Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Hallo meiden,

Hier gaat het allemaal prima, eva is in een dag 70 gram aangekomen en zit alweer boven haar geboorte gewicht :)

Even Eva spam hoor

Nu ga ik even kijken of ik kan blijven zitten achter de pc om eens wat pagina's terug te lezen.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    iiieeeee! Ik wil ook! Ik wil ook!

En wat goed dat ze zo goed aankomt! :D

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    beetje te groot forum hier...
    Ik zit op een ander kleiner forum en daar heb ik nu meldplicht :)

Denk dat het hier niet goed zal werken omdat er hier toch meiden zijn die 10 keer op een dag komen en anderen die 2 keer in de week posten..

Daarom hier het mooie buddysysteem toch ;)

4. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    oh erannick wat is het een schatje zeg.

kwijl kwijl

5. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Blondie, zit wat in, wat je zegt. Het was wel op dit forum dat ik het gezien had trouwens, dus wel groot. Maar weet ook niet hoe dat precies werkte, want dan moet er ook weer iemand zijn bijhoudt oid.
    Buddy's werken idd ook prima!

Erannick, wat een mooi meisje heb je toch!

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey Buddy erannick!

wat een poppetje is jullie meisje! mooi man
    geniet er lekker van!

7. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ben ik ook weer even, nog steeds moe van al het actieve gedoe van vandaag.

Maar wilde nog graag reageren op het eea, ik weet alleen even niet precies op wie ik dan reageer, maar dat weet diegene dan zelf wel ;)

Een Wii, nope die hebben we niet, totaal geen interesse voor dat soort spullen eigenlijk, de kinderen hier hebben wel een DS en een van de andere een PSP, maar beide dingen geef ik niks om.

We zijn getrouwd, met alles erop en eraan, was een superdag, maar ook wel handig dat dan eigenlijk alles gelijk geregeld is.

Het 1e pakje ligt zeker klaar, het is een No-No pakje, een van mijn favorieten bij die kleintjes, ik heb er nog een foto van gemaakt, die zal ik zo is in mijn album plaatsen, wel kijken dan hoor! :) :)

En iemand (Zonneschijn?) schreef over vaccineren, ik heb daar zeker flink over nagedacht en gelezen, ik blijf het heel moeilijk vinden.
    Over de DKTP en meningococcen twijfel ik niet zo, vooral de meningococcen vind ik wel belangrijk en hebben kindjes eigenlijk weinig last van.

De prik waar ik vooral mee heb geworsteld is de BMR (14 mnd prik), mijn zoontje is nu 15 mnd, dus vorige maand heeft hij uiteindelijk de prik wél gehad!

Ik ben blij dat het achter de rug is, maar hij is er vreselijk ziek van geweest, spijt heb ik niet hoor, maar bij de volgende zal ik vast weer twijfelen.

BMR=Bof, Mazelen en Rode hond.
    Zeer waarschijnlijk had hij net na zijn verjaardag de bof, dus dat hebben we al gehad, Rode Hond is voor jongens niet gevaarlijk, en dan mazelen, tja dat was dus de twijfel, of de mazelen ooit krijgen, of de vervelende bijwerkingen van de BMR prik.

Nou ja, ik heb op het laatst besloten het toch te doen, wilde eerst uit stellen tot 2 jaar, maar met de baby op komst icm hormonen heb ik mijn gedub maar een beetje geweten aan hormonen en met een zetje van mijn man toch doorgezet....

Ik denk dat ik er uren over kan praten, ik stop maar ;)

8. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb het 1e pakje (tenminste dat is de planning) geplaatst en ook een ander setje waar ik helemaal weg van ben!

9. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Hallo allemaal! Schaapje meldt zich!

@erannick: Mooi meisje! Fijn dat ze weer boven haar geboortegewicht zit!

Ik zal morgen op de rest reageren, ik ben nu echt bekaf.

Vandaag was de crematieplechtigheid van mijn oma. Het was een mooie dienst met aansluitend een etentje met de hele familie waar we leuke herinneringen hebben opgehaald. Was eigenlijk best wel gezellig.

Ik kan helaas niet meer lang staan of lopen. Ik vind haar zo zwaar om te dragen. Hebben jullie ook zo'n gevoel?

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    pffff ik heb het nu zelfs zwaar om te zitten of liggen...
    Mijn buik voelt vanavond weer niet zo fijn aan, dus ff house afkijken en dan slapen want zo is het niet fijn..

Cellie leuke pakjes hoor vind die je ook leuk vind ook wel stoer moet ik zeggen ;)

hier word vaccineren ook via het boekje gedaan, Sem heeft bij geen een prik last ervan gehad en ik vind het belangrijk dat ze ze krijgt en hun schema zal er niet voor niets zijn..
    Wij hebben wel een antroposofiche dokter maar bij een baby wil ik gewoon geen risico..

Errannick echt wat een mooi poppetje zo kan ik ook niet wachten hihi maar moet toch nog even..

Schaapje fijn dat je het zo mooi kan afsluiten en laat de kleine maar vaak naar een foto kijken van je oma dan groeit ze er toch nog mee op !

House is weer begonnen dus kijk ff af en dan truste dames..

Morgen meld ik me weer hoor! :D

11. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Wat een lief Evaatje!

12. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hoest met Vlademira dan?

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik hoop voor haar dat ze onderhand aan het bevallen is, want is echt geen doen meer voor haar lijkt me.

14. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Hey meiden,

Net de gouden kooi gekeken. Had echt gedacht dat Brian zou gaan winnen....

Ik heb al vanaf 19.30 last van mijn buik en mijn rug. Ben benieuwd of dit iets is en of het doorzet. Af en toe verdwijnd het weer en dan ineens komt het weer opzetten.
    Ik ga nu maar even een warme douche nemen en lekker naar mijn bedje......Wordt vervolgd!

Truste voor iedereen.....

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dacht hier ook dat Brian zou winnen! Maar niet dus..

Kyansa: spannend zeg! Ben benieuwd. Hoop dat je nog een beetje kunt slapen!

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    goedemorgen ik meld me weer :)

Dametje heeft lekker doorgeslapen, en vanochtend heb ik dr niet eens gehoord toen ze blijkbaar zingend wakker werd..
    Moeten we dus vaker doen lekker vroeg erin hihi

Vriendje kwam me uiteindelijk wekken hihi, dus nu weer ontbijtje op en nog ff wat luieren..

Gister met de Stokke stoel begonnen alleen ik heb Sem nodig voor het in elkaar zetten, ivm de hoogtes van de plankjes..

Dus daar ga ik vandaag verder mee, ook wat wasjes doen enzo en verder zie ik wel (nog) geen plannen en jullie?

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Goeiemorgen!

Hier geen wilde plannen vandaag hoor, na gisteren wil ik wel een rustig dagje ;)

Tot straks! :)

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

goeiemorgen!

ik ga vandaag ff stoffen, stofzuigen en de toilet uitdoen. en dan vanaaf weer naar brabant crossen omdat mijn beste vriendin haar verjaardag viert!

zal wel een latertje worden, dus ga vanmiddag proberen wat te slapen!

morgen gaan we met het broertje van mijn vriend en zijn vriendin naar hilvarenbeek toe, in de beekse bergen is een of andere koi beurs? En aangezien de mannen dat leuk vinden... (ik weet niet of het mij zal interesseren, misschien wel haha) dus wordt denk ik wel een vermoeid dagje! maar ach, dan hebben we de zondag om weer (zo goed als het kan) bij te tanken!

19. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal.

Ik meld me hier ook weer ff, voordat ik mijn kleine meid naar school ga brengen.
    Vanacht geen oog dicht gedaan, niet zo zeer de krampen...Maar een MUG!
    De krampen houden wel een beetje aan, maar ik denk dat het gewoon indalingskrampen zijn.
    Iedereen fijne dag vandaag

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Even voor degene die daarover begon, weet niet meer wie, waar koop je die babkleding van nono?

Deel Deze Pagina