jah idd maar soms worden zo zo heftig dan steekt het zo erg dat ik alleen nog maar kan liggen.... en af en toe drukt de beeb op de onderkant en lijkt het net of ze eruit wil
de laatste 3 dagen ben ik ontzettend moe wil alleen maar slapen hebben jullie daar ook last van ik slaap snachts wel gewoon...
ja, hier hetzelfde. Zeurend gevoel in buik, drukke baby. Ben hangerig alsof ik ongesteld moet worden, nergens zin in....
ja daar heb ik ook last van maar dan ben ik moe en dan wil ik slapen en dan kom ik niet in slaap!lig meestal rond 11uur te slapen en ben dan om half 5 weer wakker en dan ga ik wat eten en dan slaap ik verder tot half 10 ongeveer.
ik kom net bij de vk vandaan. alles was goed, bloeddruk nog steeds mooi laag, en de kleine ligt cbibi (vast in t bekken is dat toch?) @bwtje mooie knuffel heb je gevonden meid! zo, ga even stofzuigen, de vaatwas uitruimen, en een was ophangen. en dan vanmiddag denk ik weer even mijn gezicht op het werk laten zien. moet toch nog even kadootje voor mn beste vriendin halen!
Ik heb ook zo'n druk van onder.. En het schijnt normaal te zijn dat je lichaam zelf zijn rust gaan pakken zo voor de bevalling..
@sjoon fijn dat alles goed was..bij mij was het 2 weken geleden ook cbibi volgens mij is dat beweeglijk in het bekken..
goede morgen meiden. hier heerlijk geslapen. alleen ben ik vanacht een beetje misselijk geweest. heb een glas cola gedronken en het was over. nu een klein beetje zeurend gevoel in mijn buik. de kleine beweegt goed. ik ben 37wk vandaag
sjoon fijn dat alles goed was! ik mag morgen weer hoop dat me bloeddruk gezakt is! als het goe dis krijg in morgen dat inwendig onderzoek om te kijken of de beeb zijn hoofd alles afsluit.
ben weer trug van vk met de beeb was alles goed ze ligt nog steeds cbibi.. met mij gaat het wat minder me bloeddruk is te hoog (mssn door het fietsen) ging bijna knockout daarzo en me buik doet mega pijn maandag moet ik weerkomen en moet ik urine meenemen pffff ik ga nu liggen en kom niet meer van de bank af ben echt kapot nu
pff heb weer verschrikkelijk veel last en ik maak me zorgen over mijn oma moet vandaag gepereerd worden aan haar hart vind het best wel eng mijn oma is al het ware mijn tweede moeder en ze is nog zo jong nog maar 73
jeetje vlademira, jij krijgt het wel allemaal op je dak he... al heel wat dagen in weeen doorbrengen, en een hartoperatie van je oma. maar maak je niet al te druk, want je moet ook goed aan jezelf denken op het moment! duimen voor je oma dat het allemaal goed komt! succes meid
bij jou komt alles tegelijk ppff hopen dat de operatie goed is gegaan ! probeer je niet te druk te maken.ook al is dat moeilijk.