@bwtje: Eet smakelijk! @fl3xgirl: Sterkte! Ik had gisteren zo'n dagje. Nog even volhouden! Succes morgen bij de tandarts! @xxxxx1974: Zal ik je de code van geboortepost per pb versturen of heb je al een proefdruk gedaan? @mo1978: Sterkte! Doe het rustig aan! @Sjoon: Zo, da's al een flinke buik! @minnie1979: Zo'n lange streep heb ik ook. Ik ben sinds gisteren ook behoorlijk zenuwachtig, omdat nog niet alles klaar is in huis (we zijn allebei een stel rommelboeren). Mijn man heeft nu (eindelijk) het ledikantje in elkaar gezet en het wandschapplankje, klokje en groeimeter opgehangen. Da's in ieder geval al een zorg minder. Ik wilde vandaag de bovenverdieping stofzuigen... is de stofzuiger kapot. :x Ik ben de hele ochtend bezig geweest met het opruimen van een kamer waar ik nu in slaap. Ik was bekaf, dus ik heb 's middags op bed doorgebracht. Ook gelijk wat wasjes gedaan en zometeen ga ik zittend voor de televisie de strijkwas doen (tenminste... dat is de bedoeling). Komende week is de benedenverdieping aan de beurt. Als dat eenmaal klaar is, is het ook weer "schoner" in mijn hoofd en dan voel ik me volgens mij al een stuk relaxter. We hebben net Chinees (bami, nasi, foe yong hai en kroepoek) gehaald. Allebei geen zin om te koken.
wij gaan gewoon lekker simpel stokbroodje opwarmen. vanmiddag al iets warms gegeten! lekker makkelijk!
zow net even in bad geweest met rozemarijnolie heerlijk! zie ik een raar iets op me knie zitten dus ga ik zitte krabben lekker stom! ik krabte het dus open nou bloed spoot er nog net niet uit maar bloedde als een rund schrik me dood en me vriend roepen pak een pleister! haha hij dacht dat me vliezen waren gebroken was denk ik zo'n bloedbultje ofzo geen id maar me been zit er nog aan
ZO pizza was lekker! Mocht ik vanavond nog zin krijgen is er nog genoeg over Vriend had een pizza rucola geitenkaas besteld, brengen ze hem zonder rucola haha Dus hij opgebeld kreeg hij netjes een nieuwe, en in dat half uur wachten eet hij natuurlijk alwel de andere helft op van de dubbele smaken! Dus nu staat er nog een hele in de koelkast hehe ! iemand nog een stukkie?
Zo ik ga weer geestjes kijken op Net 5 Morgen een beetje een medisch dagje! Om 10.45 krijg ik mijn liggings echo ben zo benieuwd ik hoop zo dat ze naar beneden ligt! En om 15.00 naar de dermatoloog toe voor controle van het moedervlekje. We brengen morgen Sem samen naar school en word dan opgehaald door haar oma, wel zo handig met zo'n dagje! Fijne avond allemaal en waarschijnlijk tot morgenavond weer dan!
hallo meiden ik voel me een beetje egoistisch maar ik zie het wachten even niet meer zitten. ik heb zo'n last van de weeen en heb bijna geen oog dicht gedaan vannacht. gisteren weer naar het zieken huis geweest want voelde de baby niet bewegen, dus kreeg een CTG toen begon hij weer te trappen en alles was goed met de baby de weeen houden nog steeds sterk aan maar nog steeds geen verdere ontsluiting. heb zo'n idee dat de pilletjes ook niet zo goed meer werken want ik heb (vooral snachts ) heel veel last zo even weer mijn hart gelucht en moet nog maar een weekje volhouden Groetjes Michelle
vlademira: Heel veel sterkte meid, kan me een beetje indenken hoe zwaar je het hebt met het niet slapen. Hopelijk gaat deze week een beetje snel voor je.
en ik heb weer een grote boodschap achter de rug voor de 3de keer vandaag.. Denk echt dat het een soort natural klysma is ofzo haha..
ik voel trouwens beebje stuk minder als van de week maar goed krijgt nu ook steeds minder ruimte dus nah ja ga morgen togh maar ff de verlos bellen kan nooit geen kwaad ff belluh
ik las toevallig daar straks op internet dat je de baby in de laatste weken van de zw-schap minder (hard) voelt ivm de ruimte, maar je moet de kleine wel iedere dag voelen bewegen.