nou meiden ik ga koken ben er morgen weer vind he tongezellig om tegaan computeren als me man thuis is. niet al te veel kletsen anders moet ik zoveel bijlezen hihi
leuke site! Die van ons 54 keer.. Dacht trouwens dat het hier begonnen was vanochtend, kreeg ontzettend krampen maar had toch niet echt het gevoel dat 'dat het nou echt zou zijn'.. Heb vervolgens ontzettend diarree gehad, en toen was het weer over
Flex: Ik zag vanochtend ook dat ik 2 kg was afgevallen met vorige week. Ik denk toch het vocht wat ik heb vastgehouden tijdens de warme dagen er weer wat vanaf is.
Wat een hoop rare namen komen er voor in de lijst zeg. Zie er echt een boel staan waarvan ik denk: "Zo noem je je kind toch niet?!" Onze naam is trouwens heel populair: 625 keer. Ach, wij vinden het nu eenmaal een mooie naam, populair of niet.
Klinkt heel logisch wat je zegt over dat vocht Meryem, dat zou het best een kunnen zijn. Jammer trouwens dat het nog niet door heeft gezet. Of vind je het wel fijn als het nog even blijft zitten? Is jullie huisje al klaar? Ik ga ook aan het eten beginnen. Fijne avond alvast iedereen en eet smakelijk allemaal.
Nou, ik ben nog niet helemaal voorbereid dus vond het wel fijn dat dit het nog niet was haha.. De kledingkast stond ook nog niet helemaal in elkaar en moest wel vreselijk lachen toen me man vanochtend opeens heel panisch aan die kast ging beginnen.. haha
Heel veel rare namen idd! Maar leuke lijst, stom dat ik die hier niet eerder had geplaatst. Ben wel benieuwd hoor naar jullie namen, en zouden er 'dubbele' zijn!?
mijn naam komt 806 x voor. maa dat maakt mij niet zoveel uit. ik vind de naam erg mooi omdat het een beetje afleid naar mijn vader zijn naam. vandaar. mijn moeder komt een week bij mij in huis. en de vader van ons kind zal ook regelmatig langs komen.
Flex, wat vervelend dat je je zo rot voelt! Hoop dat het snel beter gaat. Vlademira ook, sterkte meis! Bianca, hier geen brief van Zuidzorg gehad over minder uren. Kom uit Eindhoven, dus je zou verwachten dat het voor mij dan ook zou gelden. Misschien omdat ik net iets eerder ben uitgerekend...? Wij lopen al 20 uur mis, waar we volgens onze verzekering wel recht op zouden hebben. Maar goed dan zitten we nog op 49 uur. Aangezien het een ziekenhuis-bevalling wordt en het goed kan zijn dat we er langer moeten blijven, zal er niet zoveel over blijven. Weet niet mee rwie het vroeg, over mijn kindje eerder halen... Daar hadden ze het vorige week over, maar zolang ik uiteindelijk een goed CTG heb, niet in het ziekenhuis lig of tot de volgende groei-echo, doen ze dat nog niet. Evita, lekekr genieten van je aankoop! Zou wel handig zijn als je het straks ook nog aankan. Leuke site met die namen! Dacht dat we best origineel waren met de naam, maar hij blijkt toch al meer dan 300 keer gebruikt te zijn. Vraagje voor degene die al weten welk geslacht het kindje wordt; hebben jullie ook een alternatief geboortekaartje voor het geval het toch het andere geslacht wordt...? Of een neutraal kaartje kan ook... Bij ons is het wel duidelijk een meisjes-kaartje en we hebben ook geen alternatief...
Wij hadden eerst ook een andere naam, die vonden we veels te populair. Wij hebben natuurlijk schoolgaande kinderen en mijn dochter heeft is een jaar met een naamgenoot in de klas gezeten en dat vond ze echt niet leuk. Ook bleek de naam ietwat unisex en ik wilde dat ook niet dus zijn we helemaal opnieuw begonnen. Nu een best wel unieke naam denk ik Al hoefde dat ook weer niet hoor.
Heb ook even op die site met namen gekeken, de eerste naam komt maar 1x voor in 2007 en de 2de naam staat er niet eens tussen hihihi Wat grappig
@Sjoon: Fijn dat alles goed was bij de verloskundige! @fl3xgirl: Beterschap! Doe het rustig aan! @vlademira: Sterkte met je oma! Ik hoop dat alles goed gaat! @kleintje86: Brrr.... ik moet er niet aan denken om mezelf te prikken. Sterkte! @claudia0404: Ik had een ongi-gevoel toen ze aan het indalen was, nu heb ik het bij vlagen. Slijmverlies heb ik ook last van. @Moaatje: Hier komen de glazenwassers regelmatig langs de deuren. Heb je al Google geprobeerd onder de trefwoorden glazenwassers (of iets in die richting) + jouw plaatsnaam? Krijgen we nog een fotootje van de babykamer te zien? @bianca75: Ik woon in Noordoost Brabant en ik heb geen brief gehad. Nog eventjes volhouden en dan lekker genieten van je verlof! @Eevitaa: Gefeliciteerd met je 37 weken en je nieuwe aankoop! @ilona21: Jij ook gefeliciteerd met deze nieuwe mijlpijl! @Blondie: Vervelend dat je zo misselijk bent. Beterschap! Vandaag zijn mijn ouders gekomen om te helpen in de huishouding en dat terwijl ze het ook nog druk hebben met het regelen van de uitvaart. 't Zijn zulke schatten. Ik weet nu trouwens van een aantal van jullie al de naam. Die van ons was in 2006 meer dan 200 keer gebruikt en vorig jaar meer dan 160 keer. Ook redelijk populair.
@Schaapje, ja daar was ik ook al achter idd, zeker bij hoge aantallen is het makkelijk zoeken...ik heb het ook al laten weten dat het zo makkelijk is... Mijn naam niet meen ik, dat lijkt me lastiger Dus idd een tip, noem maar zoals Schaapje, meer als 200, is lastiger ontdekken dan
Schaapje, fijn dat je ouders kwamen helpen. Wanneer is de uitvaart van je oma? (of heb ik daar everheen gelezen...) Ben wel erg benieuwd naar alle namen die straks hier voorbij gaan komen. Ben benieuwd hoe het met m'n buddy Bwtje is gegaan vandaag.