Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kyansa

kyansa Bekend lid

Apr 20, 2008
    689
    0
    0
    Ik denk het ook.....

Ik moet zo toch met mijn kleine meid naar zwemmen. Pff dat is ook zooooo frustrerend!
    Oh en mijn laptop is leeg, dus dat komt goed uit. Misschien tot vanavond.

2. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Mo, dacht eerst ook dat het een jongetje zou worden, maar ze hebben op echo's toch zeker al een keer of 5 gezegd dat het een meisje wordt. Dus dat zal dan ook wel denk ik... hihi.
    Mijn buik is inderdaad (te) klein, net als t kindje dat erin zit...
    Is mijn eerste kindje. Maar lees/hoor wel vaker dat kindjes pas laat indalen, dus maak me er nog geen zorgen om. Van mij mag het ook nog wel even blijven zitten en verder groeien.
    Zijn je steken al minder?

Inderdaad Bwtje en Flex zijn ook niet meer geweest. Flex is vast aan het feestvieren met de kat!

Op een ander bevallingsforum heb ik wel es iets gezien van meldplicht van iedereen die zo tegen het eind loopt. Misschien ook iets voor hier?

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    zwemse
    tot vanavond

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    denk je dat dat gaat werken?
    vind het wel een goei idee

5. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik kwam er net opeens achter dat het onze beurt was om de hal schoon te maken deze week, dus meteen maar even gedaan, vandaar dat ik wat langer wegbleef. Nu heel even uitrusten en bijlezen, dan aan het eten beginnen. We gaan zalmfilet eten, mjummie...

@ Blondie: Nee hoor, ik vind het zelf ook een heel leuk pakje, anders had ik het toen niet gekocht. Het is een beetje wit/ecru met een heel lief beertje erop. Echt een heel schattig pakje.

@ Kyansa: Ja, hier ook veel te veel kleertjes. Ik heb natuurlijk zelf een aantal dingen gekocht, en toen het nieuws wereldwijd gemaakt werd een hoop rompertjes en pakjes gekregen, en een vriendin van mij heeft een kindje van 8 maanden, en ook daar komt regelmatig een tas kleding vandaan waar haar baby is uitgegroeid... En toen was er ook nog eens Hebbes bij de Hema. Terwijl ik alles al in overvloed had, toch nog maar wat truitjes en broekjes ingeslagen, want ja, 70% korting he, haha... Ik hoop maar dat onze baby niet al te groot is bij de geboorte want dan blijft de helft van de kleertjes ongedragen.

@ Mo: ik heb geen voorgevoel over wanneer ik ga bevallen. Mijn man wel. Hij zegt 10 juni. Zou ik prima vinden, een week voor de datum.

@ Zonneschijn: Meldplicht lijkt me een goed idee, haha. Bij deze meld ik me voor vandaag.

6. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Pff, ik heb hier in huis 2 van die irritante str*ntvliegen rondvliegen...
    Vroeger hadden mijn ouders thuis van die strookjes met soort stroop aan de lamp hangen, waar ze dan aan vast bleven plakken, maar vind dat zo'n ranzig gezicht. Maar wat kan ik anders verzinnen, kan moeilijk de hele dag alles dicht doen om die vieze beesten buiten te houden. Zouden citroenkaarsen helpen?

7. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    Hoi ben ik weer! Net twee uur in de keuken gestaan.. alles is schoon dus dan maar koken!
    Heb een waanzinnige cake en een grote griekse salade in elkaar gedraaid.. zo dadelijk weer visite, maar nu nog even liggen voor de rug.
    Ik zie echt zo'n 2 a drie vrienden op een dag nu ik verlof heb.. er gezellig!

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    ik heb zon electrice vliegenmepper die doet ze electroceren (schijf je da zo?)

ik wil eigenlijk van die flappen aan de achter deur maar die heb ik vorig jaar ook gehad en met een hond die 20x op en neer loop is die naar benede gekomen.

9. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    @coco: leuk verhaal over die kleertjes! Goed voet bij stuk gehouden dus, jullie!

Hoeveel zijn er hier eigenlijk getrouwd?

En zo ja: is dat uit religieus oogpunt (nee natuurlijk niet, om de liefde... maar je begrijpt wat ik bedoel..)

10. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ eevitaa: Als jij van die lekkere dingen aan het maken bent, wil ik ook wel bij je op visite komen hoor.

@ bulldog: Zo'n elektrische vliegenmepper vind ik ook niks, dan ben je nog achter die beesten aan aan het rennen. Ik wil iets waardoor ze vanzelf weggaan.
    Net probeerde mijn hond er één te pakken, maar die hapte ook steeds mis, ze zijn razendsnel die krengen.

11. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    even snel een berichtje van mij:

Ik heb zojuist de eerste 1,50 over de post gekregen, liever niet meer met de post dit werkt toch niet het geld is eruit gehaald!
    Mocht het echt niet anders kunnen dan zo in de envelop doen dat het er dus niet zomaar uit kan zonder hem echt stuk te maken!
    Dus niet los erin want dit is er zo uit..en dan ontvang ik natuurlijk alsnog niets!
    En dit zou jammer zijn..
    Verder degene die het nog over moeten maken hoor ik ook graag nog iets van..

Dus zolang je het nog niet in de envelop hebt gedaan liever niet, en anders zo goed vast maken dat het er niet uit gejat kan worden..\
    Bedankt!

ga nu ff bijlezen ;)

12. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Eevitaa: Wij zijn allebei niet gelovig, maar we wilden wel allebei graag eerst trouwen en dan pas een kindje.
    Vorig jaar april zijn we getrouwd. (ik had toen al vanaf februari de pil laten liggen)

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    @ eevita wij zijn vorig jaar juli getrouwd ! ik wou altijd trouwen voordat er kinderen komen, had alleen niet gedacht dat ik snel zwanger zou zijn.

@coco ik wacht altijd tot ze voor het raam zitten en dan da ding er tegen! mij hond is ook geen vliegen vanger die ligt liever heel de dag buiten.

mischien is zon lamp wel iets met een plakstrip erin.

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    daar ben je lekker mee :(

15. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bwtje: Eruit?! Denk je dat de postbode net zo lang met die envelop heeft lopen rammelen tot het eruit viel? Echt lullig.
    Nu word jij genept voor je goede daad.

16. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    Merk nu ook dat het wel handiger is voor financiele zaakjes (ik ben dus NOG niet getrouwd. Mag bijv. niet bij mn vriend als partner bij het pensioenfonds..(hij wel bij mij) grr. moet je een samenlevingscontract voor hebben, doen we dus niet omdat we nog gaan trouwen (ergens.. ooit,.. als ik weer slank ben :) )

17. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    Bij mij worden alle enveloppen met potentieel interessante inhoud bij een hoekje opengescheurd, dus durf geen biljetten op te sturen.. laat staan muntjes! Maar goed, het is echt lullig als het zo'n klein bedrag is en het is voor zo'n goed doel! Lul van een postbeambte!

18. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ga aan het eten beginnen. Misschien tot vanavond dames.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    kost gelukkig niet zo veel een samenlevingscontract aahum ahum :( :(

20. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    klopt ik zag dit ook aan mijn buik is een stuk lager want ja hij gaat met buik en al een stukkie naar beneden! klopt dus ook en vandaar ook de steken die ik had!
    Dus ook wel mijn VK bezoekje was helemaal top!
    1kg afgevallen maar dit komt ook omdat het vorige gewicht meer vocht was dan vet GELUKKIG! :)
    bloeddruk was ook goed, en dametje is dus al aan het indalen jeej! dus hoeft niet plat :D

Huisje was ook wel leuk ik had niet zoiets van wow maar wel een leuke woning waar ik iets mee kan..
    Maar ik vind de prijs hiervoor wel wat aan de hoge kant dus..
    Maandag gaan we nog ff samen kijken maar zolang die prijs zo hoog blijft doen we het sowieso niet ;)

ga nu weer verder lezen ben net thuis en jullie hebben aardig gekletst 8)

Share This Page