@ Schaapje en Cellie: Hebben jullie dat helemaal uit zitten pluizen? Is heel lang werk toch, met zo'n superlange lijst namen?
hey meiden, even een vraag.... hebben jullie ook last van donkere urine? heb even gezocht en ik kom op uitdroging uit? heb wel precies diezelfde symptomen die die site beschreef... Als je last hebt van dehydratie: verhoogde dorst, droge mond, je voelt je zwak duizeligheid neiging tot flauwvallen donkere urine minder urineren dan normaal droge huid Al kan ik me niet voorstellen dat het uitdroging is drink best wel veel....(denk ik)
Flex, 'smorgens heb ik wel altijd donkere urine, maar ik drink 's avonds ook niet veel (anders moet ik er snachts steeds uit). Zijn het ook geen kenmerken van zwanger zijn en/of hogere bloeddruk die je vandaag hebt? Wel moet je als je zwanger bent meer drinken dan anders. Een ander symptoom van uitdroging is als je je velletje op de bovenkant van je hand oppakt (omhoog trekt) en het blijft effe staan. Voel je je al beetje beter of nog niet echt?
voel me vreselijk heb hoofdpijn last van me buik kan niks niks meer voel me slap en ben steeds duizelig heb het gevoel in mijn armen en benen alsof bloed wordt afgeknepen en zo ontzettend moe ga morgen de vk maar bellen als de urine nog steeds donker is want drink behoorlijk veel dit klopt gewoon nie en de beeb voel ik ook iets minder dan normaal vandaag
Bij zwangerschapsvergiftiging hou je ook vocht vast, voel je tintelingen in je arm of een dood gevoel in je vingers, kan je lichtflitsen zien en/of sterretjes. Porbeer je niet te druk te maken meid, en vanalles op internet op te zoeken. Die neiging had ik ook van t weekend, maar daar raak je alleen erg moedeloos van en waarschijnlijk is et niet op jou van toepassing. Bel anders je VK nog even als je je echt ongerust maakt. In ieder geval sterkte ermee! Ik ga ff eten nu.
hou gelukkig geen vocht vast en heb ook geen tintelingen zou ook vast geen vergifteging zijn heb gewoon een bad day denk ik
Nou meiden ik heb afgelopen nacht op die van het kraampakket geslapen en ik ben nogal een draaitol dus ik was heel blij met deze tip... Helaas had de Hema alleen 1-persoons waterdichte moltons... Maar ik las elders op het forum dat je ook zo'n molton bij de Ikea kan kopen.. en die heb ik net gekocht.. ze hebben daar alle matrasmaten..1 en 2 persoons! Die van mij was 22, 95 (160 x 200) Heb em net op het bed gedaan! Dus dat gekke ding blauwe matje knip ik wel in stukjes en kan mooi voor de kinderwagen Verder heb ik op aanraden van een vriendin perineum olie gekocht van Weleda... Zij had er veel aan gehad.. De vk was verbaasd dat de schade niet veel was na het uitpoepen van haar toch flinke kerel Dus we gaan fijn masseren hahaha Liefs, Paula
Ik slaap nu ook op een molton overtrek, echt ideaal. Heb hem besteld bij de Wehkamp, was ook niet duur.
ik ga vanavond op die van de kraampaket slapen kijk morgen wel hoe het is verlopen. perineum heb ik ook en ben daar ook mee begonnen. baad het niet dan schaad het niet. toch
@Blondie; dat van die plastic mat in stukjes knippen was toch een grapje? Neem ik aan...? Die van Ikea zijn toch niet waterdicht? Jullie bedoelen toch met elastiek in de hoeken en wat lijkt op een dun debedje? Dat heb ik altijd op me bed als matrasbeschermer namelijk, wilde die plastic lap daaronder steken, tegen het gekraak etc
nee die blauwe kan ik wel in stukjes knippen dat het matrasje in de kinderwagen ddroog blijft toch Ik bedoel deze Cellie.. is denk ik wel wat anders wat jij omschrijft: http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/70096848 Ilona we zullen zien of het gaat helpen
He meiden, ben ik weer even, BBQ was gezellie, maar ben blij dat ik weer thuis ben, beetje snel moe de laatste tijd.. Flex maak je zelf niet gek, spanningen maakt het voor je gevoel alleen maar erger, rust maar goed uit!
Heb niks gehoord over een vermindering van uren van de kraamzorg, dus ik ga er vanuit dat ik de volledige 49 uur krijg. Onze jongensnaam komt minder dan 50 keer voor. Onze meisjesnaam minder dan 5 keer. Vraag me nu wel eens af of ik er goed aan gedaan heb om niet naar het geslacht te kijken. Ik ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig. Via google en de gouden gids kom ik geen glazenwasser tegen in mijn woonplaats. We wonen hier nu anderhalf jaar en heb eigenlijk met geen van de buren contact. Ja, met een buurvrouw, maar daar wil ik geen contact mee, en ik probeer altijd te ontsnappen. Voorheen werkte ik natuurlijk, maar nu kan ik ze inderdaad wel zien wassen als ik geduld heb. Om de hoeveel weken komt een glazenwasser doorgaans? Mijn moeder had 't nog mooier voor me geregeld. Ze zegt gewoon dat mijn broer de buitenboel hier wel lapt. Moet ie bij haar thuis ook altijd. (Hij is volwassen, maar woont daar nog). Kan ie meteen de gevel van het huis schoonmaken . Ze bedenkt het wel . Helaas wil haar huishoudelijke hulp niet hierheen van de week. Moet voor de badkamer en keuken toch zelf aan de poets. Kleintje waarom prikken ze voor diabetes? Heb je dat of wordt dat vermoed? Schaapje, vriend is nu plint plakken, zal zo (met zijn hulp uiteraard) ff foto's in mijn album zetten. Blondie, ik heb ook weleda gekocht, maar nog niet gebruikt. Ben wel bang voor een scheur of knip.
Is idd een andere, goed idee! Die ga ik ook kopen vandeweek, ik vind die plastic zeilen zo onhandig. Maarr ik weet niet welk zeil jij bedoelt om in stukken te knippen? Ook een plaatje? Geen zeiltjes gebruiken bij je baby, is echt gevaarlijk, gewoon een hydrofiel of gewone molton doek gebruiken, is luchtdoorlatend etc etc.