Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi denk wel te weten wat jij gaat doen vanaaf ;) :p (grapje)

2. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hahah

vanavond is de voorronde van het songfestival.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

ooowww goed dat je het zegt was alweer vergeten welke zender en hoelaat eigenlijk?

4. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    half 9 ned 1

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

aaah thnx :D

6. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    graag gedaan

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik heb ook even gekeken onze naam komt 39 keer voor!

8. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Pff wat schrijven jullie veel! Ik kan het niet bijhouden, hihi

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hmm onze wel 115 keer, maar ik ga lekker niet meer switchen!

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Blondie en Ilona ik heb ook van die perineum-olie van Weleda en gebruik m al 3 weekjes, maar nu vroeg ik me af of jullie ook 10 min dat spul inmasseren ( staat in de gebruiksaanwijzing). Ik vind het nl heel onhandig om me eigen daar 10 min te masseren :oops: . Hoe doen jullie dat als ik vragen mag?

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hallo,

heb nog niet alles bijgelezen, maar met mij gaat het niet goed. Vandaag weer bij gyn geweest en onderdruk was 110, dus bloeddruk was veel te hoog. aan de ctg en bloeddrukmeter gehangen en die was redelijk, wel zat er eiwit in de urine. Ik moet nu verplicht rusten en vrijdag weer bloed prikken, urine inleveren aan de ctg en ook weer bloeddrukkmeting, maandag het hele verhaal nog een keer.

Vandaag zei de gyn dat als ik me niet rustig zou houden ze me op moest nemen. Als ik me rustig hou dan word ik volgende week vrijdag ingeleid, hou ik me niet rustig en vrijdag blijkt dat het helemaal mis is dan zal ze me vrijdag opnemen.

Maar hoe moet ik me rustig houden, ik moet gemiddeld drie keer per week al 20 weken lang naar het ziekenhuis voor onderzoeken. Ik woon in een dorp dus dichtsbijzijnde ziekenhuis ligt 10 km verderop en soms moet ik naar het ziekenhuis wat 20 km verderop ligt. Plus dat ik ook nog een zoontje heb van vier. Sorry voor het geklaag maar kan het niet meer aan. Onwijs last van mijn schaambeen enzo, kan wel zes keer per nacht eruit voor te plassen enz enz enz.

Ben blij als ze eruit is.

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hoop het wel voor haar... Ze loopt nu al zo lang met weeën.

@ Flex: Wat superbalen van je uitkering zeg. Maar je vriend gaat het uitzoeken zeg je. Heb je er dan toch misschien nog recht op?

@ Angelique: Wat fijn om weer wat van je te horen zeg. En super dat alles zo goed. Hoe vaak ga je nou heen en weer naar het ziekenhuis?

@ Krokus: Ook voor jou hoop ik op een snelle en gezonde bevalling. Ik weet niks anders te zeggen dan: "Nog even volhouden meis". Maar dat hoor je waarschijnlijk 100X op een dag en daar zit je ook niet op te wachten. Sterkte.

Mijn man wilde trouwens niet naar Ikea vanavond, maar nu gaan we morgenavond. Heb er nu al zin in, kan echt uren vertoeven daar, hihi. Helaas wil manlief er meestal zo snel mogelijk doorheen, maargoed.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ga even Deal or No Deal kijken. Misschien tot vanavond!

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    nog even volhouden krokus.
    ik begrijp je geklaag heel goed. en dat mag je hier ook altijd doen.

minnie ik doe het niet zo lang hoor.
    vind het ook raar om dat te doen en kom er ook niet zo heel goed bij. ben eigenlijk bekaf als ik een minuut ofzo doe.

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ erannick: graag gedaan om je op de hoogte te houden! daar ben je buddy's voor! en het is maar een kleine moeite om te doen! wat ontzettend fijn voor je dat eindelijk weer thuis bent! ben ook erg benieuwd naar de foto's van Eva!

@zonneschijn: het is niet heel moeilijk om dat te doen, maar wel een super makkelijk site om je foto's kleiner te maken! ben benieuwd!

@ de schildering van de kamertjes: wat enorm gaaf ziet dat eruit zeg! ik wou dat ik zulke inspiratie had om daar (uberhaupt) op te komen. zelf kan ik dat niet zo geloof ik! hihi

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ coco ik ben alfa hulp en die hebben idd recht op een zwuitkering voor zover wij hebben gelezen op de site van uwv en in 1 of andere wet ofzo...
    we kunnen een bezwaarschrift indienen en dat gaan we waarschijnlijk ook zeker doen maar eerst nog maar even goed uitzoeken hoe het echt zit....

even afwachten nog ;)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ krokus awhh meis heel veel sterkte zit jou ook niet mee he? :(

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Krokus heel veel sterkte!

Dikke digi knuff!

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Onze naam komt 9 keer voor! valt nog mee dat is de roepnaam,en de tweede en derde naam weet ik niet.. ;)

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Krokus hopelijk is het vrijdag beter en hoef je niet opgenomen te worden, probeer zo rustig mogelijk te doen wat voor jou gaat meer kun je niet doen..Vandaar de keus alsnog opnemen dan kun je er gewoon niet onderuit!
    Hopelijk komt je meisje maar snel dan he!

Nou hier lekker gegeten en buiten wandelingetje gemaakt, Sem op de fiets en ff voetballen op het veldje met dr..
    Heeft me toch wel ff goed gedaan lekker buiten lopen!

Toen we terug waren werd vriend gebeld, we zouden morgenavond eigenlijk een schutting op gaan halen, maar nu bellen die mensen ineens dat ze morgenvroeg al komen zetten..
    Dus nu is hij er gelijk naartoe gegaan om hem in ieder geval daar te demonteren, en eventueel mee te nemen als dit allemaal snel gaat!

Dus maar goed dat ik niet naar de yoga was, heb Sem nu naar bed gedaan en pas op de babyfoon van de overkant haha
    Anders kwam ik nu pas weer thuis moet je nagaan..

Ik weet nog niet wat ik ga kijken vanavond in ieder geval niet het songfestival haha ;)
    fijne avond en misschien blijf ik nog ff kletsen..

Deel Deze Pagina