mijn man heeft plaatsvervangende nesteldrang.. Ik heb een slechte zwangerschap en de boel moet wel schoon.. Dus ik ben dolblij en trots op mijn schatje dat ie dat ook allemaal nog doet.... Gisteren heeft ie heel veel boodschappen in huis gehaald... Wilde ook al muisjes meenemen van 1 bep kleur...maar alles was op van die kleur!
aha dat zijn vaak de blauwe he? hihi speur speur.. Nou ik ben opgefrist het word hier maar eerst praxis! Want het regent Pakketje zit in de afleverroute dus word vandaag bezorgd! Had net nog even de status bekeken!
hier heeft mij man ook geen schoonmaak woede jammer genoeg... hij werkt wel veel . zo huisje is weer schoon kan er weer tegen 1 dag.
ik ga weer vandaag kom ik niet meer online vind het ongezellig als me man thuis en ik ga zittn computere zie hem al zo weinig dus voor mij geen comp vandaag. fijn weekend
@ladybug: Gefeliciteerd met je zwangerschap! @meryem85: Grappig dat juist je vriend die schoonmaakwoede heeft. Ideaal! Hihi. @kyansa: Spannend dat "gerommel". Jammer genoeg zullen we gewoon geduldig moeten afwachten. @minnie1979: Lekker dat je huisje weer spik en span is! Ik heb geen last van steken, wel gehad. Is je kindje al ingedaald? @Melanie P: Hartstikke goed van je! Ik moet mezelf ook nog een schop onder m'n kont geven om verder schoon te maken. Ik ga proberen om Kruidvat voeding te geven, maar nu zag ik laatst dat de Albert Heijn ook eigen merk zuigelingenvoeding verkoopt. Eigenlijk makkelijker, want de Kruidvat zit niet om de hoek. Ik hoop dat het geen problemen geeft als ik eerst het Kruidvat pak opmaak en daarna misschien overstap op AH voeding. @claudia0404: Da's lief van je moeder. Lekker gevoel dat alles gewassen en klaar is! @bulldog: Klaar maar lekker raak, hoor! Vervelend dat je buikpijn hebt en niet goed kan slapen. Bij mij is de kleine ook héél druk. En ze heeft wel heel vaak de hik tegenwoordig. In het begin is het wel leuk, maar op een gegeven moment word je gek van... @Moaatje: Da's echt toevallig dat je dat al 14 jaar denkt. Je zal er inderdaad niet zo ver naast zitten. @Coco & Moaatje: Het had inderdaad niet veel gescheeld of hij had de babygym naar z'n hoofd geslingerd gekregen. Oooh... ik heb hem voor rotte vis uitgescholden (in gedachten)! Waarom hij dat doet? Leedvermaak en misschien wilde hij ook een statement maken (eerst goed kijken voor je begint). :x @Blondie: Aaawh, lief mannetje heb je! Balen van de muisjes. Ik ben nu ook wel nieuwsgierig welke kleur je nodig hebt. @bwtje: Super dat het vandaag nog bezorgd wordt! Alleen moeten ze dan wel thuis zijn (of het moet bij de buren worden afgeleverd). En nog bedankt voor het regelen!
@ Blondie: Babyboom bij jullie in de stad van één bepaald geslacht? @ bulldog: Fijne dag vandaag samen met je mannetje. @ bwtje: Fijn dat dat zo snel is gegaan en dat ze het vandaag binnen heeft. Wanneer krijg ik een pbtje met je gegevens? Dan kan ik het bedrag overmaken. Ik heb net bij het postkantoor geboortezegels gehaald en meteen op de enveloppen geplakt. Die liggen nu helemaal klaar, alleen de kaartjes moeten er nog in. Beschuit met muisjes ga ik ook kopen, volgende week denk ik. Maar ik ben een beetje bang om betrapt te worden, we hebben namelijk nog aan niemand verteld wat het gaat worden. Verder hebben we hier lekker een opruimdag. Mn man zit alle papieren uit te zoeken, we hadden nogal wat 'achterstallig onderhoud' in de boekhouding. En ik ga zo zelf tussendoor even het huishouden een beetje doen. Vanavond hebben we een verjaardag dus dan ben ik niet online.
Zo moest even bijlezen hoor! Tussendoor al op 2 berichtjes geantwoord, ik ken mezelf, dat vergeet ik dan @Bwtje; Jip vind ik ook zo leuk! Mijn man daarintegen was een echte NO WAY! Zelfs vriendinnen lachtte me uit en hadden het zelfs zielig gevonden. Ik ben alleen echt niet van de unisex namen, maar ik vind Jip ook echt een jongensnaam. Maar gelukkig zijn we er inmiddels wel uit, puf. Heel goed gedaan allemaal voor Spirit! Ben benieuwd naar de foto later! Ik moet ook de hele tijd denken aan Spirit, zal voor haar een zware dag zijn. Mijn man doet wel mee met poetsen trouwens hoor, geen probleem
Geen dank dames! Vond het helemaal niet erg om te doen, en ben ook zeker blij dat het allemaal nog gelukt is! Dametje ligt nog te slapen dus ik ga alvast beginnen aan de lijst met 26 mensen een PB te sturen met mijn gegevens.. Ik hoor het graag als je het overgemaakt hebt, en als het op mijn bankrekening heb streep ik je naam van het lijstje door.. Dat is denk ik het meest overzichtelijke.. Dus ik ga aan de slag
*BUDDY BERICHT VAN ERANNICK* GISTERENAVOND OM 10 OVER HALF 10 IS ONZE DOCHTER EVA CHRISTINA MET EEN KEIZERSNEDE GEBOREN ZE WEEGT 1825 GRAM EN DOET HET NAAR OMSTANDIGHEDEN GOED. ZE IS GEBOREN MET 35 WEKEN EN 2 DAGEN.
Gefeliciteerd Errannick! Wat een kleintje! Jeetje krijg iedere keer kippevel als er een baby geboren is, zeker omdat ze zo vroeg zijn tot nu toe!