Nou bij mij is het bloedverlies alweer gestopt. Het was dan ook maar een heel klein beetje, rood helder bloed. Het was een klein beetje doorgelopen op me ondergoed, maar toen ik een inlegkruisje had gepakt en schoon ondergoed kwam er niks meer, gelukkig. Voel me verder ook niet anders ofzo. Verder een rotnacht gehad, beetje een meningverschil met me mannetje dus we lagen pas om 3 uur in bed. Vanmorgen stond er om 8 uur een deurwaarder voor de deur voor de oude bewonders.. grrr waarom moeten die altijd 6 keer bellen en 10 keer kloppen..
Goedemorgen dames, Ben zo misselijk! Ook weinig trek in eten... hebben er daar meer last van? Ze zeggen dat je meer honger en trek krijgt als je zwanger bent.... nou sorry maar ik voel me rot, en heb geen honger! En Zoe hoe is het nu met je meis? Wat een rotnieuws!
goede morgen dames hier nog steeds erg beroerd en heb al een paar dagen geens stem meer. toch ben ik van het weekend op pad geweest voor een wedstrijd in dressuur en springen. ik heb zelf dit keer ook een proef gereden en had een winspunt in de l2 springen ging ook super foutloos. ik heb het idee dat ik er al tijden niet meer geweest ben maar dat valt reuze mee. meiden met bloed verlies ik denk aan jullie meiden met een mooie echo proviciat. daantje ik steun je ik ben ander half jaar geleden in 1x gestopt na een paar dagjes voel je je super echt waar
bevallingslijst 01: Els2806, .....(1e kindje/ ziekenhuis) Josie, Dannie81 katje81 ......(1e kindje, datum berekend via banner) 02: Sandra, ......(3e kindje / Voorkeur thuis) Karin29 ......(2e kindje / ziekenhuis) Daantje84 Marlie81 loesje77..... (2e kind) follieke 03: Reulf, Ienieminie ....(30 jaar / 1e kindje / voorkeur thuis) 04: Marijn 05: Essiegirl, Mishaa marsja 06: Derona:......(2e Kindje) Bulldog, Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis) Djam 07: Maevie 08: Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis) Zonneschijn1e kindje) Mo1978 ......(3e kindje / liefst thuis bevallen) Zoe10:.......(1e kindje/ziekenhuis) Joel 09: Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) driekeerdan 10: Eevitaa .......(1e kind / ziekenhuis) claire 11: Blondie .........(30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) Robin78 14: Lia tinus1979 coco............ (21 jaar / 1e kindje / thuis) 15: Mariek daantje82 16: bwtje .............(18 juni) 19: afina80.........(27 jaar / 1e kindje) 21: erannick 23: steffel 35 baby's Agenda Oktober 15: zonneschijn 1e echo | Blondie 1e echo + bespreking uitslag chromosomenonderzoek| katje81 bellen naar vk 16: josie gyneacoloog | marijn intake vk | karin29 2e echo | loesje echo 17: mommie echo 19: ienieminie 1e keer VK 20 t/m 27: ienieminie op vakantie 22: karin29 3e echo, djam 1e echo, marlie81 2e echo 23: Derona intake vk | krje intake | afina80 vk 25: Zoe intake vk 26: daandje82 gyn 29: Fl3xgirl vk | mommie intake | spirit70 gynaceloog | coco vk | katje81 vk intake + termijnecho 30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk | bulldog vk 31: ilona intake November 06: meryem85 1 echo 08: mo1978 intake 9.00 uur/ sandra termijnen echo 9.45 14: sandra vervolg vk 18:50 22: meryem85 intake December 3: katje81 2e afspraak vk
Ik ben trouwens misschien geen juni 2008 mama, maar een mei 2008 mama. Om dit zeker te weten krijg ik 29 oktober bij de intake ook een termijn echo, want het zou best kunnen zijn dat ik geen 7 weken maar 8/9 weken zwanger ben! We wachten het af
ja ik wacht het nog even af de komende twee weken totdat ik de termijnecho gehad heb... dan weet ik 'zeker' hoe ver ik ben
Lieve meiden Helaas moet ik jullie verlaten. Ik heb een miskraam gehad.Ben net bij mijn HA geweest ze was heel lief en moet woensdag terug komen. Maar het is zeker een miskraam. Gelukkig denk ze dat er verder niets aan de hand is en mogen we gelijk doorgaan met proberen. Ik wordt een beetje gek van de hormonen, huil de gehele dag. Mijn buikje is al weg en mijn rose wolk is erg grijs geworden. Ik hoop dat jullie een goede en gezonde zwangerschap hebben en wens jullie veel geluk en gezondheid toe. Liefs Zoe
ooo meid wat vreselijk! Ik wens jullie beide heeeeeeel veel strekte toe! En kop op meis, ik weet het het is toch je kindje.... Doe het rustig aan en laat het bezinken. En heel veel succes verder met het opnieuw proberen.
oh zoe wat ontzettend vervelend om te horen heel veels sterkte. neem de tijd om dit te verwerken. denk aan je liefs ilona
hey zoe sterkte erg voor jullie snap wel een beetj ehoe je je voelt hoor weet vanavond of het bij mij goed zit. succes verder
Zoe wat naar voor je! Ik hoop dat je je verdriet snel een plekje kunt geven en weer verder kunt. Huil maar alles eruit, dat lucht alleen maar op! Joel, ik hoop dat jij beter nieuws zal krijgen. Hoe laat heb je de echo vanaaf dan? Ik ben blij dat ik zo vroeg kon. Zonneschijn heeft em vanmiddag ook nog. Liefs, Paula
Nou Joel, Idd hopen op goed nieuws maar...... Wat een ellende allemaal. Ik moet zelf vrijdag op voor een 2e echo. Ben ook zo bang dat ze weer niks gaan zien. En dan ben ik gewoon zo ziek en beroerd van niks
bevallingslijst 01: Els2806, .....(1e kindje/ ziekenhuis) Josie, Dannie81 katje81 ......(1e kindje, datum berekend via banner) 02: Sandra, ......(3e kindje / Voorkeur thuis) Karin29 ......(2e kindje / ziekenhuis) Daantje84 Marlie81 loesje77..... (2e kind) follieke 03: Reulf, Ienieminie ....(30 jaar / 1e kindje / voorkeur thuis) 04: Marijn 05: Essiegirl, Mishaa marsja 06: Derona:......(2e Kindje) Bulldog, Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis) Djam 07: Maevie 08: Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis) Zonneschijn1e kindje) Mo1978 ......(3e kindje / liefst thuis bevallen) Zoe10:.......(1e kindje/ziekenhuis) Joel 09: Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) driekeerdan 10: Eevitaa .......(1e kind / ziekenhuis) claire 11: Blondie .........(30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) Robin78 14: Lia tinus1979 coco............ (21 jaar / 1e kindje / thuis) 15: Mariek daantje82 16: bwtje .............(18 juni) 19: afina80.........(27 jaar / 1e kindje) 21: erannick 23: steffel 35 baby's Agenda Oktober 15: zonneschijn 1e echo | Blondie 1e echo + bespreking uitslag chromosomenonderzoek| katje81 bellen naar vk 16: josie gyneacoloog | marijn intake vk | karin29 2e echo | loesje echo 17: mommie echo 19: ienieminie 1e keer VK 20 t/m 27: ienieminie op vakantie 22: karin29 3e echo, djam 1e echo, marlie81 2e echo 23: Derona intake vk | krje intake | afina80 vk 25: Zoe intake vk 26: daandje82 gyn 29: Fl3xgirl vk | mommie intake | spirit70 gynaceloog | coco vk | Blondie 2e echo gyn 30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk | bulldog vk 31: ilona intake November 06: meryem85 1 echo 08: mo1978 intake 9.00 uur/ sandra termijnen echo 9.45 14: sandra vervolg vk 18:50 22: meryem85 intake December Dames is zag bij de april dames dat er hier een apart kopje was gemaakt met de dames die helaas een miskraam hebben gekregen. Vinden jullie dat een goed plan om dat bij te houden? Zou blijven ze toch nog een beetje bij ons.. Liefs, Paula