Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, ik zal na de bevalling ook moeten afkicken van mijn nieuwe eetgewoontes. Ik snoep echt wel veel de laatste tijd, en we gaan ook regelmatig naar de Mac. Zelfs mijn man is er dikker van geworden. Als ik na de bevalling zo doorga, krijg ik mijn 10 kilo er zeker weten nooit meer af.
    Voordeel bij mij is denk ik dat ik nog zo mobiel ben, ik zit bijna iedere dag op de fiets voor de boodschapjes, wandel een hoop met de honden. Dat heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat ik nog maar 10 kilo ben aangekomen.

2. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ ilona: Als ik 3-hoog zou wonen zou ik dat ook wel een beetje beangstigend vinden inderdaad.

Hier in de buurt is het een paar maanden geleden gebeurd (ik wil je niet afschrikken want je gaat toch al naar het ziekenhuis) dat er iemand van 3-hoog met de brandweer naar beneden getakeld moest worden, omdat ze toch plots naar het ziekenhuis moest. Was toevallig een oud-klasgenoot van me. Alles is helemaal goedgegaan hoor, met haar en de baby alles prima, maar daar moet je toch niet aan denken zeg. :confused:
    Wel een stoer verhaal om later te vertellen. :D

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    ik ben tot nu toe een kilo of 20 aangekomen!
    heb in het begin veel gesnoept maar nu niet meer eet eigenlijk best weinig op het moment.

4. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja mijn man is ook mee aan het zwangeren haha heeft al een aardig buikie :p

Hmm ben ik een daggie rustig thuis voel ik me gelijk niet lekker :( Heb het erg warm..en ook knalrode wangen blijkbaar..

Mannetje maar ff een sms gestuurd dat als ie naar huis kan graag mag komen..

Hopelijk issie dan thuis voordat Sem wakker word..dan heb ik ff rust..

Morgen maar weer gewoon aan de slag dus, haha anders word ik er niet beter op zo :rolleyes:

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @bwtje heb je nog buikpijn ? dat had je toch? of haal ik je in de war met iemand anders..

6. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hoe hebben jullie het eigenlijk gedaan met de verlichting in / boven / naast de commode?
    Ik moet eigenlijk nog op zoek naar een lampje, maar kan nergens iets geschiktst vinden hier in de buurt. Het liefst zou ik een ieniemienie-model simpel tafellampje willen, in een lekker fel kleurtje. En dan gewoon een weinig-Watt bolletje erin, lijkt me dan prima toch?
    Even man overhalen om vanavond naar Ikea te gaan, zou het anders ook niet weten waar ik kan slagen.

En zo verzin ik steeds weer iets wat we zijn vergeten.....

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @coco ik heb die groene kikker lamp van de ikea!

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    maar die hangt naast het bedje in heb geen lamp bij de commode heb gewoon een plafonaire

9. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik had vanochtend echt een soort pijn inderdaad aan mijn buik maar dat is nu over..juist omdat ik zo rustig aan doe ff denk ik..
    maar geen weeen of harde buiken oid echt soort pijn..
    Baby beweegt wel af en toe hoor..niet anders dan normaal zover ik zo kan zeggen.

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Coco: Ik heb van de lampjes gekregen, die je in de kast kan plakken en die werken op batterijen en hebben 3000 branduren. Daarna alleen batterijtje vervangen.
    Misschien een idee?

11. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bwtje: Die laatste loodjes zijn juist om lekker rustig aan te doen en uit te rusten, ga jij de hele tijd je agenda volplannen. En ben je eens een hele dag thuis om niks te doen, word je juist ziek.
    Dat is de omgekeerde wereld he...

Nou, heel veel beterschap in ieder geval.

En ik wilde zeggen: "Doe rustig aan".
    Maar tegen jou kan ik beter zeggen: "Maak je maar lekker druk, dan ben je morgen weer de oude".

12. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    :) :) :)

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    gelukkig dat het nu over is dan!rustig aan doen doet toch goed zie je maar!

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    hahahahahaahahah

15. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Daantje. Ik heb werkelijk waar geen idee wat je bedoelt.

@ Bulldog: Als ik vanavond naar Ikea ga, zal ik eens kijken. Als ik ga dan, want mn man zal wel geen zin hebben.

16. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    altijd leuk ikea! :)

Wij hebben rechts van het bedje 2 lampjes met lampenkapjes en inderdaad lage watt..
    En als je kijkt in mijn album naar de foto wastafeltje..links waar de mandjes hangen daar bovenaan hangt dus tegen de muur van de spiegel eigenlijk een plafonaire...maar dan dus op de zijkant vastgemaakt snap je het nog?
    Die worden verkocht bij de ikea voor een paar euro was erg handige en goedkope oplossing en precies genoeg licht..

Verder hebben wij onze eigen plafonaire wel aan het plafond hangen die is aardig wat watt en nog per kast een lichtje zitten dus voldoende lichtbronnen hahaha

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    hoe zit het met jullie mannetjes worden die al een beetje zenuwachtig?

die van mij zegt elke x komt ie nog niet hihi

18. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    haha ja ik weet het, dat is wel vaker zo ja juist als ik vakantie heb en rust ga nemen word ik ziek...zo van nu heb ik er wel tijd voor :D :rolleyes:

Lief dames dat jullie vinden dat ik inderdaad aan mezelf moet denken hehe of juist niet alleen denken maar ook doen..

Hopelijk gaat dit me ook lukken dan :)

19. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ik belde hem vanmiddag, om even de financie door te geven, heb toch wel iets gedaan maar was niet inspannend :)

Maar verder niets hoor :)

En hij vroeg gelijk moet ik naar huis? is het begonnen haha..

Nou dametje is wakker dus moet naar boven nu, vriend komt eraan das fijn
    En hij zei ik kook wel! lief he?

Dan gaan we na het eten fietsen met Sem kom ik toch nog ff buiten :)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow zow jullie hebben wat afgekletst hihi

heb vanmiddag op bed gelegen lag echt heerlijk lekker tv gekeken zit nu beneden achter de pc want laptop is weer es stuk :x

kon helaas niet in slaap komen maar mssn vannacht wel weer ;)

Share This Page