Hier KAN het ook zijn dat ze niet de uren waar kunnen maken. Ik heb alleen basis zorg aangevraagd (24u), dus daar korten ze niet op, dus niks aan de hand hier.
Flex wat balen dat je iedere keer zo'n pijn hebt meid :x Wat vond de vk daarvan? Vlademira ik vind het niet normaal dat de dokters jou zo laten lopen met weeeen om de 5 min, zodadelijk ben je helemaal uitgeput als de bevalling echt op gang komt. Hoop maar dat het snel doorzet meid! Heel veel succes nog met de laatste zware loodjes. xxxxx1974 ik heb wel een voorlichtingscursus over bv gedaan, en ik moet zeggen dat je dan meer gemotiveerd bent, je weet wat voor obstakels je kunt verwachten en wat er aan gedaan kan worden, er zijn nl ook heel veel fabels rondom bv. Ja ik heb er echt iets aan gehad. Ilona gefeliciteerd met de 37 weken meid Bulldog is dat standaard dat je een inwendig onderzoek krijgt? Bianca hier geen brief gehad van de kraam ivm crisis ( komt nog misschien) en ik woon ook in Brabant ( omg Tilburg). Vreemd! Hier vanmorgen weer druk bezig geweest, heel de slaapkamer gepoetst ( ook onder het bed hihi) gordijnen gewassen en zolder opgeruimd. Vanavond weer lekker naar yoga, is alweer 3 weken geleden ivm feestdagen, kan nu wel wat rust gebruiken pfffff
Ik snapte het ook al niet. Maar een collega van mij (is in juli uitgerekend) had dezelfde brief gekregen. (omg. Eindhoven) dat het te druk is met vakanties en ook onderbezetting van de kraamzorg. Je weet toch wel dat babies het hele jaar door worden geboren. Dan moet je daar toch rekening mee houden. Dat doet het bedrijfsleven toch ook. Maar ja... wie ben ik. Ik maak me er geen zorgen over. Ik krijg toch hulptroepen.
ik krijg ook hulptroepen. zolang ze me maar helpt met de kleine en het borstvoeden ben ik al tevreden.
Ja en mijn vriendje helpt om van zijn onzekerheid af te helpen. Hoe hij met de kleine moet doen. Huishouden doen toch de beide ouders of mijn vriend.
Heb ook maar 3 uur aangevraagd, want hulp zat waarschijnlijk. Intake-dame zei wel dat ik eventueel geherindiceerd zou kunnen worden. Vandaag ben ik 37 weken (banner klopt niet helemaal) en ik ga t logeerbed vanavond maar eens op klossen zetten. Ik belde vanmiddag mijn vriend op zijn werk met een klein vraagje en hij dacht dat ik al aan het bevallen was! Oh jee.. straks schrikt ie zich vijf weken lang rot van zijn telefoon.. Heb net in de stad een heel duur pakje gekocht, wel erg, met 37 weken. Maar ik moet heel binnenkort nog naar een bruiloft en de winkeldame verzekerde me (liet het zelf zien) dat ik het na de bevalling ook nog aankan (ben 20 kilo aangekomen, dus das mooi meegenomen). Zo. Nu ga ik me niet meer schuldig voelen haha! Sterkte weer aan iedereen die het (een beetje) moeilijk heeft...
voor mij hoef ze niet langer als 3 uur te blijven alleen voor de kleine te verzorgen en controleren en ons wat dingen uit te leggen. me huishouden hoeven ze niet te doen me man heeft lekker 3 weken vakantie die kan er wele en stofzuiger en dweil doorheen hale.
@ Bianca: Hier ook een brief gehad (Kramzorg de Eilanden) dat ik minder uren kán krijgen, en dat het handig zou zijn als ik zelf mantelzorg achter de hand heb voor het geval dat... Maar dat ze hun best gaan doen het zo goed mogelijk in te vullen. Ik wacht het dus ook wel af. Zet mijn moeder wel op stand-by. @ Eevitaa en Ilona: gefeliciteerd met de 37 weken. @ Vlademira en Flex: Sterkte allebei.
Wat leuk om die link hier terug te zien Hij doet het idd niet. http://www.svb.nl/internet/nl/regelingen/kinderbijslag/kindernamen/2007/index.jsp Dit is een andere link als in dat andere topic, maar zo kun je onderaan de pagina de link vinden van jongens én meisjes namen. Onze naam voor de baby komt in 2007 maar 21 keer voor.
wat is er veel gekletst... hihi ben net wakker en wat de vk zei van de pijn tjah kan er niet veel aan doen wat ik dus al dacht en was trouwens ook afgevallen daar snap ik echt niks van! want eet juist meer afgelopen week haha @ meiden die nu 37 weken grens hebben gehaalt gefeliciteerd!