ja, flex, dat hebben wij vorige week ook gedaan, ons bed kon absoluut niet op klossen. dus gewoon bij ikea een bed frame gekocht met 2 nieuwe bedbodems die je (met de hand) het hoofdeind mee kan verstellen. voor 250,- klaar. maar scheelt wel met nieuwe bedbodems en gewoon het oude matras erop ligt al een stuk beter!
goeiemorge als die schoonmaakwoede echt een voorteken is dan had ik vorge week moeten bevallen nu komt er niks meer uit me handen! flex als je zelf de lattenbodems en matras nog heb dan kost een bed echt niet duur hoor!
wat slaap ik op het moment slecht zeg pfff lig te draaien en te keren word er nie goed van. zit al 3 dgen smorgens om half 5 beneden een boterham te eten
heb ook al sinds woensdag last van buikpijn dat is ook nog steed sniet weg ! heb geen last van slijm meer af en toe. heb zon borrelend gevoel is bij jullie de kleine ook zo druk?
Bulldog, mijn kleine is ook veel drukker dan normaal. Wel beroerd dat je zo slecht slaapt. Sjoon, super dat je zo snel zwanger was. Grappig hoe je sommige dingen jaren van tevoren al een soort van aanvoelt he. Coco, 't is inderdaad nog te vroeg als 't komt. Maar 't zou wel toevallig zijn. Wie weet, beeb blijft maar draaien en gisteravond was ie ineens 3 uur achter elkaar wakker en aan 't schoppen. Meryem, wij zijn ook in elkaar aan 't zetten. Vind 't vies tegenvallen qua tijd. Had gedacht dat het met een uurtje zou staan. Wel foto's maken van poetsende man he. Kan je vast nog wel een keer ergens voor gebruiken. Claudia, ik wilde de babywas ook welf doen. Wel heel lief van je moeder. Ze zal vast een trotse oma zijn.
ZO ik ben er weer ! Ik was gister pas om 22:30 thuis dus ja gelijk mijn bedje in gedoken! Vannacht ook niet zo heel geweldig geslapen maar daarna wel ik werd om 9h pas weer wakker! Helemaal niet gemerkt dat vriendlief met Sem al naar beneden was heeerlijk weekend hoor 8) Nou gister dus een ontzettend mooi kaartje gekocht.. Alleen mijn nichtje heeft de foto gemaakt, dus die kijkt of ze dit kan doorsturen..ben benieuwd.. Ik zal het proberen een beetje uit te leggen Creme kaartje met wit strikje aan de zijkant die doorloopt.. Dan op de voorkant 2 vlinders boven en onder, en daar tussen was het papier weg en stond dus in dat vakje in het midden een mooi gedichtje (schrijf ik nu dus nog even niet hier..) en binnenin konden op de rechterkant al onze namen! Daar stond in het midden ook nog een standaard tekstje...Dus hij was al goed zoals hij was! Anders had ik inderdaad het gedichtje van flex al achter de hand meegenomen vond die tot nu toe ook de mooiste.. 26 mensen staan op het kaartje, en de kosten totaal zijn dus precies 1,50 pp! Ik probeer mijn gegevens zsm door te pb'en naar iedereen maar weer een druk (klus) weekend voor de boeg! Dus dit komt nog.. Ik heb een track en trace code van het pakketje! want ze had het gister persoonlijk om 9.30 op het postkantoor afgegeven en mij de code gegeven..hij zit nu in de sorteerruimte! Dus al met al is het nog allemaal snel gelukt met zijn alle! Gister dus met mijn nichtje in de stad geweest, en later kwamen de overbuurtjes nog dus lekker met zijn alle in de zon!! 8) op het terras gezeten..heerlijk! Daarna boodschapjes gedaan en zijn we maar weer gaan BBQ'en haha te erg gewoon! Maar ja dat hoeven we vandaag niet meer te proberen! Dus het was een latertje geworden! IK heb alle pagina's hier weer bijgelezen..en zal nog hier en daar wat reageren! En dan zo maar eens douchen aankleden bij droog weer de markt op! En daarna praxis dus want we gaan ook bij droog weer in de tuin klussen...en anders ga ik binnen wel poetsen ofzo! Als spirit zeker het pakketje binnen heeft dan zal ik hier pas het knuffeltje en kaartje posten! maar dat kan ik dus zien Dan kunnen jullie ook zien waar jullie bijdrage naartoe is gegaan he
@ Bulldog Hier was het even rustiger maar nu gaat ze weer tekeer! Dus ik dacht eindelijk yes ze zal wel naar beneden liggen maar nu twijfel ik dus weer..maar maandag weet ik het dus echt zeker! Hier ook slijmverlies maar ook vocht al een tijdje heeft iemand dit ook? Verder heb ik die steekjes onderin mijn doos ook regelmatig ja niet fijn he? Grappig inderdaad dat mensen zo goed kunnen voorspellen wanneer ze zwanger zijn of gaan bevallen, dus Moaatje succes met bevallen vandaag haha! En over die unisex namen de eerste heeft dit wel Sem haha dus bulldog je weet welke naam je nu moet kiezen LOL nee de tweede krijgt geen unisex naam...bijna wel hoor ik vond Jip namelijk wel stoer Maar deze is echt meisje maar wel stoer off course! 8) Lachen al die hormoon verhalen van zowel vrouwen als mannen! Niet weglopen hoor dames! hihi hier ook een ventje die meer last heeft van de hormonen dan ik.. Zowel in hoe die is, met zijn eten ook en aankomen haha ja als hij nu het bevallen dan ook maar deed maar nee dat doen ze weer niet he hahaha En schaapje bedankt voor het smsje, en hopelijk kun je rustig afscheid nemen van je oma! is inderdaad niet prettig als mensen dan steeds aan je gaan hangen he! sterkte! Zonneschijn jou had ik ook al een sms gestuurd maar succes met de laatste loodjes en fijn dat je inderdaad niet in het zkh hoeft te blijven! En dat ze je kindje zo goed in de gaten houden, ben je nu ook wel eens bang voor hoe het is als ze straks geboren is? Ik houd mijn gsm in de gaten, voor buddynieuws!
morgen meiden! Had ik het nog niet verteld? dinsdag komt onze nieuwe bed een bokspring die nie op klossen kan maar heb nog een matras die gooi ik er wel boven op komt het aardig richting de 70 cm
ja dit had je al verteld hoor! Veel slaap en beval plezier op je nieuwe bed is gelijk een goede inwijding he
Hmm een bokspring? Klinkt gevaarlijk... bwtje fijn dat het allemaal gelukt is! Ik heb sinds gisteren af en toe ongikrampen.. Was al helemaal vergeten hoe dat nog maar voelde! Meryam succes met de beebkamer Zonneschijn fijn dat de CTG goed was. Spirit ik wens jou en je man alle sterkte vandaag. De hemel huilt hier mee.... Moaatje dat is maf al vanaf je 10e! Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren! Liefs, Paula
@ Spirit en man: Heel veel sterkte vandaag. Ik denk aan jullie. Dikke knuf..... @ Bwtje: Super dat je alles zo goed geregeld hebt. Je hebt er aardig wat werk ingestoken volgens mij. @ Flex: Nou, dan heb ik er gewoon overheen gelezen, maar fijn dat er een nieuw bed in aantocht is. Want een matrasje op de grond lijkt me niet fijn, helemaal nu niet. @ Schaapje: Sterkte op de begrafenis van je oma. @ Meryem: Had ik maar zo'n man met schoonmaakwoede. Die van mij voert haast geen drol uit. Nou werkt ie wel heel veel, en ik zit maar de hele week thuis, maar toch...
@ coco fijn is het niet idd vooral het opstaan midden in de nacht omdat je weer zonodig moet plassen kost veel energie maar nog paar nachtjes en dan hebben we weer een normaal bed hihi