Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bwtje: Maak er inderdaad maar eens een rustig dagje van. Kun je wel eens gebruiken lijkt me.

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bwtje is voor jou ook niet erg om eens een dagje russtig aan te doen!
    heb je altijd zon overvolle agenda? :)

jammer genoeg bepaalt de baby wanneer ie er uit wil van mij mag tie nu komen.

borrelt jullie buik ook wel eens en dan niet de darmen?

3. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Heb net ff op de site met namen gekeken (loop een beetje achter): mijn naam komt 6 keer voor, wat weinig!
    Ik vind het zo raar om voor te stellen dat je het niet terughoort van je ouders of (goede) vrienden, als ze het een schijtnaam vinden. Zullen ze toch nooit zeggen op zo'n bijzonder moment: :"Nou jaaaa, wat een belachelijke naam! En zo moeten WIJ hem gaan noemen?"

Of dat mensen een vies gezicht trekken als ze het geboortekaartje zien hahaha (net als ik bij de naam die mijn baas aan zijn zoon gegeven heeft)

Hier weer lekker geslapen, afgezien van het plassen. De rollen zijn sinds mijn verlof omgedraaid: mijn vriend vertelt nu aan mij wanneer hij is wakker geweest.. (dat zijn dus precies mijn plastijden)

4. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    bulldog, dat borrelen heb ik niet hoor, heb wel eens een kramp, maar die is dan duidelijk darmgerelateerd..
    Wel schud mijn buik af ten toe heen en weer door de baby.
    En helaas... ik ga vandaag niet meer op de fiets. Gisteren viel zooo tegen! Benen wijd, superlangzaam, leek wel alssof ik bij ieder bobbeltje het hoofdje voelde en steeds harde buiken.

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    mijn vriend zei gister ook oww dan zal die wel later komen als die nog zo klein is..
    HAHA
    Ik zei wat denk je van Sem dan die was 2920Gr en die kwam ook 3 dagen eerder hoor!

Zo grappig om te zien hoe hij redeneert..

heb je er zo genoeg van bulldog? ik moet nog zoveel doen tenminste in mijn hoofd is geen rust als dit is..dan mag het wel komen hoor!

Maar inderdaad mijn agenda is meestal wel redelijk vol dat het dagvullend is..
    en als je normaal gesproken 's avonds ook nog werkt is het vrijwel 24/7 ja..dus verlof is heeeerlijk :D

Maar ben ook erg benieuwd wie nu de volgende is met bevallen..
    en ook hoe het met erranick is en spirit..

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Kijk eens in bwtje haar onderschrift.... whahahahh... haar banner zegt ook dat seks helpt.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    goeiemoggel!

meld me ook even hier..

bwtje: rustig aan doen hoor met alles. Niet teveel stressen! (als het even kan). Volgens mijn man komt de baby volgende week, hij heeft het steeds erover van: 'Ja want volgende week als de baby komt' of 'want volgende week ga je bevallen..' ow? :rolleyes: (helderziende?) weet ook niet hoe hij daarbij komt.. haha

ga hier nog een beetje rommelen en vanmiddag dus net zoals velen ook naar de vk.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou vanaf morgen maar weer aan de sex dan :) :) hihi zal me mannetje nie erg vinden hoor haha

9. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bwtje, heftig dagje voor je hoor gisteren, pfff! Gelukkig was bij jou en je kindje alles goed. Niet fijn als het niet goed gaat met je familie. Maak je je erge zorgen om drankgebruik van je ouders?
    Ik denk dat ik ga stoppen met de yoga, alles wordt nu toch zo medisch, een gewone bevalling zal het wel niet worden. Alleen de partnerles lijkt me nog wel iets, maar ik zal d'r es bellen, onze juf.
    Hé en was dat nou jullie Sem in de viva-mama van april-mei? Met een vrolijk jurkje in Italië? Ze lijkt er erg op en ook jouw naam staat erbij.

Flex, fijn dat je bed er is! Geniet ervan!

Bulldog, ja gelukkig was het CTG van gisteren wel goed. Nu morgen weer.

Moaatje, mooi schildering inderdaad, fijne vriendinnen die dat voro je doen!

Schaapje, succes bij de gyn.

Kyansa, heb je een groei-echo vandaag? Of wat gaan ze bekijken?

En anderen die vandaag naar de VK moeten, ook succes!

10. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    mogge, het was druk hier vanochtend... Eindelijk weer lekker geslapen, laat naar bed gegaan zodat ik echt slaap had, lekker uitgeslapen. Zeiltje heb ik ook geen last van. Een molton werkt helaas niet bij ons, hebben een extra lang bed van 210. Ben nu overal aan het kijken voor extra onderlakens. Kraamhulp gaat elke dag het bed verschonen, wat een luxe :)

@Flex: fijn dat je je bed hebt. Voel je je vandaag al wat beter?

@bwtje: sterkte met je familie, denk ook goed aan jezelf en je beeb.

@moaatje: leuke kamer!

@ Bulldog: ik hoorde dat wonderolie ook helpt. Nadeel is dat je onwijs darmkrampen krijgt. Diarre tijdens je bevalling, of dat nou zo lekker is...

Succes allemaal bij de vk. Ik ga donderdag weer.

VANDAAG 37 WEKEN! Beeb mag nu officiëel komen :D

Hoorde vandaag dat een kennisje van mij is bevallen, in 3 kwartier tijd! Als het altijd zo makkelijk gaat, wil ik er wel 10, ha ha

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Het begint te wennen maar nu sinds een paar jaar valt het je pas echt op..en dan denk ik hoe was dat vroeger..
    Ik wil er gewoon liever niet zijn als ze teveel op hebben, dit merk je gewoon gelijk! Maar ja gister moest ik er zijn..en zoals een weekendje aan zee is heerlijk maar 's avonds is het weer verschrikkelijk door de alcohol en ja dat vind ik dan jammer ja!

Maar over yoga gesproken ik ben alweer gebeld net hoor, kon WEER eens niet komen!
    Ben er eigenlijk ook wel klaar mee! en wil graag de partner les met jou afsluiten en dan zoekt ze het maar uit ze zegt meer af dan dat je kan komen..
    Zegt ze ja want die heeft dit en claudia had nog maar 8 lessen ja ik ook hoor! Maar het is niet om het feit dat ik het nodig heb, maar meer dat ik al betaald heb! :evil: en goedkoop is het niet en terug krijg ik het denk ik ook niet nee..zucht!

Hopelijk blijft je meisje gewoon goed groeien! en wij hebben ook een echte meidenkaart maar ik heb bij geboortepost zo een jochies kaartje in elkaar alsk dat zou willen maar dus inderdaad niet gedaan!
    Maar ook deze echo zei weer duidelijk een meisje dus ik geloof het nu wel :D

Ow ja sorry ik had niet meer gereageerd op je smsje! het is inderdaad ons dochtertje Sem in de viva-mama was vakantie in italie op de bruiloft van die vriendin die vandaag niet komt..
    Deze foto hing ook in het groot in onze kamer is nu weer een nieuwe in gedaan met klompen hehe

Nou doordat de yoga nu ook weer is afgezegd is mijn dag weer helemaal leeg haha!
    Gaat makkelijk zo net of dat het zo moet zijn he ;)

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bwtje ben het niet echt beu maar ik wil gewoon alles weer kunnen doen en eten en drinken!
    en verveel me ook redelijk!

ik ga me eigen aankleden en douchen..

heeft er iemand tips voor een leuk vrijgezellefeest in brabant.?

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    xxxx1979 feli met je 37 weken

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik heb die vriendin toentertijd meegenomen naar de rooie sok die hebben allerlei activiteiten..
    Wij zijn toen met de step naar boerderij gegaan hier kreeg ze een spoedcursus boerin worden..
    Daarna gingen we met een badkuip over de dommel, en het was heerlijk weer zoals nu dus was ideaal! en eten daar was een slopend buffet en daarna gewoon muziek ed en kreeg ze nog een les vuurspuwen!
    het was incl eten en drinken onbeperkt dus makkelijk!

Was een geslaagde dag! en viel qua budget mee want je kan het zo leuk maken als je wilt maar is erg afhankelijk van het aantal mensen en dus je budget ;)
    Wat ik daar zo leuk vond is dat er ontzettend veel vrijgezelle feestjes werden gehouden die avond.. dus was die avond heel gezellig want iedereen zat in hetzelfde schuitje ;)

zonneschijn hoeveel weegt jou meisje nu eigenlijk?

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo ik ga er dus maar een relax dagje van maken!
    En samen met me dametje in bad nu!

en dan voor of na dr slaapje wel even naar buiten in dit zonnetje hoor, binnen zitten kan ik dus echt niet!
    En vind ik ook sneu voor haar..

Dus dan pakken we dr fietsje..en zien we wel..

Het enige wat op de agenda staat nu is fruit halen en eten koken haha

ow ja en op de babyfoon passen van de overbuurtjes heel intensief hoor hahaha :)

en verder jullie lastig vallen dan maar he :D

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Goedemorgen meiden..ff teveel om op iedereen te reageren haha..maar ik hoop dat met jullie alles goed is!

Iedereen die vandaag naar vk,of gyneacoloog moeten succes!

Hier vandaag 36 weken :whistle:

Ikmoet a.s donderdag naar vk,en morgen voor mijn groeiecho!

17. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Heb eindelijk m'n album maar gevuld, ging makkelijker dan ik dacht...

18. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Hey ik woon vlakbij de Rooie Sok. Dat is echt een leuk cafe. En zekr voor een vrijgezelle avond. Je kan ook een solex huren en daar mee rond de kempen mee rijden. Of in die oude dafjes rijden. Kijk maar eens op de website van de Rooie Sok. Die heeft veel activiteiten m.b.t. vrijgezelle feestjes.

19. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Jeetje moest een hoop bijlezen.

Ik heb even niet zoveel te melden, de kleine ligt net op bed, de boel is al aan kant, de wasmachine draait, ik lekker chillen :)

Ik heb donderdag een afspraak bij de VK.

20. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hihihihihi

xxxxx1974, mooie kamer heb je. En zeker een bijzondere badstandaard. Erg leuk!

Zonneschijn, die dames waren hier via een vriendin, ik heb ze gewoon mogen betalen hoor. Maar ik heb er geen spijt van.

Schaap, 't is inderdaad Nijntje. Ben nu hard op zoek naar groene Nijntje gordijnen.
    Jouw schilderwerk ziet er ook super uit. Knap hoor dat je zo creatief bent. Heb je het zelf bedacht?

Flex, duik er vroeg in vavaaf. Ff lekker bijslapen.

Bwtje, sterkte met je broer. Wel positief dat zij ook nog kwam. Hebben ze ook kinderen? Het is altijd naar als ouders veel drinken. Hoe doe je dat al ze op Sem passen? Ben je daar wel gerust op? Ik maar me er straks wel een beetje druk om. Hoe zal het gaan op hun oppasdag en bij een eventueel logeerweekend?

Allen, bedankt voor jullie complimenten over de kamer. :D
    Ik moet volgende week donderdag pas weer naar de VK. Ik denk wel dat ik vanaf dan elke week terug moet komen.

Deel Deze Pagina