we tijdens de crematie kunnen draaien? We hebben al een paar nummers maar het is zo moeilijk om een passsende tekst voor een klein babytje te vinden.

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Spirit: Wat leuk dat je toch, ondanks dat je het zo moeilijk hebt, hier even langs komt voor een berichtje.
    Wel lekker veel (proberen) te rusten hoor!

Dikke knuffel voor jou en je mannetje.

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hey meis! Fijn dat je weer thuis bent, en inderdaad je zal nu wel geleefd worden he?
    Het is niet nix om te verwerken, en ik hoop ook dat jullie veel steun aan elkaar hebben en van familie!
    Over je vraag van de muziek ik zou dit ook heel moeiijk vinden..
    Had je een muziekje die je draaide toen Nick nog in de buik zat?
    Of hebben jullie een liedje samen die heel speciaal voor jullie was..
    En anders een soort kinderliedje wat jullie wilde gaan draaien bijvoorbeeld?
    Is inderdaad niet makkelijk nee..succes met uitzoeken en sowieso heel veel sterkte morgen!

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ok de knuffel die ik uiteindelijk kies zal ik hier niet laten zien ik kan mijn berichtjes ook niet meer wijzigen nu..
    Maar dit zien jullie achteraf dan wel :) Had niet verwacht dat spirit zo snel weer online zou zijn! heel erg knap van je meid en hopelijk heb je er veel steun aan!

Maar als jullie het gekozen gedichtje aub naar mij dan willen PB'en voor 12h?

Ik houd de buienradar in de gaten om dus een kaartje te gaan halen..
    En zorg dat er vandaag een knuffel op de bus gaat..

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    speciaal voor spirit!!

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo ben ik de enige vroege vogel hier?

Ik heb de knoop doorgehakt! (en net op tijd want nu doet mijn hotmail het ineens niet!)

Ik heb een knuffel gekozen, waarom deze etc. zal ik dus een ander keertje vertellen en laten zien..er zit een algemeen kaartje bij met de tekst Juni mama's.

En vanmiddag koop ik een kaartje persoonlijk waarop de namen dus komen van wie meedoen(+ gedichtje)..Dit kan nu dus ook later dan 12.00!
    Dus zeg maar tot 16.00 kunnen mensen dit doorgeven, en wil iemand mij om 16.00 dan een smsje sturen met de namen? Dan zet ik deze erop (ben dan waarschijnlijk al in de stad vandaar!).
    Degene die mij wil/kan smsen graag even een PB naar mij!
    Dan krijg je mijn telefoon nr en dan is dat ook geregeld..

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou wat zijn mensen toch lief (ja ik praat gewoon maar verder in mijn eentje..)
    De post was bij hun al opgehaald, gebeurt dus altijd heel vroeg..maar nu stuurt ze het pakketje dus persoonlijk op de bus, zodat hij vandaag nog weg gaat! LIEF HE?

Dus dan heeft ze alsnog het kaartje + knuffeltje morgen binnen :)

Nou als iemand mij nog even een pb wil sturen, en graag zsm het gedichtje en uiterlijk 16.00 de namen dan is het compleet en allemaal geregeld!

Ik was nog helemaal vergeten mijn nichtje komt vandaag op bezoek haha die komt straks met de trein, wel handig kan ze de buggy duwen voor een zwangere vrouw LOL :)

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    jeetje wat is er veel gekletst ga eerst eens proberen bij te lezen..

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @zonneschijn stertke vandaag!
    @flex hoe is het nu?

vandaag 37 WEKEN
    vanaf vandaag de beeb komen jippie
    weer een mijlpaal.

hebben jullie weleens als je naar de wc ben geweest om te plassen dat er van die kleine stukjes slijm in de wc liggen ?

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ga hier wat doen heb een druk dagje voor de boeg..

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ben nog wel even thuis..
    Ik ga me nu klaarmaken om zometeen mijn nichtje op te halen van het station!

Schaapje heeft een pb gestuurd, misschien dat die mij de gegevens stuurt..
    Ze gaat in ieder geval iedereen die ook actief is hier nog ff een pb sturen met de melding dat we voor spirit en kado willen doen en of ze ook mee willen doen.
    Want met pb krijg je toch een email binnen, en zo word niemand over het hoofd gezien!

Ik kijk straks nog even voordat ik vertrek..en zie vanmiddag op mijn telefoon dan wel de namen en eventueel het gedichtje..!

Dames tot straks dan maar weer ;)

15. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo meiden

ben vandaag eindelijk 36 weken nog even een week volhouden maar het word wel zwaar hoor
    ik ben zo ontzettend moe
    heb al 3 nachten achter elkaar niet geslapen.
    en eten lukt ook niet echt
    heb door de pijn geen honger en het lijkt ook of de pijn erger begint te worden
    zit nu alweer 10 dagen met weeen
    echt geen pretje ik hoop dat ons jochie snel zelf beslist dat hij wil komen

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hey grappig!
    Jij hebt dezelfde naam als ik hehe :) en dan nog allebei 23 ook :D

17. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    hoi hier ook nog altijd last van weeen maar ze zetten niet door pff word er niet vrolijker van niks is goed genoeg voor mij kan wel de hele tijd wenen. ma ja tanden bijten zeggen ze. :cry:

@bwtje vind het fijn van je dat je dit over neemt. ;) ik hoor het wel hoeveel we moeten overschrijven he.

weet iemand hoe ik dat moet betalen want ben van belgie?

@vlademira hoop voor je dat je er snel vanaf bent en dat je je knulletje kunt knuffelen

@zonneschijn sterkte vandaag eh

@bulldog proficiat met je 37 weken
    en van dat slijm heb ik ook als ik ben gaan plassen en als ik mij dan afveeg hangt het ook op het papier

@spirit fijn dat je weer thuis bent,hoop dat je veel steun krijgt om dit te verwerken. en over je vraag van muziek ik heb jammer genoeg geen idee.heel veel sterkte nog gewenst

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

misschien is het voor jou dan makkelijker om het in een envelop op te sturen, want volgens mij zitten er wel weer kosten aan verbonden om geld van belgie naar nl over te laten maken? (weet niet zeker hoor)

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    grappig he :) :)

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378