**inbraak** Hallo meiden, lees zo wel eens met jullie mee en zag dat jullie het over de het plastic zeiltje hadden. Is inderdaad niet fijn om op te liggen en kreeg toen de tijd de tip om een molton te halen bij de Hema, die hebben waterdichte moltons en die kan je om je matras heen doen, ideaal. Je hebt ze in 1 en 2 persoons. Meiden succes met de laatste loodjes **uitbraak**
Dat gaat zo snel! Echt gek, dat alles zo vanzelf gaat En meiden het is idd echt een poppetje (zo noem ik haar ook altijd) Als ik haar uit bedje ga halen zeg ik altijd poppie whahahahaha. Maar goed je bent altijd verliefd op je eigen kind
ow nee echt niet! verschrikkelijk..vooral in het weer waar wij waarschijnlijk in komen te zitten.. Hier gaat er een steeklaken overheen die ze ook in de zorg gebruiken, is gewoon van stof en heeft dus dezelfde werking en steek je dus zo over je bed heen! Ideaal maar ja als je in de zorg werkt scheelt dat ook weer he En we hebben ook nog een matras beschermer sowieso erop liggen, daar zitten helaas wel BV vlekken nog in...
@erranick: Gefeliciteerd met je dochtertje Eva! @Essiegirly: Wat een schatje! Ik kan me voorstellen dat je hartstikke trots bent! @Zonneschijn: Vervelend zo'n dip-dagje. Had het misschien onbewust met Spirit te maken? Ik had gisteren ook een ik-ben-het-helemaal-zat-dag gehad. @Coco: Fijn dat de zwangerschap lekker verloopt en je nergens last van hebt. Ik ben jaloers! Bij ons in de regio is in mei de babyboom. Volgens mij krijg ik iets van 55 uur kraamzorg. Er werd 5 uur afgetrokken omdat ik geen borstvoeding ga geven. @Daantje82: Vervelend dat je maar steeds last blijft houden van voorweeën. Ik hoop dat de slaappillen zullen helpen. Bij Blondie werken ze in ieder geval goed. @kyansa: Lekker zo'n schoon huisje. Jammer dat je er rugpijn aan over hebt gehouden. Doe het lekker rustig aan. @xxxxx1974: Ga je je kaartje ook via Geboortepost.nl maken? @Cellie: Hihi, komt wel bekend voor... ik ben ook een keer mijn bed uitgeflikkerd. Mijn man lag op de andere kamer te slapen en die hoorde me niet. Omdat ik toen zoveel pijn had, kon ik niet meer van de grond komen. Lekker, zo'n koude vloer. @meryem85: Sinds wanneer is een extra dutje doen asociaal? Dan ben ik wel een hele grote aso. @ikke1981: Bedankt voor de tip! Ik ga het komende week halen, ik heb toch nog nieuwe hoeslakens nodig. @fl3xgirl: Lieve foto van je neefje! @Sjoon: Mooie buikfoto! Die Snoopy-broek zit zeker wel fijn (die had je ook bij de andere buikfoto aan) @Moaatje: Ik heb even via de lijst voor je opgezocht welke meiden er nog geen buddy hebben: kleintje86 (3-6), margotmarcel (4-6), Bulldog (6-6), Mo1978 (6-6), kyansa (8-6), Eevitaa (9-6), Blondie (11-6), xxxxx1974 (11-6), Coco (18-6), afina80 (21-6), Agnes78 (21-6), Firstbaby (26-6), Jeslin79 (28-6) Ik heb me voorgenomen om er een productief dagje van te maken: de was doen (ik loop ontzettend achter), badkamer schoonmaken, bovenverdieping stofzuigen, ... Ik ben benieuwd wat ervan terecht zal komen.
Ja inderdaad het is dus de bedoeling dat je het er rond die 37 weken ook op gaat leggen omdat je dan thuis mag bevallen en je vliezen dus ook kunnen breken.. Ik zou zeker voor een steeklaken of molton van de hema gaan ja! Ik heb zo'n molton ook bij Sem over het matras zitten! Maar je kan dus zelf kiezen wat je wilt, aan jou kant nu de molton en als je vliezen gebroken zijn of je weeen begonnen zijn, kun je verhuizen naar zijn kant toe. En de VK zelf gebruikt ook weer de zeilstofmatjes die in het kraampakket zit. ps Mocht niemand meer een buddy zoeken wil ik je wel als extra buddy hoor geen probleem!
Ik heb vannacht ook niet zo geweldig geslapen heb de hele tijd over dode baby's en mijn vriend was ook al overleden etc gedroomd verschrikkelijk gewoon merk dus dat ik er erg mee bezig ben Toen ik het de volgende dag moest regelen voor spirit heb ik ook heel die nacht gedroomd over allerlei knuffeltjes! Schaapje zo te zien een flink lijstje hihi Hier is vriendlief net begonnen met de ramen te wassen goed he? Dit mag hij ook doen want dan moet je ook op een trap staan en al helemaal voor boven..ik doe dan de binnenkant! Ik ga zo beginnen met het opruimen van alle pakketjes enzo die binnen zijn gekomen en kraampakket naar boven en eens kijken wat ik als vluchtkoffertje ga gebruiken. En hier is helaas ook weer was gekomen door alle vuilniszakken van de zolder af..dus voorlopig ben ik ook nog zoet ja! Als het weer zo blijft gaan we nog ff fietsen en bij oma op bezoek, maar dan hoop ik wel dat het zonnetje blijft 8)
goede morgen meiden. hier heerlijk geslapen. en zonnetje schijnt goed naar binnen wordt er lekker vrolijk van. vandaag wordt een heerlijk lui dagje voor mij. ga zo lekker een wasje er in doen. en denk dat ik meteen maar een zuiltje onder me laken ga leggen.
Morgen meiden, pff me vriend en ik konden allebij niet in slaap komen om 1uur sliepen we pas... heb u erg last van me rug t wordt tijd dat het bed komt want ik hou dit niet lang meer vol grrrrrr morgen moet ik naar de tandarts en naar de vk krijg het nog druk pffff vandaag wordt het weer een dagje niks doen denk ik jah mssn even was draaien en opruimen moet helaas ook gebeuren he
@ schaapje: idd het is een heerlijk pyama broek! ik kwam net uit de douche gestapt! mijn vriend heeft vannacht gedroomd dat we een meisje krijgen, ik ben benieuwd. ikzelf heb niet zo super fijn geslapen. weet ook niet meer precies waar ik over gedroomd heb. maar wel last van mijn rug en ook met draaien wilde het allemaal niet zo fijn. wordt dan ook iedere keer wakker
oja, ik had gister mijn buik omvang weer eens gemeten, in 1 week 1.5 cm gegroeid! naar 109,5 cm al! en nu ben ik natuurlijk wel trots om een dikke buik te krijgen haha!
goeimorgen... spirit heel veel sterkte de komende tijd dikkuh knuff voor jou en je man ik ben nie zoveel online hier ben erg moe de laatste dagen en heb vocht in me handen heb nu last van carpaal tunnel syndroom dus heb de hele dag een dood gevoel in mijn rechterhand en me voeten wil ook niet echt mee werken essiegirl mooi meisje heb je hoor echt een popkuh geniet er maar lkker van want voor je het weet is ze weer groot erannick van harte gefeliciteerd met je dochtertje tis idd een minimensje hoop dat ales goed gaat met jou en kindje iemand vroeg wat voor flesvoeding ? ik wou similac gaan gebruiken hebben de 2 andere dames ook gehad en dat ging altijd prima maar volgens mij is dat er nie meer kon het nie vinden dus denk dat ik nu gwoon frisolac ga gebruiken volgensm ij had ik wel een buddy flexgirl als het goed is nou ik ga er weer vandoor kom vanaaf wel ff kijken hiero fijne zondag allemaal
ik had gisteravond flauwe zin... ik naar smam een smsje gestuurd: wat zou het leuk zijn als de baby op de eigen verjaardag geboren wordt! wahahahahah.. heel erg flauw natuurijk
jeetje wat is er veel geschreven moest 7 pagina`s bijlezen.. over dat zeiltje de vrouw van de kraamzorg zei dat het vanaf 34 weken in je bed moest liggen maar bij mij lig het er ook nog steeds niet op.