Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou vandaag bij de praxis allemaal plantjes gehaald, de achtertuin staat er weer netjes bij (voor zover dit kan he :D )
    en het voortuintje doet ook weer mee, dus daar hebben we voorlopig geen omkijken naar!

Verder een hoop vuilniszakken weer van zolder gehaald, zoals wippertje,box en nog een hoop kledingzakken hehe

Dus voorlopig weer genoeg te doen.

De box heb ik maar gelijk een schoonmaakbeurtje gegeven en staat nu dus ook op zijn plek! Wie moet dit ook nog doen?
    De rest komt er later wel in..

Lig nu lekker op de bank nog ff Lotto weekend M kijken..
    En dan mijn bedje weer in!

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @ Essie wat een moppie zeg! * zwijmel*

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    mun inbox zal het er druk mee hebben haha zie er nu 7 ik zal ze eens gaan lezen wie weet helpt dat of sta je er al bij!
    Maar als ik ga internet bankieren dan zie ik het sowieso, en streep ik ze allemaal door..
    Komt goed! :D

Voor de dames die al gaan slapen

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

bwtje je bent lekker druk zeg :D heerlijk dat je nog zo mobiel bent zou er alles voor over hebben ;) zie nu al tegenop om maandag 15 minuten te fietsen om bij de vk te komen :(

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@Spirit: wat enorm fijn dat de dienst prettig is verlopen naar jullie wens, en dat er veel dierbaren aanwezig waren om jullie te steunen!
    Ik heb veel aan je gedacht vandaag, en de afgelopen dagen.
    en wat een mooi gedichtje van de grote zus van Nick!

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hier staat de box nog voor onze jongste, en die blijft mooi staan.

De baby leg ik in het begin wel in de wagenbak ;)

Zo kan ik verlopig nog veilig naar boven met lege handjes straks!

Verder moeten de klossen nog onder het bed, maar ze staan wel klaar. Ik vind het niks zo'n hoog bed en wacht nog even. Na de geboorte wil ik ze ook gelijk weer weg hebben.

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ik heb weer even een nieuwe buikfoto in mijn album geplaatst. vers van de pers zou je haast zeggen.... haha (flauw he?)

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Wow wij hebben die klossen gister onder het bed gezet, maar ik heb nu het gevoel alsof ik alleen met een parachute veilig het bed uit kan :confused: hahaha

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

mooie buik zeg! :D

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja Sem heeft in het begin ook in de reiswieg geslapen dichtbij het raam ze was ook nog wat gelig..
    dus zal nu ook wel zo zijn, maar wat afwisseling in de box is straks ook leuk vandaar dat ie nog kaal is dat komt straks wel :D
    Maar hier is sinds dat Sem 8 maanden was de box weer op zolder gegaan ben benieuwd hoe lang nu..

Ik heb de klossen nog niet, ga die rond 37 weekjes halen, maar die gaan er hier gelijk onder hoor haha wat dat betreft zijn we net 2 oudjes lekker hoog bedje hehe :)
    Ook al een familie auto met een hoge instap erg he! :rolleyes:

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    mooi buikie hoor!
    ook nog geen striae zie ik? hier beginnen onderaan mijn buik 2 streepjes op te trekken..hopelijk niet al te hoog en blijft het daarbij!
    Stomme dingen :evil:

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb weer nieuwe foto van me neefje erin gezet :) (album)

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja zolang we kunnen blijven we bezig he, en mijn lichaam geeft ook wel aan wanneer ik moet gaan zitten dus dat scheelt!
    Maar zolang het gaat doen we het gewoon, ik hoop ook dat het zo blijft want in mijn hoofd wil ik nog aardig wat doen...
    Heeft iemand dat ook dat onrustige gevoel?

Als niet alles klaar is ben ik er nog niet rustig op..
    Vriend heeft dit btw helemaal niet, die zegt nu al nou laat maar komen!
    haha
    En dan zit ik al en dit nog en dat..
    :)

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja, 1 klein streepje striae bij mijn tattoo. dus valt niet super op, maar ik geloof dat mijn hand er net voor zit! :)

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn buik zit vol met die rot strepen :cry: :cry: ben ik mooi klaar mee :oops:

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hehe ja dat moet ook niet op de foto vind ik ook hoor :D
    Maar hopelijk blijven we het geluk houden dat het niet meer gaat worden he..

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ Essiegirly en flex:

allebei leuke schattige foto's van de kleine beebjes!

18. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Bwtje; met een trap (zonder hekje) in de woonkamer én een open keuken is het wel heel fijn dat ik onze vent van 15 mnd nog steeds in de box krijg, maar dat zal vast niet lang meer duren.

Zodra het over is gaat de plank omhoog voor de baby ;)

Ik ben vorige jaar met de klossen onder het bed, hoog zwanger en al met uit bed stappen om te gaan plassen echt me bed uit gedonderd, ik kon de vloer nergens meer vinden, lol. Dus nu wacht ik nog effies ;)

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

idd, deze zit er geloof sinds begin van de week. en over bij de tattoo is die al minder opvallend, omdat ik zelf nogal een bleke huid heb!

ik wil er ook niet meer krijgen!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik wou dat ik een wat hoger bed had op dit moment hihi :) ;)

Deel Deze Pagina