goeiemorgen meld me hier ook weer! vanacht slecht geslapen heb veel last van krampen gehad en nu nog.. vandaag 38 weken wa ga het hard hihi ga zo even terug lezen en reageren.
dat was het berichtje van cellie volgens mij... en onsukkie bij jou nog niets begonnen? of denk je toch echt dat je een Juni mama gaat worden... Online zul je denk ik ook wel nono tegen komen.
@schaapje fijnd at de plechtigheid van je oma mooi was! er is maar weinign geschreven gister baal er wel van dat jaap heb gewonnen van mij had brain mogen winnen.
Dat was ik idd Dat is nog best lastig. Ik weet een winkeltje in Rotterdam, maar verder (nog) niet, en ik heb gezocht hoor! Ben er echt helemaal weg van. Ik heb er ook wat van kunnen 'scoren' via Marktplaats, dan zoek ik op nieuw met kaartje. Ik heb nu 3 setjes voor de baby, en ook wat losse stukken voor mijn zoontje. Mocht je wat vinden, hoor ik het graag Noppies is trouwens ook erg leuk, en wat beter te krijgen
goeiemorgen dames! errannick wat een popje zeg geniet er lkker van bull gefeliciteerd met je 38 weken meid! waar is flex? bevallen? ik ga vandaag ook eens wat doen heb weinig zin en kracht ervoor maar goed we zullen zien hoever ik kom gelukkig slaap ik snacht's wel goed hoef er nooit uit om te plassen ik heb ook ff naar de gouden kooi gekeken en had ook verw88 dat brian ging winnen maar niet dus hoorde net op de radio dat er een vervolg komt waarschijnlijk nou dames fijne dag vandaag ga wat doen hier .....
Hier een beetje stoere meiden namen of korte unisex namen aan het bekijken.. We hebben al heel lang 1/2 namen die we erg leuk vinden.. Alleen ik blijf wel mijn ogen open houden.. En ben dus maar een lijstje aan het maken haha op tijd he Mochten jullie nog tips hebben hoor ik dit natuurlijk graag 8) Hier ook merken zoals kik kid en de eerste kleertjes zullen van imps en elfs zijn! Zo lief en fijn stofje! Deze heb ik nieuw in een outlet winkel gehaald bij ons in de stad... winkeltje heeft bijna altijd aanbiedingen en dit merk is ook heel vaak 50% af! Laatst nog een shirtje gescoord waarop stond: perfect Sister Lief hoor
ik heb dat ook schaapje dat ik niet lang kan staan of lopen vind het ook een zware dracht mijn andere 2 zwangerschappen had ik het op het laatst lang zo zwaar niet terwijl ik wel veel dikker was maar nog ff volhouden dan is dat buikkie weg
Sorry meiden, ik moet ff klagen hoor. Ik ben zooooo moe en mijn buik blijft maar rommelen. Ben er gewoon chagerijnig van...En ik kan niet eens goed uitleggen waarom....Pff hormonen 8) Nou bedankt voor het luisteren, hihi. Denk dat ik nog maar heel ff ga liggen.
Ok ik had 14 namen haha maar ook verschillende schrijfwijze.. Mannetje gebeld nu zijn het er nog 4.. Maar tussen 2 twijfelen we echt en neigen nu dus meer naar die ander.. pfff is niet makkelijk...
Tja het blijft moeilijk die namen. Het is toch voor de rest van hun leven. Wij hadden 2 namen, de 1e naam is nog hetzelfde gebleven, maar de 2e naam hebben we toch nog veranderd en vanacht werd ik wakker en toen dacht ik....Hoe zullen we het uitspreken. Heb ik manlief die toch ook al half wakker was gevraagd. Maar die waardeerde het niet echt dat ik daar midden in de nacht mee kwam, hahaha
Kan het online juist niet erg vinden. Hier nog niets begonnen, van mij mag het wel eens, ben het goed zat. Maar ukkie luistert niet zo best. Hoop eigenlijk dat ik juni niet haal, maar we zullen het wel merken. Hij komt als ie er klaar voor is he.
hallo meiden hier best oke geslapen. gister de hele avond in het ziekenhuis gezeten voor mijn oom. die is vorige week geopereerd maar heeft een infectie opgelopen aan de plaat die op zijn rib bevestigd is. nu wordt hij vandaag opgenomen en wordt de plaat verwijderd. verder voel ik me vandaag prima. heb nergens last van. nou meiden ik spreek jullie vanmiddag weer
haha germ! Ja ik heet Sanne ik sta nog steeds op nr 1 maar in mijn klas heeft er nooit nog een Sanne gezeten Hier zijn de 2 namen niet anders uit te spreken wel zo makkelijk, maar wel anders te schrijven maar dat doen we niet gewoon lekker simpel wel of niet populair maakt ons niets uit.. Liever niet gepest worden dan wel..Nu nog de keuze maken haha