Zo filmpje is afgelopen en dametje is ook weer wakker wat een timing he .. Nou over die stoel Cellie ze hadden het geld dus niet goed overgemaakt nu wel! Dus vanaf nu gaan ze pas leveren ze hebben ook al email gehad, dat 3 stuks worden opgestuurd dus dat klopt..dus als het goed is moet die volgende week wel binnen gaan komen eindelijk! Flex doe rustig aan meid en als je het niet vertrouwd gewoon je VK bellen.. Hier 1,5 jr borstvoeding gegeven, je kan je inlezen ik ben verder naar geen cursus gegaan maar dankzij mijn oudtante als kraam is de borstvoeding zo goed gegaan, geen onsteking of wat dan ook! Ik denk dat je BV kan staan of vallen bij de begeleiding die je erbij krijgt! Want het is zeker iets wat je even goed onder de knie moet krijgen.. Dus mocht je het gevoel hebben dat jou kraam je niet voldoende helpt, schroom dan niet om een lactatiekundige in te schakelen of wat dan ook! Je moet niet alles zomaar aannemen en weten dat er meer hulp is! Maar hier dus prima verlopen..ja inderdaad een matje in de auto dat had ik bij de eerste ook niet maar is wel een goed idee ja hehe
Ik ben toentertijd ook heel actief geweest op dit forum! http://www.borstvoedingsforum.nl/ Hier heb ik ook echt veel aan gehad.. En er zitten daar dus ook deskundige die je antwoord kunnen geven heel fijn! En via dat ben ik ook begonnen met stefan kleintjes zijn manier van eten geven aan een baby! Namelijk het boek van borst tot boterham met de rapley methode! Beviel hier erg goed en ja ons dametje eet alles!
Zou het echt? die naam onder de banner 2e berichie.. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 7&start=15
ik zou persoonlijk mijn kind geen lieveling noemen... dan weet je gewoon dat het gepest gaat worden.. Maar was dus inderdaad benieuwd of het een schuilnaam zou zijn ofzo.. Maar het is een jongetje dus zal wel niet de echte naam zijn nee!
Tuurlijk is dat een schuilnaam! Ik heb ook nooit de naam van ons kind gebruikt, ik deed geloof ik; Ons mannetje is...etc etc. Ik ga hier ook de naam niet noemen van deze baby, of misschien één keer, maar denk het niet eens
ow daar geef ik allemaal weinig om hehe Maar ja je weet tegenwoordig niet meer welke namen wel en niet kunnen he hahaha Ik had echt zin in pizza vanavond en Sem riep ook al pizza eten! Dus hebben mannetje hier overgehaald, en er komt zo'n pizza op een brommertje aan Doen we echt zoooo weinig, maar ja na die reclame folder kon ik het niet meer aan hahaha
gemeen he dat ze dat doen! hihi en natuurlijk allemaal aanbiedingen..zucht het was nu dubble tasty dus dan mag ik nog 2 smaken uitkiezen ook! Ja dan ben ik verkocht
Je kan je vragen ook aan de lactatiekundige van deze site stellen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=87 Groetjes, Lotte
Ja ik had wel eten in de koelkast liggen maar kon me er niet toe zetten dus dan is zo'n gsm veeeeel te makkelijk haha
haha forumbeheerder toevallig? hihi Ja voordat ik dat forum gebruikte kende ik deze ook nog niet..hier kun je vrijwel alles vinden erg fijn hoor! Maar ik heb toen ook wel veel aan borstvoedingsforum gehad dit is toch echt specifiek voor het borstvoeden enzo.. Maar zeker ook fijn dat dit forum alle connecties heeft zeker een pre!