@ Schaapje: Gecondoleerd met je oma. Heel veel sterkte toegewenst. @ Zonneschijn: Fijn dat CTG goed was. En inderdaad, elke 48 uur terug is geen pretje, maar wel beter dan weer een opname. succes met alles! @ Flex: Jij ook succes met je weeën/krampen.
Het is wat dames, allemaal aan de laatste loodjes zowat....Is ook wel spannend nu, halverwege mei bijna juni --->> Ons maandje! Ben juist blij dat het wat afgekoeld is, ik was al bang dat mijn voeten niet meer zouden slinken Net het bed op klossen gezet, jeminee wat hoog nu! Al die dingen, het klaarzetten van de spullen, het inpakken van je tas, de kleertjes van de kleine.... het zorgt echt voor een kick! Schoonmaakdrang heb ik niet echt meer, kan bijna niks meer hihi, gelukkig hebben we hele lieve ouders die ons zeer graag helpen! Allebei de moeders (van mij, van hem) zeggen dat het binnen twee weken wel gaat gebeuren, maar ik denk juist daardoor dat het nog wel langer kan duren... zo van : Nananana Maar ik heb het liever nu dan morgen... erg he dat wachten... Ik ga ff rusten, tot vanavond! Liefs, Sabrina
En nog even over het gedichtje... Ik vind die ene die Flkex had gevonden heel erg mooi: Een engeltje Met vleugeltjes zo klein Werd een engeltje geboren Deze vleugels brachten hem Waar engeltjes thuis behoren..
@ Kleintje: Schoonmaakdrang lijkt bij mij nu wel te beginnen. Ik stond gisterenavond om kwart over 9/half 10 opeens de ramen te zemen aan de voorkant. Ik werd gewoon boos toen het te donker werd om verder te gaan. Mijn man zei nog: "Is dat nou die schoonmaakwoede die je krijgt...?" Haha... Maar vandaag heb ik alles verder gedaan. Echt een voldaan gevoel, maar zit nu gewoon te verzinnen wat ik nu wil doen. Ik ben echt met karweitjes bezig die je zo eens in een jaar doet, en dat moet allemaal NU gebeuren... Gisteren bij de vk hebben we het trouwens nog over de vluchtkoffer gehad. Ik wilde hem eigenlijk van tevoren inpakken, maar de vk vond dat niet handig, omdat je een hoop dingen vóór die tijd nog nodig hebt, of bij de thuisbevalling zelf nodig hebt. Zij raadde me dus aan om alles wat er eventueel mee moet (mocht het toch nodig zijn om naar het ziekenhuis te gaan) op te schrijven en op een makkelijke plek te leggen, zodat alles dan toch snel gepakt is.
Ik denk ook dat ik een plank in de kast leegruim voor alles in de vluchttas. Als ik dan toch thuis beval is het al in de goede ruimte. Mochten we halsoverkop toch naar het ziekenhuis moeten is die plank in een veeg in een tas. (Daarnaast gaan de babykleertjes minder kreuken en muf worden, onzin, ik weet 't).
Kleintje, 't is inderdaad bijna onze maand. Vind het wel een vreemd idee hoor. De meeste van jullie lopen ook net even voor op mij. Flex, succes met je buik. Wat blondie al zegt, alles scheelt een beetje. Als je nu al een beetje ontsluit dan hoef je straks voor 't eggie weer iets minder. Zonneschijn, da's goed nieuws van je ctg. Wel balen dat je elke 48 uur terug moet, maar liever dat dan een opname. En hoofdzaak is natuurlijk dat de beeb goed gaat. Ben blij dat er een gedichtje is. Had wel even gezocht, maar kon niets vinden. Vind 't ook zo moeilijk. Ik ben al niet goed met gedichten, en dan bij dit onderwerp... Meryem aan 't vieren dat je man terug is? Vanmorgen belde mijn vriend om 11 uur dat ie met 2 uurtjes klaar zou zijn en naar huis kwam. We zouden de meubeltjes in elkaar zetten en hij zou helpen schilderen. Om drie uur was ie er niet en belde ik hem. Zegt ie dat 't nog wel 2 uur duurt . En nee, hij had niet bedacht ff te bellen. Hij zei sorry en dat we vanavond de meubels zouden doen. Kreeg zo'n woede aanval dat ik mijn tas had gepakt. Ik zou mijn kind wel bij mijn moeder krijgen en hij bekeek het maar. En de hond kan wel naar neef, want die mag niet mee. Helemaal gepland. Na een uurtje kwam ik weer bij zinnen en vond ik dat ik toch wat overdreven reageerde. Dus tas weer uitgepakt en vriend nog ff gebeld om te vragen wat ie wil eten. Grrr, hormonsters?
Is er al een gedichtje definitief uitgezocht? Heb ik daar dan overheen gelezen? Enne... ik begrijp dat je een beetje boos was, Moaatje, maar jouw reactie was inderdaad wel een beetje overdreven, hihi. Zullen de hormonen wel zijn, gekkie... Maar hij had inderdaad wel even kunnen bellen, dan had er helemaal niks aan de hand geweest. Grr... Mannen ook af en toe!
En het lijkt er wel op dat Meryem de thuiskomst van haar man aan het vieren is. Bij sommigen mensen valt het ook meteen op als ze één of 2 dagen niet komen.
Precies, Meryem is er elke dag wel. Okee, hij had mogen bellen, das waar. Maar denk toch dat ik hier blijf wonen hoor...
Ja joh, anders wordt het ook zo'n rompslomp als je nu nog moet gaan verhuizen. Geef hem straks als ie thuiskotm maar een dikke knuffel en zeg maar dat ie het niet meer mag doen.
Fijne avond bulldog en geniet maar lekker van bad. Ik ga er ook zo vandoor. Misschien tot vanavond, en anders weet ik niet wanneer ik er weer ben. Als mannetje weekend heeft ben ik meestal wat minder online. Groetjes!
@fl3xgirl: Lastig die onregelmatige voorweeën. Nog in ieder geval een weekje volhouden! @Zonneschijn: Gelukkig was de CTG-scan goed! Inderdaad geen leuk vooruitzicht al die ziekenhuisbezoekjes. Hoe lang ligt je kindje nu achter qua groei? @kleintje86: Ja spannend, juni is al bijna in zicht. En jij "mag" al! @Coco: Lekker gevoel hè dat je huisje is opgeruimd. Ik, sloddervos, heb de laatste tijd ook last van schoonmaakwoede. Eigenlijk ideaal. @bulldog: Groene afscheiding? Zou dat misschien een schimmelinfectie kunnen zijn? @Moaatje: Leuk hè, die hormonen! Ik kan mijn man ook weleens schieten. Ik was laatst de babygym in elkaar aan het schroeven. Ik had het eerste gedeelte al bijna tien keer overnieuw moeten doen, omdat ik steeds iets vergeten was of het niet goed zat. Ik dus boos dat ding aan de kant gegooid. De dag daarna er weer vol goede moed aan begonnen, waar mijn man bij was. Hij wist dat ik het verkeerd deed, maar hij zei expres niets! Pas toen ik alles in elkaar had geschroefd en trots het resultaat bekeek, maakte hij er een opmerking over. Ooooh, ik was boos! Ik heb hem echt heel smerig aangekeken. :x @allemaal: Bedankt voor alle lieve berichtjes. Ik ben er eigenlijk heel rustig onder, zelfs niet gehuild (zal wellicht nog wel komen op de uitvaart). Ik zie wel een beetje op tegen de uitvaart. Ik heb ook geen zin om duizend keer te gaan vertellen hoe het met me gaat en hoe lang het nog zal duren, etc. Bwtje heeft net gesmst dat het kaartje op de bus is. Ze heeft een foto gemaakt met haar mobieltje, dus ik neem aan dat ze die hier nog gaat showen.
Wat leuk dat een er een foto van heeft gemaakt! Zou ik nou niet aan denken...haha. Ik ben vreselijk moe........
Hij had de babygym op zijn hoofd gehad. Wil helemaal niks meer doen vandaag. Lekker in bad. Beeb is zo beweeglijk vandaag. Maar heb een borrelafspraak bij een vriendin, en de meubeltjes moeten voor morgen in elkaar, zodat we weten wat er op welke muur geschilderd moet worden. Bah, mij te druk. Tot morgen.