Ik heb net de ondersteek opgehaald. Net een hapjespan zeg... Heb hem maar snel onder mn bed naast het kraampakket neergezet.
ik zei ook al tegen mijn vriend toen we de ondersteek hadden gehaald: daar gaat de kraamhulp de placenta in opbakken.... het moest even tot hem doordringen, maar op dat moment keek hij me zo raar aan. ik heb me daar een partij staan lachen!
@ zonneschijn - Ik kreeg idd een groeiecho. Kindje is iets te klein, dus ze hebben me nauwkeurig in de gaten gehouden. Kindje is nu zo'n 2600 gr. Ik ging wel een beetje teleurgesteld weg, want het blijkt dat het kindje nog niet vast ligt. Er werd gezegd dat dit vaker gebeurd bij een 2e....Dus daar gaan we maar vanuit. Maar ik had eigenlijk gehoopt wel snel te kunnen gaan bevallen. Pff trek het allemaal even niet meer. Mijn dochtertje kwam 15 dagen te laat, dus ik hoop dat dit dametje niet zo dwars is als haar grote zus.
hey dames... alles goed hier er is weer veel geschreven ik heb ook ff het stukje van spirit gelezen triest hoor bah bah heb ook wat foto,s en zo bekeken erg leuk allemaal flex je moet je niet te druk maken hoor ik ben nu al weer de helft vergeten zou meer neer zetten maar ja..... kyansa bij mij is beebje nog helemaal nie ingedaald kan zijn dat dit pas bij de bevalling gebeurt ...maar messch ist morge nwel anders we horen het wel moet morgen weer op controle ik heb nog steeds vocht in me handen waardoor ik last heb van het tunnelsyndroom erg vervelend zeg bah bah mag van mij wel zover zijn wil me eigen kleertjes ook weer lkker an
hey hier ook tweede kindje 2360 Gr bij 36 weken dus nog minder dan die van jou dus die van jou is toch prima op weg? Hier ligt die zover ik weet ook nog niet vast maar hier heb ik me bij neergelegd..ik vind het al erg fijn om te weten dat ze met dr hoofdje de goede richting op ligt.. Maar vinden ze jou kindje nu nog te klein dan? of zijn de meerdere metingen die niet kloppen? Tegen mij zeiden ze namelijk dat het belangrijker is dat de verschillende metingen bij elkaar liggen dit was bij mij dus 33 en 34 weken..Dan dat het bij het aantal weken klopt dat je nu zit.. Hoe was dit bij jou dan?
Bwtje, en bij jou was het dan goed harmonisch; buikje, beentje en hoofdje alle 3 tussen 33 en 34 weken? Dat is bij mij niet zo, buikje is kleiner. De arts wilde geen geschat gewicht geven afgelopen donderdag (vond-ie niet belangrijk... beetje raar want ik had er vantevoren specifiek om gevraagd). Ik denk dat het kindje nu rond de 2 kilo zal zitten. Kyansa, die van jou lijkt me inderdaad toch redelijk op gewicht. Dacht dat 2600 gr voor 37 weken toch best prima is?
Zeker leuk zo'n kamer jullie kindje zal zich wel vermaken daar! Ik had voor Sem ook een nijntje kamer maar dan alleen de aankleding Ik weet dat ze niet veel zullen drinken bij haar..maar maak me er dan wel zorgen over, ik weet wel dat ze niet iets stoms zullen doen bij haar. En dit hoeft natuurlijk ook maar 1 keer te gebeuren en dan houd dat ook gauw op! En normaal drinken ze altijd maar met dit soort gebeurtenissen dus teveel! Maar wij gingen haar die namiddag ook al ophalen of zijn er dan bij..Maar dan was logeren ook afgelast mocht dit gister het geval geweest zijn!.. En met alcohol op rijden ze niet, mocht ik dit wel merken dan gaat ze ook gewoon niet mee! Ze zijn nu trouwens samen naar een dokter toe..en proberen er samen uit te komen ben benieuwd..
ja inderdaad bij 3 metingen 33 weken en 1 op 34 weken, en dit is belangrijk als eentje afwijkt dan is het zorgwekkender.. Maar ik vind het nog moeilijk want dat meten is vooral nu helemaal niet meer makkelijk om te doen.. Hoeveel week het buikje bij jou kindje af? Flauw dat ie het niet wil zeggen, is toch fijn om te weten of niet? Wij krijgen gewoon 2 kleintjes hihi BTW net de yoga weer aan de lijn gehad, vrolijk ja er hebben 2 afgezegd, nu mag ik dus weer wel..Dus ik zei al ja nu heeft Femke ook afgezegd..ja zei ze.. Nou heb dr maar gezegd dat wij 3 Juni nog komen om af te sluiten samen hehe ze stikt dr maar in hoor !
@xxx1979 leuk kamertje jij heb wel een flinke buik met 37 weken demijne is helemaal niet zo groot net bij de vk geweest alles was goed bloeddruk was weer gezakt dus zal wel gewoon door het warme weer gekomen zijn! beebje is ingedaalt en ligt vast! heb ook inwendig onderzoek gehad en de beeb lag goed voor de opening met zn hoofd en me baarmoeder mond is al een beetje aan het verwijken. als me vliezen breken hoef ik niet meer gelijk te bellen!
Ja leuk is die he? Ik ben ook wel eens een tijdje uitgegaan in valkenswaard nu niet meer.. Maar ik moest voor zowel hollanders en belgen een locatie vinden dus ja deze was ideaal! En alles word goed georganiseerd daar! dus was inderdaad geslaagd...
fijn om te horen zeg! Hier doen ze zover ik weet geen inwendig onderzoek op de tafel..maar wie weet is dit ook al verandert.. maar geeft je wel een gerust gevoel zo he
@ bwtje: Wat een lastige yogalerares hebben jullie zeg. Pfff, zou er gek van worden. @ bulldog: Lekker is dat he, als de beeb is ingedaald enzo. Toen mij dat vorige week verteld werd, was ik ook helemaal happy. Ik heb nog even een vraagje voor degenen die honden hebben: Mag jullie hond in de babykamer komen? Wij wonen gelijkvloers, en de babykamer grenst aan de woonkamer. Als even alles open staat om te luchten, lopen ze er soms dus even een rondje, doen een beetje snuffelen en komen weer terug. Lijkt mij dat dit geen kwaad kan, ook niet als de kleine er straks is. Ik ben juist bang, dat als ik het verbied, ze alleen maar jaloers worden. Nu zijn ze iig al gewend aan die nieuwe kamer en al die 'rare' spullen. Maar hoe denken jullie daarover?
wij wonen niet gelijkvloers en onze hond durf de trap niet op is een open trap!gelukkig maar. ik denk juist dat je ze niet weg moet houden want dat ze dan idd jaloers worden! onze hond is erg verwent en zal straks de aandacht moeten delen maar ik ga er niet weg douwen ofzo. en een rondje lopen op de kamer kan nu geen kwaad denk ik maar als de baby er straks ligt te slapen zou ik het niet doen en als de beeb wakker is en in bijvoorbeeld de box ligt gewoon de deur open laten! maar zo dnek ik.