Ik geloof niet in smeerseltjes hoor, knip lijkt me ook wel heel eng, gelukkig nog nooit gebeurd (ook niet scheuren), stom genoeg is dat altijd mijn grootste angst geweest. Dát en poepen tijden het persen, hahahahaha. Alle 4 ben ik er nu zonder hechten en poepen vanaf gekomen en geloof dat dat me de 5e keer ook wel lukt
cellie die in het kraampakket zat zo'n blauw plastic langwerpig zeil van natalis.. Die maak ik dan zo klein dat ie alleen maar onder het kontgedeelte ligt van de beeb in de kinderwagen met een molton erover heen.. dat ales de luier es een keer doorlekt niet de hele kinderwagenmatras nat is...
Nee joh, daar gaat een baby zo van zweten en zoveel piest een baby ook nog niet, dat is echt niet nodig. Gewoon een aankleedkussenhoesje en een hydrofiel is echt genoeg, is mij nog werkelijk nooit gebeurd een natte kinderwagen! En de luier niet vergeten
@Moaatje: hmmm zou dat het zijn hahaha Ik moet prikken omdat ze het vermoeden, ik ben tot nu toe gewoon al het schrikwekkende gewicht van 27 kg aangekomen.... al zijn de laatste kilootjes ook van het vocht , het is toch een beetje erg rap gegaan de laatste weken, terwijl ik niet ben gaan bunkeren ofzo.. ik moet sowieso gaan trainen na de bevalling hihi
Ik heb een foto van de kamer in ontwikkeling in mijn album gezet. Kan vandaag geen nieuwe laten zien want we hebben een kabel uitgeleend die daarvoor nodig is. En nee, ik sta er niet op, dat zijn alleen de dames die de schildering kwamen maken.
Ziet er wel heel gaaf uit Moaatje! speciale babykamer! ik moet morgen (38 weken zwanger woehoe) naar de vk en dan zal ik het wel horen hoe of wat... het zal wel meevallen denk ik, ik hoop gewoon dat de kleine de 23ste van deze maand komt, is een beetje een lucky datum voor ons! Kijken hoe lucky die nou echt is hahaha
hahahaha, daar maak ik me nu ook al druk om! Had me man al gewaarschuwd: Misschien komt er wel een drolletje mee, dat weet je he? hahaha moaatje: Superleuk die muurschildering! Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is! Kleintje, veel succes morgen bij de vk! ik moet morgen ook weer, ben benieuwd of de kleine nu helemaal is ingedaald. Moet pas om 15.10 dus kom voor die tijd nog wel even kijken.
Kleintje en Meryem, succes morgen. Morgen haal ik de kabel op van de camera en laat ik het eindresultaat zien. Heb er zelf geen vinger aan vuil gemaakt, maar ben er zo trots op. Weltrusten
Goedemorgen meiden. Ben ik nu echt de eerste vandaag? Normaal ben ik nooit zo vroeg op het forum. Fijne dag toegewenst voor iedereen. De lucht ziet hier mooi blauw, ik hoop dat het een beetje lekker weer wordt vandaag.
morguuh, heb gewoon dehele nacht doorgeslapen.... heerlijk! moaatje dat kamertje van jou gaat er super uitzien!
Ja je bent de eerste haha want ik moest zooooveel bijlezen Maar hier helaas weer niet zo goed geslapen nu waren de vissen dood en veel wakker en dametje ook al liggen spoken dus gaat lekker hier.. Was gisteravond na 10en pas thuis, weer een latertje dus.. Uitslag van het diagnostisch centrum was goed, ze had wel moeite met de echo haha maar madam ligt naar beneden en dat is het belangrijkste! Ze lag met dr rug naar boven en dr benen wijd naar mijn rug toe! HAHA ze heeft er nog nooit zo lang over gedaan om een bovenbeentje te meten LOL Dit word waarschijnlijk weer een kleintje..bij 3 metingen zat ze rond de 33 weken en bij 1 op 34 weken. Ze was nu 2360 Gr. en kan dus max op de 3200 komen als ze goed doorgroeit! Vind ik niet erg hoor een kleintje uitpoepen! Cellie ik had dat dus ook poepen en knip of scheur was mijn angst, gelukkig hier ook geen meegemaakt, hopelijk nu weer! Niets gesmeerd want geloof er ook niet in.. In het ziekenhuis was het langer wachten dan dat ik binnen zat, niets aan de hand gelukkig dus ben weer helemaal goed gekeurd gister! Alleen toen kreeg ik een telefoontje en was het wel mis met de familie, dus we zijn gister eigenlijk van her naar der gestuurd verschrikkelijk gewoon.. Wat bleek broer is na 5jr ofzo een jaar al vreemd aan het gaan dus die zat helemaal overstuur bij mijn ouders, waar wij Sem ook moesten ophalen.. Dus wij hebben daar eten gekookt en alles aangehoord, hij heeft ook zelfmoord neigingen etc...dus echt gezellig was het niet ouders allebei weer flink aan de drank! Dus beetje domper op de dag kun je wel zeggen Nu heb ik ook pijn aan mijn buik, maar geen harde buiken oid gewoon als ik beweeg voelt het niet prettig hoop dat dit zo over gaat.. Moet vandaag fruit halen op de markt, en VK om 14.40 echt rottijd, Sem moet eigenlijk in bed liggen dus of in bed en babyfoon naar overkant of mee op de fiets..zucht.. En vanavond weer yoga hoe gaan we Zonneschijn? Nou sorry voor het geklaag hopelijk gaat het vanaf nu weer beter 8)
goede morgen meiden. hier heerlijk geslapen ook op het zeiltje. geen last van gehad van vanacht. ik ga zo mijn nichtje uitzwaaie. ze gaat voor het eerst op schoolreisje een dagje. (heerlijk weer) ook ik ben bang voor scheuren, knippen maar vooral voor het poepen