@ Essiegirl Jouw echo in je album was dat ook met 5 week en 5 dagen? Ik zie dat "onze vruchtzakjes" (haha wat klinkt dat dom) ongeveer even groot zijn. Van mij 0,7 cm hoog en 1,3 cm breed.. Grappig dat komt dan wel leuk overeen als die van jou ook op w5 dag 5 is gemaakt!
Hallo Paula Ik zou het wel fijn vinden. Anders verdwijnt het alsof het er nooit is geweest. Alle andere meiden dank jullie wel voor jullie steun. Liefs Zoe
Het zou goed kunnen dat ik minder ver ben hoor! Dus het is even afwachten tot vrijdag Wel grappig hihihi
Nou ik ben sowieso niet minder ver.. En als de vruchtzakjes overeen komen dan zou je denk ik wel goed zitten met je berekening toch? Liefs!
ik snap er niks van, ik blijf steeds kleine beetjes bloed verliezen. Vind het nu wel genoeg zo. Ook al weet ik dat ik moet afwachten, ik wilde de verloskundige bellen maar die waren helaas tot 1 uur geopend, en ook mijn huisarts kan ik nu niet meer bereiken. Wacht maar weer eens rustig af..
@ Zoe, Ik vind het echt heel erg verdrietig voor je dat het helaas mis is gegaan, ik zal vor je duimen dat het snel opnieuw raak zal zijn. @ Meryem, ik heb vaker gelezen dat een deel van de zwagere vrouwen last heeft van bloedverlies, zonder dat dit iets te betekenen heeft, laten we er vanuit gaan dat dit bij jou ook het geval is, altijd positief blijven... Groetjes Robin
Ik heb laatst mijn gegevens aan de lijs toegevoegd, maar ze zijn er op de laatste versie weer vanaf. Zou iemand voor mij de volgende gegevens willen toevoegen?: Leeftijd: 28 1e kindje nog geen voorkeur voor ziekenhuis of thuis bevalling 1 november intake vk
bevallingslijst 01: Els2806, .....(1e kindje/ ziekenhuis) Josie, Dannie81 katje81 ......(1e kindje, datum berekend via banner) 02: Sandra, ......(3e kindje / Voorkeur thuis) Karin29 ......(2e kindje / ziekenhuis) Daantje84 Marlie81 loesje77..... (2e kind) follieke 03: Reulf, Ienieminie ....(30 jaar / 1e kindje / voorkeur thuis) 04: Marijn 05: Essiegirl, Mishaa marsja 06: Derona:......(2e Kindje) Bulldog, Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis) Djam 07: Maevie 08: Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis) Zonneschijn1e kindje) Mo1978 ......(3e kindje / liefst thuis bevallen) Zoe10:.......(1e kindje/ziekenhuis) Joel 09: Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) driekeerdan 10: Eevitaa .......(1e kind / ziekenhuis) claire 11: Blondie .........(30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) Robin78.......(28 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) 14: Lia tinus1979 coco............ (21 jaar / 1e kindje / thuis) 15: Mariek daantje82 16: bwtje .............(18 juni) 19: afina80.........(27 jaar / 1e kindje) 21: erannick 23: steffel 35 baby's Agenda Oktober 15: zonneschijn 1e echo | Blondie 1e echo + bespreking uitslag chromosomenonderzoek| katje81 bellen naar vk 16: josie gyneacoloog | marijn intake vk | karin29 2e echo | loesje echo 17: mommie echo 19: ienieminie 1e keer VK 20 t/m 27: ienieminie op vakantie 22: karin29 3e echo, djam 1e echo, marlie81 2e echo 23: Derona intake vk | krje intake | afina80 vk 25: Zoe intake vk 26: daandje82 gyn 29: Fl3xgirl vk | mommie intake | spirit70 gynaceloog | coco vk | Blondie 2e echo gyn 30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk | bulldog vk 31: ilona intake November 01: robin78 intake vk 06: meryem85 1 echo 08: mo1978 intake 9.00 uur/ sandra termijnen echo 9.45 14: sandra vervolg vk 18:50 22: meryem85 intake December Dames is zag bij de april dames dat er hier een apart kopje was gemaakt met de dames die helaas een miskraam hebben gekregen. Vinden jullie dat een goed plan om dat bij te houden? Zou blijven ze toch nog een beetje bij ons.. Liefs, Paula
We zijn net terug van de eerste echo en er is een kloppend hartje te zien! We hebben 2 fotootjes meegekregen en je ziet echt iets in het vruchtzakje zitten. Het was nog heel klein, maar wel alles goed verder! Ben zo blij ! Nu nog wachten op Joel met hopelijk ook goed nieuws. Meryem, hoop dat je ook snel weer gerustgesteld wordt en dat het bloeden stopt.
Fijn dat de echo er goed uit zag zonneschijn! Ik vind het jammer dat ik nog wel 6 weken moeten wachten ofzo op de echo, ben bang dat ik dan toch echt pas kan geloven en me er aan kan overgeven, nog even geduld hebben dus
zonneschijn wat ontzettend fijn dat het goed gegaan is. nu kun je het wel de hele wereld vertellen of hou je het nog even voor je.
Nu kan ik het aan de andere helft van de wereld gaan vertellen . De ene helft wist het al.... kon het niet voor me houden... Robin, vind het ergens ook wel vreemd dat je normaal gesproken pas met 10 of 12 weken de eerste echo krijgt. Ik zou er niet aan moeten denken om nog zo lang te moeten wachten. Vooral voor die kleine kans dat je er dan achter zou komen dat het niet is zoals het zou moeten gaan.
Hahaha....hier moest ik zo om lachen! Ik vind het altijd wel leuk als mensen in hun zwangerschap een koosnaampje voor hun kind hebben. Ik had hier nog niet aan gedacht! Wel orgineel! Hebben jullie trouwens ook zo'n onderbuikpijn aan het einde van de (mid)dag? Zou het nu al kunnen dat je dan te druk bent of is dat wel erg vroeg?
Blondie, lekker snel dat je alweer voor een echo mag komen. Structuur is ook een mooi naam, hihi! (lees het nu pas, had vanmorgen op m'n werk alleen even gelezen dat het goed gegaan was bij je...)