leuk het wordt steeds drukker! en het wordt steeds meer bijlezen haha zoe heeel veel sterkte! en hopelijk kun je snel weer meedoen en lekker zwanger blijven! Meryem85 ik duim voor je dat alles goed zal blijven gaan! dit zijn altijd zo spannende weken he! vind het nu voor de 2e keer ook veel spannender hoor..zucht op de agenda mag nog komen te staan dat dit mijn 2e kindje wordt en voorkeur thuisbevalling! verder heb ik 20-11 mijn eerste VK afspraak, op mijn vriend zijn verjaardag vind ik wel ontzettend leuk! eerste afspraak is dus pas bij 10 weken hier en eerste echo 12 weken allemaal later..omdat ze bij eerder nog geen meerwaarde zien en ik heb natuurlijk ook geen reden ervoor! ik persoonlijk vind dat elke verloskunde praktijk zich moet omscholen tot het zelf maken van echo's en allemaal zo'n apparaat verplicht moeten hebben misschien dat de sterfte in NL dan minder wordt maar ja dan hebben wij er natuurlijk niets meer aan! hopelijk blijft het mooi weer deze week kunnen we lekker genieten en zwanger zijn! ZO onwerkelijk nog!
Weinig. Wel veel meer slaap nodig. Soms een naar gevoel in m'n maag (steken) maar geen misselijkheid onwijs ofzo. En bij jou?
eigenlijk nergesn last van alleen moe en last van me darmen kan bijn niet naar de wc maar voor de rest ga het prima.
hey meiden heb gister de echo gehad en was nietgoed net belde de vk me terug en legde het uit ik had wel een vruchtzakje maar geen vruchtje erin alleen een bloedstolsel. er was geene leven ben vandaag ook thuis gebleven want voelde me vanmorgen zo klote. en het moet er nog uit dus moet wachten want ze laten het liever of de natuurlijke manier eruit komen ipv meteen aan de baarmoeder zitten want er zaten gevolgde achter zei ze du bij deze kan iemand mij vaqn de lijst afhalen vind het kei erg mar is helaas niks aan te doen en zoe ik snap jou helemaal en de ander meiden succes met de zwangerschap en hopen dat het bij jullie allemaal goed is en blijft.
moe last van me darmen en de boobs die blijven ook zeer doen ja pff das nou al 4 weken zo maar vind het niet erg dat ze zeer doen dan weet ik dat ik het nog steeds ben hihi
hhaha,blijf het altijd grappig vinden dat als meiden iets maar van een zw sympthoon hebben,dat ze dan zeker weten dat ze dan zwanger zijn, maar hoe zit dat met de meiden die helemaal nefrgens laat van hebben, er zijn genoeg meiden die niks noppes nada,sympthonen hebben,\ sympthonen zeggen ook niet altijd wat hoor hihi sorry moest het ff kwijt,is algemeen bedoeld hoor
ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja , het hoeft meestal niet altijd wat te zeggen . hoeveel mensen weten het bij jou al?
Joel heel veel sterkte.... dikke knuffel hoe is het met de rest van de dames hier?... kom zo af en toe nog eens spieken hoe het met jullie gaat.. hier begint het langzaam een plekje te krijgen...
veeel hihihihi.alleen de mensen waar ik het niet tegen wil zeggen nog weten het niet,maar de meeste weten het ook omdat we al bijna 2 jaar bezig zijn geweest en bij jou?
Joel heel veel sterkte meid! Ik heb zojuist de verloskundige gebeld, en ze zei dat het van alles kan zijn. Dus dat het zowel een begin van het einde kan zijn om maar zo te zeggen, of dat het te maken had met de gemeenschap dat ik daarom misschien wat bloeverlies had. Als het nog een keer voorkomt mag ik bellen voor een eerdere echo, maar dan over 2 weken. Ik ben echt superonzeker. Heb me maar voorgenomen om even geen seks meer te hebben, en kijken hoe het dan verloopt.