ik ben zo in de wolken heb jij dat ook. begint langzaam elke dag meer te beseffen dat ik een kindje in mij heb groeien. echt heel raar.
Hallo Meiden, IK heb ook aal een verloskundige gebeld. Moet er naar terug bellen als ik vrijdag even naar de huisarts ben geweest voor een afspraak te maken. Ook heb ik me al aangemeld via de site bij MvM dus echt spannend. IK kan het nog niet geloven omdat ik me opzich goed voel. Alleen wat krampjes in de onderbuik hihihihi.
hoi allemaal iedereen gefeliciteerd! heb zaterdag 2 testen gedaan en ben ZWANGER wel heel snel ben 30 aug gestopt met de pil en 31 aug was is ongi en nu al zwanger zijn er super blij mee hopen dat ik snel naar de verloskundige mag voor een echo ben super benieuwt... groetjes
ja dat gerommel heb ik ook wel een beetje . verder ben ik vrij moe maar verder nergens last van! hopen dat het goed gaat. weet jij al wanneer je naar de verloskundige mag?
ik ga volgende week dinsdag naar de dokter en dan zal hij me wel verder vertellen over hoe en wat weet er niet zo heel veel van af dus denk dat ik het dan wel hoor.
agenda oktober 8 okt: sangerdjan naar vk 9 okt: bulldog dokter 10 okt: josie 1e echo 15 okt: zonneschijn 1e echo herfstvakantie: katje81 bellen naar vk 31 okt: ilona intake november dec