Ja dat lijkt me dus ook echt balen meid..en vooral omdat ze zeggen hoe jonger hoe meer kans...ik was er dus ook echt bang voor maar heb dus ook echt geluk tot nu toe! Ik moet nog een paar weekjes.. Vond het wel leuk gister was ik bij de bank geweest en toen moest ik een formulier ondertekenen en vul dus datum in 16-05! Dus ik tegen die vent nee is het al echt de 16e? hij JA! nee dat kan niet.. dan moet ik nog maar een maandje! Dat was even een helder schrik moment dus hahahaha hij vond het ook wel leuk
ja, nu gaat het echt al heel hard. iedere keer als ik een keertje auw roep, vraagt mijn vriend: zijn t weeen? pff haha, nee dan denk ik dat ik dat wel even zal melden zei ik! had gister last van mijn schaambeen met lopen. stilstaan en zitten voelde ik er trouwens niks van!
essiegirly wat een super meid zeg. echt een scheetje @spirit vind het echt heel dapper dat je hier al zo snel komt. ook erg fijn dat de dag zo gegaan is zoals jullie het wilden. in gedachten bij ik bij je.
als de meesten maar niet in mei gaan bevallen.... anders moeten we misschien in juni zolang op elkaar wachten ?
HAHAHA ziet het nu helemaal voor zich hoe jij uit bed valt LOL Neej niet leuk ach ja ik was ook 3 dagen voordat Sem eruit kwam van de trap gedonderd dus ja! 8) Wij hebben op zich al een wat hoger bed dus zijn het ook al gewend, scheelt misschien ook! Maar inderdaad dat is wel irri trap en open keuken..wij hebben veel deuren, en traphekjes inderdaad! Maar de keuken heeft dus 1 deur andere kant hebben we een klapdeur ingezet, dus dat is inderdaad handig! Maar dan snap ik die box wel ja, alleen madam hier vond de box al vanaf het begin niet leuk dat plat liggen enzo en dat is later niet veel veranderd..Dus helaas had ik die luxe niet want het is toch wel handig hoor ff in de box zetten!
hello ladies, Wat een lieve kindjes heb ik weer gezien en een mooi buikje! Hier ook nog geen striemen te bekenen (ff afkloppen).. Net heel asociaal 2 uurtjes geslapen met me mannetje, want die heeft nu nachtdienst. Daarna bij het opstaan even een flinke stroomschok gehad van een tijdelijke schakelaartje .. Maar voel de baby alweer flink bewegen dus denk dat ze er niet zo'n last van heeft gehad..
haha, dat zou ook nog wel eens een uitspraak van mijn vriend kunnen zijn als ik daar last van krijg en hij is er bij! (nog geen last van voorweeen gehad btw)
hihi papa's kanjer! erg lief hoor flex! Maar inderdaad vriendje kijkt nu ook vaker bezorgder, en vraagt regelmatig of het wel gaat vind ik ook wel lief! Ik heb dat ook soms ja die steken dan moet ik dus ook gaan zitten of in ieder geval ff niet bewegen nee.. ik heb ook nog geen voorweeen gehad, bij Sem ook niet gehad de dag dat ik ze had was ook De dag! Het enige wat ik nu heb zijn af en toe opstartproblemen, maar ja je rug heeft het ook zwaar nu he..
ja idd wel last van de rug, dat heb ik ook. alleen maar bovenin trouwens. laat vriendje dan weer even beetje masseren (doet hij nu wel zonder tegenzin haha) en dan kan ik weer eventjes vooruit maakt ook weinig uit hoe ik zit of lig. de pijn komt iedere keer weer opzetten na een tijdje
Ja hier boven vooral 1 plekje maar verder is het vooral onderin mijn rug maar ja dat is altijd zo geweest krijg je met werk in de zorg he! Tja masseren zonder klagen is het hier niet haha... en meestal in slaap vallen binnen 10 minuutjes Dus tja word denk ik toch een trip naar een relax oord ofzo
Nou dames er wil er hier eentje zijn bedje in.. dus ik huppel er maar achteraan dan he.. Vast klaar liggen voor mijn speciale massage van 5 minuutjes als die dat al haalt haha Tot morgen maar weer truste allemaal!
Bwtje, dankje voor je lieve plaatje... Het is fijn dat er zo'n forum is. Sjoon, mooie buik heb je! Essiegirly, wat een lief en mooi meisje heb je! Flex, wat een schatje, je neefje. Gaan jullie ook zo'n plastic kleedje/matje (hoe noem je zoiets..? dat in het kraampakket zit) op je matras leggen, voor als je vliezen breken? Zo ja, wanneer doe je dat?
kijk, dat vroeg ik mezelf ook al af. maar vergat het iedere keer hier te vragen! en moet dat onder je overtrek van het matras? ik heb echt geen idee!
Dat vraag ik me dus ook af. De VK werkt bij de bevalling rechts van mij. Dat houdt dus in dat ik beval aan de slaapkant van vriend. Maar waar leg ik dat matje nou neer? Moet vriend er nu op slapen en rol ik over als ik beval? Of moeten we al van kant wisselen? Of sleep ik mezelf met mat en al naar de andere helft 't begonnen is. Sjoon, mooie buik, wat is ie groot! Bwtje, met een buddy zijn we wel altijd op de hoogte van elkaar ja. Flex, wat een schatje je neef. Essie, jouw meissie is ook echt een popje. Ik ga de klossen ook pas halen als ik tegen de 37 weken loop. De door mij voorspelde 17 mei ga ik in elk geval niet meer halen. Is voor de beeb natuurlijk maar goed ook. Zonneschijn, het klinkt heel makkelijk, maar probeer je niet te veel zorgen te maken. Het komt vast helemaal goed. Waarschijnlijk is mijn vorige oproepje gemist door de hectiek van de laatste dagen (logisch, want veel belangrijker) maar ik zou ook wel graag een buddy willen. Is er nog iemand buddyloos en zoekende? (of wil niemand mijn buddy zijn )
dat matje is toch gewoon als euhm 'ja vangnet' als opeens je vliezen mochten breken in bed? Dus nog niet voor als de verloskundige komt en alles (als je thuisbevalt).. De kraamhulp zei tegen me dat ik het beste het matje onder het hoeslaken kon leggen, omdat het anders niet fijn ligt en je het vaak sochtends onder in bed terugvind.