morguh meiden, Hier slecht geslapen pfff dat zeiltje zweet en moet ff wennen want lig nu aan de andere kant ivm het wiegje hihi ik wil ernaast liggen @ moaatje wat een mooie buik en het kamertje ziet er geweldig uit
goede morgen meiden. hier heerlijk geslapen. vandaag op controle bij de vk en mijn klossen halen. verder hoef ik vandaag niks te doen.
goeiemorgen @moaatje leuk kamertje en mooi buikie @flex feli met je 37 weken @ilona succes bij de vk hier redelijk geslapen werd vanacht wakker van de buikpijn toen even weesten plassen en gewoon weer terug in slaap gevallen. vandaag geen wilde plannen beetje thuis poetsen dnek....
nee want die was telt nog niet mee he dus hoeven hun ook geen achterstallige was weg te werken, jammer hoor! hihi flex feli met je 37 weken ik ben dit maandag pas, en ga denk ik dus zaterdag maar die klossen halen enzo en de steek op bed leggen.. Weer een mijlpaal he hahaha
*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * GEBOREN Er zijn 4 baby's geboren: Elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 24-06-2008 - bevallen op 08-03-2008 (24w3dg) - meisje - Charlotte* Essiegirly - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 08-05-2008 (35w4dg) - 2460 gram en 45 cm - meisje - Samantha Spirit70 - 38 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 12-05-2008 (36w1dg) - 2560 gram en 48 cm - jongen - Nick* erannick - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend op 20-06-2008 - bevallen op 16-05-2008 - (35w2d) - 1825 gram en .. cm - meisje - Eva Christina Tussenstand: Meisjes: 3 Jongens: 1 Bevallingslijst Nog 36 Juni mama's die moeten bevallen: Mei 26 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) Juni 03 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 04 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 05 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 06 Bulldog - 23 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 08 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) sunflower - 29 jaar - 1e kindje - thuis - (onbekend) kyansa - 29jaar - 2 kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 09 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (jongen) 11 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - thuis - (geheim) Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 12 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen) Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 14 Lotte - 28 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (jongen) Dafke - 21 jaar - 3e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - Tweeling! ( 2 meisjes) - 10 juni keizersnee 16 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 18 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (geheim) 21 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - borstvoeding - (verrassing) Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 25 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (onbekend) 26 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - borstvoeding - (jongen) 28 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in juni 2008: Jongens : 10 Meisjes : 17 Verrassing : 7 Geheim: 2 Onbekend : 2 Tweeling : 1 Buddylijst Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke Krokus <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn sunflower <---> claudia0404 kleintje 86 <---> Moaatje *Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * poehpoeh de lijst zat behoorlijk ver weg zeg
wij zijn nu maar met 2e dus wij hebben niet zoveel was is makkelijk bijte houden ! alleen straks zal het wel wat meer gaan worden!
ja het scheelt wel dat het kleine was is alleen dat opvouwen van die kleertjes is dan veel meer werk hehe Wij hebben nu alle maatjes van zolder af dus echt de keuken staat vol, denk dat ik aan het wassen ben tot ik ga bevallen ofzo! Dus van mij mag ze nog ff wachten..maar ze zeggen de 2e komt vaak wel eerder en sneller.. Dus afwachten Sem was 3 dagen voor de datum er.. Maar deze mag dan of eerder of later want anders word het vrijdag de 13e hehe
vanmorgen bi jde verlos geweest alles was goed beebje is niet ingedaald ze schatten beebje rond de 6 of 7 pond
Goeiemorgen... Wat fijn dat je je weer goed voelt vandaag. En dat zonder yoga gister Voor mij staat er ook weinig op het programma. Beetje soppen in huis. Ik heb vanacht weer geen oog dicht gedaan, dus ik denk dat ik vanmiddag maar een dutje doe. Toen ik vanacht eindelijk sliep, maakte mijn vriend me wakker. Of het met me ging want ik lag zo zwaar te ademen , mijn neus zit helemaal dicht. Maar ja toen sliep ik weer niet meer. NOu ik ga even wat doen....Fijne dag voor iedereen.
Tegen mij zeiden ze juist dat een 2e later kan komen. Mijn dochtertje kwam 15 dagen te laat en gister zei de gyn dat ze er vanuit gaat dat deze ook weer later komt. Nou ik heb al gezegd dat ik niet weer 15 dagen ga wachten. Vorige keer ging het helemaal fout en was het kantje boord.... Oh ik wou alleen zeggen wat de gyn zei...en ik begin al met klagen....
haha is toch niet erg Ja ik denk vaak logisch zo van er is al een keertje een doorheen gegaan en weet wat die moet doen.. Maar ik denk wel dat als jij altijd late baby's hebt en ik op tijd komertjes dit misschien wel vaker zo is! Maar ik denk gewoon als de baby het tijd vind om te komen dan komen ze..wat we ook doen! Maar wel fijn dat je er nu rekening mee kan houden, en dat het ook gewoon eerder kan komen, liever dat dan dat het fout gaat bij langer wachten he! wat niet nodig is Ik ga zo ook wat doen, en als Sem op school zit kan ik ook ff wat doen ook al is dat maar 2 uurtjes hehe
hoera! Hier nog 1 die thuis mag bevallen Flex ook gefeliciteerd! Is zo'n waterdichte molton ook niks voor jou meid? Ligt een stuk prettiger. Ik heb heerlijk geslapen op de normison vannacht! Wat een feest!
ow ja cellie we hebben maandag de stoel opgehaald bij oma en opa was uiteindelijk dus nog snel gegaan.. Alleen bij hun afgeleverd en dus niet bij ons.. Maar het is een klein pakketje hihi dat gaat monteren worden, als ie in elkaar staat zullen we er een fototje van knippen! fijne dag dames kom vanmiddag denk ik nog wel ff spieken! knuffel
@ flex & Blondie: gefeliciteerd met 37 weken! @minnie1979: die olie hou ik nog geen minuut vol. @ Moaatje: leuke muurschildering, zelf gemaakt? Vannacht voor het eerst gedroomd dat ik ging bevallen. Ik zei: het gaat beginnen en opeens zat m'n moeder naast me met de baby in d'r armen. Als het in het echt ook zo makkelijk gaat Werd wakker met een steek onderin, moest gewoon heel nodig plassen, ha ha Vandaag weer rustig aan, ga een hemeltje maken voor de wieg.