Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hopen dat het niks enstigs is
    positief blijven denken! ik heb gelezen dat als je gemeenschap heb dat je dan wel wat bloedverlies kan hebben.

2. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    pfff joel .. heel veel sterkte ,. nu wordt ik steeds banger voor de eerste echo ..vooral omdat ik echt nergens last van heb.. ja moe en van de week een keer boven het toilet gehangen .. maar echt meeer niet ,..ben alleen maar dikker aan u worden

we zijn het trouwens afgelopen zondag bij mij schoonmoeder wezen vertellen. .op een hele orginele manier .. hadden een slabbetjuh gekocht met de tekst .. toevallig is mij oma de allerliefste
    ze begreep het gelijk ahhahaha onwijs gaaf en blij is er mee

3. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Hier ook zo nu en dan wat symptomen.
    Wat misselijk in de ochtend. Dit gaat over als ik wat gegeten heb. Zere tepels en wat steekjes en krampjes achter mn schaambeen. Herkennen jullie dat ook? Het is een soort van zeurend gevoel. heb ook wat last van mn darmen. Ook heb ik veel afscheiding. Heb de hele tijd het idee dat ik een beetje vocht verlies.

x

4. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    idd meryem

het kan van alles zijn want mijn vriendin had ook gemeenschap gehad en had ook weer bloedverlies en durft het nu ook niet meer echt
    maar het kan ook innesteling zijn of van de grote beurt op de wc zitten kan het komen het kan echt van alles zijn en ze zeiden tegen mij zolang het donker is en geen stolsels is het geod maar weet nu dat dat ook niet geod is
    en heb ook geen buikpijn gehad maar moet nog wel komen zei de vk dus wacht maar af en hoop dat het snel afkomt zodat we opnieuw kunnen beginnen.

groeten
    succes
    en dank jullie wel allemaal

5. rupsje

rupsje Lid

30 aug 2007
    28
    0
    0
    met een beetje geluk ben ik ook een juni mama (19 juni)

wel spannend allemaal hoor. zeker als ik dan weer lees dat het bij iemand mis is gegaan. tuurlijk ga ik er wel vanuit dat het goed blijft gaan, maar toch. misschien komt het ook doordat mijn zus vier keer achtereen een miskraam heeft gehad. ze heeft nu een leuk klein kereltje van 6 mnd.

symptomen zijn er nog wel. super zere (.)(.) en een opgezette buik. moeilijke stoelgang en speldenprikjes in de onderbuik.en soms misselijk, maar niet erg. meer het krijgen van meer speeksel en een rare smaak.

als het goed is mag ik met 8 weken voor de eerste echo.

heel veel "zwangerschapsgenieten"voor iedereen !

@joel : heel veel sterkte !

kusss

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    welkom rupsje

gefeliciteerd !

7. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    ja rare smaak het ook wel en zere tepels maar dat was al vanaf dag 1 ... ben er nu wel aangewent.. sex hebben wj voorlopig niet .. tot de eerste echo ..klinkt raar maar willen eerst de zekerheid hebben ... :oops:

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ben toch eigenwijs geweest en heb de echo iets naar voor gezet. :oops:
    Vond 3 weken toch nog wel heel lang duren, hij staat nu op 30 oktober om 15.10. Dus dat is dan over 2 weken. En ze gaf ook aan dat ik hem iets mocht vervroegen als ik erg onzeker was..

pff voelt toch wel beter zo..

9. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hai Joel,

Ik vind het heel erg voor je (en ik hoop een klein beetje dat ze het niet goed gezien hebben, maar ja, ik was er niet bij..)
    Veel sterkte de komende tijd.
    Je had toch ook al eerder ergens last van gehad? Bloedverlies geloof ik.. help me even herinneren.

10. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Jeetje meid wat vreselijk!
    IK heb vrijdag een echo!
    Ook met grote angst dat ze WEER zegt dat het nog steeds leeg is!
    Meid ik leef onwijs met je mee.

dikke kus en veel sterkte

11. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Oh sorry, ik zat nog een pagina terug te lezen.
    Joel, ik hoop dat, mocht je een mk krijgen, je heel snel weer zwanger mag zijn!
    Pfff meiden, al 3 mis.. zitten we nu dan aan het gevreesde percentage (10)? Ik hoop het maar... Ik gun het echt niemand om zoiets mee te maken.
    Maar goed, we hebben er een nieuw rupsje en shartje bij, dat is super! Geniet erven meiden!

12. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    @ essie...... het zit vast goed, je kunt zo vroeg toch nog nauwelijks iets zien! Maak je niet te druk hoor, das niet goed voor het kindje :)

Over het vertellen.. over anderhalve week viert mijn moeder haar verjaardag en de mensen die de moeite hebben genomen daar naartoe te komen mogen het van mij weten... anders is het zo zielig voor mijn moeder, moet ze haar mond houden op haar verjaardag!

13. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Lief van je meid ;)
    Ik doe me best :oops:

14. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    eevitaa
    ja klopt maar dat kon van alles zijn maar in de 4 en 5 week is het toch nog gaan ontwikkelen maar dna alleen het zakje dus helaas

essiegirl
    hoop voor jou dat ze iets zien maar bij mij zeiden ze een heel verhaal mar ze hadden met 6 weken al wel iets moeten zien bij mij omdat ik de 4 week ook al echo heb gehad en het zakje was wel gegroeid maar verder niks en mijn hormonen worden nu minder en dalijk stoot het af of zoiets het is gewoon oneerlijk.
    te weinig chromosomen of cellen of zoiets en kan er geen kind ontwikkelen kan nu alleen maar huilen vooral als ik bepaalde liedjes hoor en de baas verwacht dat ik morgen kom maar weet nog niet of ik dat doet.

groeten joyce en duim voor je dat het goed zit heb je ergens last van ofzo

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.

joel ik weet precies wat je meemaakt ik heb het precies het zelfde mee gemaakt.
    ik ben er helaas pas met 11wk achter gekomen dat ik alleen over een vrachtzak bezat.

nieuwe meiden van harte en als jullie op de lijst willen dan hoor ik het wel

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    bevallingslijst

01:
    Els2806, .....(1e kindje/ ziekenhuis)
    Josie,
    Dannie81
    katje81 ......(1e kindje, datum berekend via banner)

02:
    Sandra, ......(29,3e kindje / Voorkeur thuis)
    Karin29 ......(2e kindje / ziekenhuis)
    Daantje84
    Marlie81
    loesje77..... (2e kind)
    follieke

03:
    Reulf,
    Ienieminie ....(30 jaar / 1e kindje / voorkeur thuis)

04:
    Marijn

05:
    Essiegirl,
    Mishaa
    marsja

06:
    Derona:......(2e Kindje)
    Bulldog,
    Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis)
    Djam

07:
    Maevie

08:
    Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis)
    Zonneschijn:(1e kindje)
    Mo1978 ......(3e kindje / liefst thuis bevallen)
    Joel

09:
    Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhuis)
    driekeerdan

10:
    Eevitaa .......(1e kind / ziekenhuis)
    claire

11:
    Blondie .........(30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur)
    Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis)
    Robin78.......(28 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur)

14:
    Lia
    tinus1979
    coco............ (21 jaar / 1e kindje / thuis)

15:
    Mariek
    daantje82

16:
    bwtje .............(18 juni / 2e kindje / thuis bevallen)
    san28.............(2e kindje / thuis bevallen)

19:
    afina80......... (27 jaar / 1e kindje)
    rupsje

[colror=red]20:[/colr]
    shartje.............(26 jaar / ziekenhuis )

21:
    erannick.......(30 jaar/ 2e kindje)

23:
    steffel

42 baby's

miskraam
    Ktje (09-10-2007)
    Zoe10 (14-10-2007)

Agenda

Oktober
    15: zonneschijn 1e echo | Blondie 1e echo + bespreking uitslag chromosomenonderzoek| katje81 bellen naar vk
    16: josie gyneacoloog | marijn intake vk | karin29 2e echo | loesje echo
    17: mommie echo
    18: driekeerdaan termijnecho
    19: ienieminie 1e keer VK
    20 t/m 27: ienieminie op vakantie
    22: karin29 3e echo, djam 1e echo, marlie81 2e echo
    23: Derona intake vk | krje intake | afina80 vk
    25: Zoe intake vk
    26: daandje82 gyn
    29: Fl3xgirl vk | mommie intake | spirit70 gynaceloog | coco vk | Blondie 2e echo gyn
    30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk | bulldog vk | mereyem85 echo
    31: ilona intake

November
    01: robin78 intake vk
    08: mo1978 intake 9.00 uur/ sandra termijnen echo 9.45
    14: sandra vervolg vk 18:50
    20: bwtje intake vk
    22: meryem85 intake

December[/quote]

17. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    jaaaaa :) lijkt me wel leuk om op de lijst te staan.
    Ben ongeveer uitgerekend op 20 juni
    is mn eerste kindje
    Ik ben 26 jaar.
    wil graag bevallen in het ziekenhuis.

Ik heb nog geen afspraak gemaakt met de vk maar heb aanstaande donderdag (18 okt) een afspraak bij de huisarts voor meer info over de volgende stappen.

liefs

18. Shartje

Shartje Actief lid

1 jul 2007
    483
    0
    0
    Heej rupsje....jij ook gefeliciteerd meid !

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hoiii, hier ben ik weer. Heb echt een megadruk weekend gehad, heel veel gewerkt en de enige dag dat ik vrij was (zaterdag) lekker met m'n man doorgebracht. Verder heel veel geslapen, want moe ben ik wel...
    Heb nu weer een drukke week voor de boeg. Vandaag is m'n enige vrije dag, de rest is het werken, werken, werken. Maar volgende week gelukkig 5 daagjes vrij, dus een mooi vooruitzicht.
    Nou, even heel snel een update van mijn kant: We wilden eigenlijk het goede nieuws aan onze ouders gaan veretllen afgelopen zondag, maar mijn vader bleek niet thuis te zijn. Dus hebben we het gisterenavond gedaan. We ahdden een mooie kaart gevonden met 'opa en oma' erop. En daar een blauw en een roze babysokje in gedaan. Toen ik de envelop aan mijn moeder gaf, stond ik zelf helemaal te glunderen, dus ze had het eigenlijk al door, dus ze zei: "echt... ECHT?!". Ja, echt dus. Mijn ouders en broer vonden het heel erg leuk.
    Daarna naar mijn schoonouders gereden. Ook die vonden het helemaal geweldig. Mijn schoonmoeder pakte me beet en stond meteen te janken van blijdschap, hihi.
    Het wordt voor allebei de ouders het eerste kleinkind, dus ze vinden het allevier heel erg spannend en nieuw.

Nou, dit was dan even wat ik te melden had. Nu ga ik even dit topic helemaal doorlezen, want heb een hoop pagina's gemist van het weekend.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ben helemaal bijgelzen, helaas ook wat nare berichten. :cry:

@ Zoe en joel: Heel veel sterkte toegewenst!

Deel Deze Pagina