Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Goeiemorgen!

Hey leuk Bwtje; nou ben benieuwd naar de foto :)

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    @ fl3x en blondie, gefeliciteerd met jullie 37 weken! wat een mooie mijlpaal!
    :whistle:

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    ik moet vanavond voor mijn laatste groeiecho.. ik heb zoveel buikpijn..ik slik ook wel siroop voor mijn stoelgang.. :(
    Ff een andere vraag,ik voelde gisteren ineens een pijn,toen heeft mijn vriend gekeken,en nu heb ik 1 hele grote aambei,wie van jullie heeft daar meer last van? :oops:

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    ga nog ff liggen op bed! spreek jullie later!

5. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Nee, geen last van. Alleen maar die rotmuggen die me helemaal lek prikken. :evil:

Vanmiddag nog naar de vk. Nog maar 2 1/2 dag te werken en dan heerlijk en eindelijk met verlof. Ik ben er nu wel echt aan toe zeg...

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Even een positief ego-berichtje van mij:
    Net weer voor een CTG naar het ziekenhuis geweest en daarna gesprek met gyn gehad.
    Voor het eerst sinds half april heeft er weer eens iemand aan m'n buik gevoeld..! En hij schat het gewicht van het kindje nu tussen de 2,3 en 2,5 kilo! Hij maakt zich niet zo'n zorgen, de CTG's van vorige week/ t weekend waren gewoon goed. Terwijl de dienstdoende arts van toen zich erge zorgen maakte en het over ziekenhuisopname en eventueel keziersnede al had...
    Heel vreemd en stom eigenlijk, dat dat zo kan verschillen... Was alle stress dan voor niks vraag ik me af... Maar ben heeeeeeel erg blij met dit nieuws!
    CTG's hoeven voorlopig niet meer, jippie! Maandag groei-echo en gaat de gyn (wel weer een andere...) voelen en dan kijken we verder. Zou misschien zelfs nog een thuisbevalling kunnen worden!
    Tot later, ik ga even in de zon genieten mijn groeiende kindje!
    Zal straks weer ff reageren op andere berichtjes.

ps; claudia, volgens mij heb ik ook een aambei... :oops: Moet je daar iets aan (laten) doen? Heb er geen last van.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb geen aambeien meer gelukkig had ze in het begin v/d zwschap heel erg gehad. en het doet idd erg pijn... mijn gelukje was dat we toen net in griekenland zaten en daar is alles met olijfolie bereid naja je weet wat er dan gebeurt he hihi :)

pffff me vriend is net zijn bed uit hij moet zo weer werken maar ipv lekker mij aandacht geven gaat ie weer computeren pffff :cry: durf er maar niks van te zegge normaal vindt ik het nie erg maar heb nu even behoefte aan aandacht :cry: mannen en gamen pfff haha :)

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ zonneschijn wat fijn meid dat het allemaal weer goed is :)

9. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    zonnenschijn wat ontzettend fijn om te horen dat vandaag alles goed was.
    geniet lekker van het zonnentje en je kindje

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

naja ik ga maar dweilen dan pffff heb helemaal geen zin in hihi :)

11. Blue Bird

@flex; ik heb helemaal nog niet gereageerd op je neefje. Nogmaals gefeliciteerd meid. Het is echt een schatje.

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

thnx meid ;) tis een heerlijk mannetje hij is de eerste baby die niet begon te huilen als ik hem vast had :)

13. Blue Bird

@ zonneschijn. Fijn dat alles goed is gegaan.
    Hopelijk mag je nu wel thuis bevallen.

14. kyansa

kyansa Bekend lid

Apr 20, 2008
    689
    0
    0
    @ zonneschijn, wat een goed nieuws zeg!

Ik ben net klaar met de woonkamer stofzuigen en dweilen, wc schoongemaakt....Pff nog maar 2 verdiepingen te gaan.

15. kyansa

kyansa Bekend lid

Apr 20, 2008
    689
    0
    0
    Nou de vloer is weer droog, dus ik kan weer aan de slag.

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik ga even een stukje wandelen.
    even wat eten in huis halen voor vanavond

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Goed nieuws zonneschijn!

Ik heb je foto's bekeken van je buik, ik vind het een mooi buikje hoor.
    Zoals ik gisteren al zei, we zijn gewoon niet allemaal eender, ik heb ook een kleine buik, ga nu maar is lekker genieten, zo lang het nog duurt :)

18. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo jij bent ook lekker druk bezig hihi

Hier ook al heel wat wasjes er doorheen gehaald, en wat spulletjes opgeruimd..
    Maar de beneden verdieping is nogal groot hier, en allemaal tegels, dus stofzuigen doe ik wel, maar dweilen doet mijn vriendje fijn hoor! :D

19. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo meiden ben zo kwaat
    heb vannacht weer een nacht in het ziekenhuis geslapen ten eerste al geen oog dicht gedaan door de weeen die erg hevig waren.
    toen vanmorgen een gyn kwam (had deze nog niet ontmoet) die me het gevoel gaf alsof ik me al die tijd aan stelde.
    geeft me staal tabletten mee egen de vermoeidheid zonder het bloed te controleren op hb gehalte (heel gek dat je moe bent na 5 a 6 dagen zonder slaap ) dan zegt ie ook nog dat het gewoon oefenweeen zijn en dat hij daar niks aan gaat doen (oefen weeen geven och geen ontsluiting) moest mijn medicatie ook maar laten staan (heb daardoor minder last ) en ik ben er gewoon zo flauw van nu heb 3 weken achter een weeen weet niet waar ik moet staan of gaan en slaap niet meer lust ook bijna geen eten meer en zit alweer op mijn gewicht voor de zwanger schap dit kan toch ook niet goed zijn voor het kindje

sorry voor mijn geklaag maar ik moest even mijn hart luchten

20. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Hey geweldig nieuws buddy!
    Ik hoop het zo voor je dat je gewoon lekker thuis kan bevallen en dat het getrek nu eens ophoudt..
    Nu krijg je weer rust en kan je kindje lekker groeien, maar je mag ons dametje nu niet gaan inhalen he hahaha
    Straks hebben we 2 mini popjes samen leuk toch? :D
    geniet van de zon ik ga er zo ook weer eens in..

Share This Page