@Blondie Hier doen ze ook nooit een inwendig onderzoek, pas met 41 weken meen ik. Je weet er uiteindelijk eigenlijk niks mee, vandaag kan het potdicht zijn en vanavond lig je te bevallen. Maar alles kan verweekt zijn en je loopt nog 4 weken, kan allemaal net zo goed Ik verwacht geen kleintje hoor, ik heb een klein strak buikje (5/6 kilo aangekomen), maar verwacht wel een baby rond de 8 pond.
Ik bedoel natuurlijk rond de 8 pond ervanuit gaande dat ik de 40 weken wel uitloop hoor. Maar komend weekend en 7 pond zou ook echt niet erg zijn
@bwtje: had jij nog een code over van de geboortepost? Als je die niet meer gebruikt wil je die naar mij PB'en? thxn
Net bij de dokter geweest en mag 1 tot 2 nachten een slaappil innemen Hopelijk kan ik dan even flink bijtanken.
Ik wil heel graag thuis bevallen, maar mocht dit om één of andere reden uiteindelijk toch niet gaan, dan vind ik het ziekenhuis geen ramp. Zoals ik er nu over denk, denk ik dat ik me thuis veel meer op mn gemak voel, mn eigen ding kan doen, in mn vertrouwde omgeving. Wordt het toch ziekenhuis, dan is dit noodzakelijk en niet mn eigen keuze.
Fijn om te horen dat er nog iemand maar weinig is aangekomen en een klein buikje heeft. Ik ben 6 kilo aangekomen en heb maar een mini-buikje (maar met ook maar een mini-kindje erin zeggen ze). Als het goed is hebben we vandaag of morgen een nieuw fototoestel, zal dan es een foto maken. Alleen dat verkleinen hier op de site lukte de vorige keer niet...
Hier mogen de honden ook gewoon op de bank. Dat is al 5 jaar zo en dat ga ik nu dus niet opeens verbieden, dat zou oneerlijk zijn.
Er is maar 1 code.. als je die al gebruikt heb dan gaat het al niet meer.. ik zal ff kijken of ik hem online kan vinden, want heb mijn inbox moeten legen en dat kaartje dus weg gedaan.. mocht iemand hem zo ook nog weten ff posten, want iedereen kan deze code gewoon 1 x gebruiken namelijk..
Ik ben ook niet echt super veel aangekomen, zit al een x-aantal weken op 9 kilo. De vk verwacht dat de kleine rond de 3000 gr zal gaan wegen met de geboorte.
@ Blondie: Wat raar joh, ligt het nou vast of niet... Als de vk het al niet meer weet. Maar als het nog niet vast ligt, is de kans toch niet heel groot dat het nu alsnog de verkeerde kant opdraait? @ Daantje: Hopelijk kan je inderdaad even bijtanken met die pillen.
@ Daantje: Ik zit ook al een tijdje op hetzelfde gewicht. Ik ben gegroeid van 70 naar 80 kilo, en dat is nu zeker al 3 weken zo. Ben benieuwd of ik in de laatse weekjes nog wel wat aankom. Dat kan trouwens haast niet anders, want zit nu alweer aan een cornetto, haha...
Op het schoolplein dachten ze dat ik nog wel 3 maanden te gaan had....zegt wel genoeg denk ik En ach zo weinig aankomen heeft ook voordelen toch Kun je snel je eigen kleren weer aan! En zonneschijn, ik zou me echt niet al te druk maken, we zijn als grote mensen ook niet even zwaar, baby's zijn er ook gewoon in verschillende maatjes. Als ik nu kijk naar mijn 12 jarige en een vriendinnetje van 12, daarbij is mijn dochter een mager ding
Ik wil heeeeeeeeeeeeeel graag thuis blijven, het allerliefst dus. Als het echt niet kan ga ik wel naar het ziekenhuis, maar nu heb ik echt zoiets van: ik blijf thuis!
Hier ook de honden op de bank. Als ze normaal lief en vriendelijk doen mogen ze er best bij komen zitten als ik met uk op de bank zit. Nou hebben ze 1 bank waar ze zelf op mogen en de ander (waar wij zitten) komen ze alleen op uitnodiging. Dus ik verwacht geen problemen. Alleen 1 van de 3 mag niet op de bank en die vertrouw ik ook het minst met de baby straks...
Nou het was even flink googlen maar toch ineens gevonden! volgens mij moet dit de unieke code zijn: pre2378ah succes met je kaartje ontwerpen!
Ben ik ook benieuwt naar, ik eet al maanden alles wat los en vast zit en toch niet veel aankomen. Terwijl ik voor de zwangerschap meteen super veel aan kwam als ik me zo liet gaan hihihihi
je kan heel makkelijk je foto's verkleinen op: www.fotoverkleinen.nl dan sla je het weer ergens op in je eigen computer, en dan kun je de foto zo in je album plaatsen, heel makkelijk. gewoon kiezen hoe groot die moet worden, en opslaan maar!
ook ik ben niet heelveel aangekomen. rond de 7kilo. ik wil juist heel graag in het ziekenhuis bevallen. dit is vooral omdat ik op 3 hoog woon zonder lift.
daantje ik heb je even een pb gestuurd. en wat fijn dat je voor 2nachten een slaap pil mag. kun je even tot rust komen