Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Ben er ook weer. Heb wel redelijk geslapen. Hebben jullie ook zo'n last van je heupen? Ik slaap alleen nog maar op m'n zij dus volgens mij worden die een beetje beurs...

Onsukkie, bij de Bijenkorf verkopen ze in ieder geval No-no en inderdaad op marktplaats staat er ook best wel wat van.

Cellie, inderdaad lastig geval het wel of niet volgen van het rijksvaccinatie-programma. Wij hebben besloten om dat programma toch te volgen, misschien de eerste prikken wel wat later (afhankelijk van ons kindje; grootte, kwetsbaarheid). Maar ik vind het weglaten/uitstellen van vaccinaties nog teveel op gevoel berusten. Daarbij komt ons kindje op een KDV en houden we van op vakantie gaan en dat zouden toch extra risico's zijn voor een eventuele besmetting.
    Leuke pakjes heb je in je album staan! Ik vind No-no inderdaad ook een erg leuk merk.

Schaapje, mooi dat het een "fijne" plechtigheid was en dat het erna zelfs ooknog echt gezellig kon zijn.

Kyansa, vervelend van je krampen (en de mug...!).
    Bulldog, 38 weken gaat snel ja.... bijna...

Wordt eigenlijk wel tijd dat er weer iemand gaat bevallen van de juni-mama's... Ik wil nog niet in ieder geval.

Ik heb ook nog een ander schattig merk gevonden; Beebielove. Met gedichtjes enzo. www.beebielove.com

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Goeie tip de Bijenkorf!

Had ik ook al is gehoord idd, moet ik toch maar weer snel naar Rotterdam ;)

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Ff klagen hoor, gisteren krijgen we te horen dat eerdaags de levering zal zijn van de kinderwagen.

En vandaag dat het 5 weken vertraging heeft.

Ik ben echt pislink.

Alles is al betaald (ivm kopen met mazzel dagen al het hele bedrag betaald, doe ik anders namelijk nooit!)

Wat vinden jullie dat ik moet doen of kan eisen?

Ik vind het zo aso om pas na het verstrijken van de vermoedelijke levertijd (8 wkn, en die zijn nu voorbij) te gaan zeggen dat er 5 extra bij komen.

De leverancier gebeld, het klopt wél, alleen weet Prénatal dat al 6 weken!

(De wagen is product van het jaar en erg populair.)

Ik wil een goedmaker of tegemoetkoming eisen van Prénatal, wat vinden jullie?

4. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    zeker eisen gewoon naar een hoger persoon gaan, en daar eisen dat je inderdaad dit niet de manier van behandelen vind!
    En dan moet er toch echt wel iets gebeuren ja! aan de prijs of levertijd..

Welke buggy is dat dan van het jaar?
    Volgens mij is die van ons dat ook namelijk...

5. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Het gaat om een duowalker van Easywalker.

6. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    ow nee die hebben wij niet nee hihi

maar zeker niet hierbij laten nee..

7. vlademira

vlademira Niet meer actief

Hallo meiden ben ik ook even weer
    het gaat iets beter met mij slaap wat beter maar de weeen zijn er nog steeds ben nu van de weeen remmers af en gisteren naar mijn eigen gyn geweeest die heeft mij wonder olie en verse annanas voor geschreven in de hoop dat de bevalling snel op gang komt
    want ze mogen mij niet inleiden voor 40 weken (ik ben besproken )
    maar mijn gyn hoopt dat op deze manier de bevalling eerder gaat beginnen .
    ik hoop het o want ik ben er nu toch echt wel flauw van hoor
    heb zo'n mooie zwanger schap gehad en dan zo lang weeen bah
    maar ik ben al heel blij dat ik weer een beetje slaap helaas nog niet de hele nacht zijn meer haze slaapjes maar het is wel slapen :D
    ik hoop dat de kleine er snel is
    liefs Michelle

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Jeetje Cellie wat balen van de wagen. Vind ook dat ze iets aan de levertijd moeten doen of aan de prijs.
    Bij de winkel waar wij kopen krijg je een leenwagen als de bestelde wagen nog niet binnen is als de baby komt. Heeft prenatal niet zo'n actie?

Gisteravond is onze auto aangereden. Zat niemand in en auto van een vriend van ons rijd zo de zijkant in. Nu kan de deur niet meer open aan bestuuderskant. Nadeel was dat ik bob was, en dus met buik en al via bijrijderskant naar binnen moest.
    En het geeft zo'n gedoe met verzekering en garage en wie wanneer waarvoor tijd heeft.

9. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw

fijn dat het iets beter met je gaat!
    ik hoop voor je dat de bevalling vanzelf eerder begint bij je
    heel veel sterkte! ;)

10. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Pfff, Vlademira misschien tot 40 weken. Wat een drama. Hoop voor je dat de ananas aanslaat.

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,553
    0
    0
    mogge allemaal, ik meld me ook ff... Heb lekker uitgeslapen, duurde wel tot 2 uur voordat ik sliep. Heeft niets met zwangerschap te maken maar een verkouden mannetje die maar lag te blaffen naast me :( Gister het bed op klossen gezet, ziet er niet stabiel uit. Was ook bang dat ik eruit zou vallen als ik midden in de nacht ga plassen. Ging gelukkig goed.

@ coco: leuk verhaal van het eerste babypakje!
    @ Vlademira: waarom mag je niet voor 40 weken ingeleid worden eigenlijk? (of heb je dat al verteld)

Over het trouwen. Wij zijn 2 jaar geleden getrouwd, puur voor onszelf als symbolische daad. Hebben het op onze eigen manier gedaan (met z'n tweeen op een tropisch eiland). Niemand had dat van ons verwacht, ook niet dat we nu een kind krijgen trouwens :)

Vandaag proefdruk ontvangen van de kaartjes, foto vind ik niet zo mooi afgedrukt, alsof ik het zelf op de printer heb gedaan. Ik ga toch eens ff ergens anders zoeken op internet. Hebben jullie nog tips?

Vandaag niet zo veel aan de hand. Ga ff eten en dan naar de winkel.

12. vlademira

hallo meiden ik veloor net op de wc wat bloederig slijm
    wat kan dit zijn vond het heel raar uitzien was vrij taaiig groetjes michelle

13. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hey Bwtje

Dat was dus mijn envelopje waar die 1,50 uit is gestolen ( zielig he?)

Ik zal even kijken of ik het over kan maken ( heb op het moment thuis geen internet grrrrrr :evil: ) anders zal ik het nog een keer proberen op te sturen en dan het geld vastplakken!

Komt iig goed meid ;)

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Vlademira dat is je slijmprop die de baarmoedermond afsluit, is goed nieuws meis, meestal duurt het dan niet meer zo lang.

Maar als je twijfelt wel even de vk bellen hoor! Ik wil je geen valse info geven nl haha

Nou thuis heb ik op het moment geen internet meer grrrr, ik had draadloosinternet van kpn en dat was dus op 22 mei afgelopen. Heb me vorige week aangemeld bij een een andere internetaanbieder ( want kpn was echt een ramp) maar nu kan het dus nog wel 3 weken duren eer ze het aan komen sluiten @#$zooi, dus zit nu bij mn ouders op de pc. Dus kan helaas niet iedere keer aanwezig zijn *snik* Probeer er wel iedere dag te zijn hoor, mn ouders wonen nl dichtbij

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Gisteren had ik veel last van harde buiken zeg pfff en ook mn maag deed zeer, was niet fijn. En vandaag gaat het weer goed, raar is dat zeg!

Ik krijg af en toe allemaal witte vlekjes op mn handen en voeten hebben jullie dat ook? Ineens is het er en het trekt ook zo weer weg, vreemd!

Gisteren naar yoga geweest, het was partneravond maar mijn partnertje was helaas nog niet thuis van zn werk, dus ik belde de yogajuf om af te zeggen, toen zei ze kun je niet komen met een vriendin of je moeder? Dus ik daar met mn moeder heen ( die is trouwens ook bij de bevalling). Ben toch blij dat ik ben gegaan, nu kan mn moeder het weer uitleggen aan mn vriend haha

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    zo kom me ff melden :)

Vlademira,ook ik denk dat het je slijmprop is ben benieuwd! hoop voor je dat het nu snel gaat gebeuren,valt niet mee zoveel pijn! hoe voelt een wee eigenlijk?

Hier heb ik ook heel veel buikpijn,de ontsluiting was gisteren nog steeds 1 centimeter,ondanks dat ik zoveel buikpijn heb continu aanhoudende..kan haast niet lopen en plassen doet ook zeer en gaat haast niet,gisterenavond nog ff mijn urine laten nakijken maar was geen blaasontsteking :rolleyes:

Iemand die dit herkent!?!?

17. vlademira

een wee voelt net als ongesteldheids pijn maar dan 5 maal erger

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    nu ik kijk heb ik idd ook wat vage witte vlekjes :( we zullen toch geen vlekkenziekte krijgen he? :)

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Ok maar trekt dan je hele buik samen?

heb je de vk al gebeld?

20. vlademira

ik loop nu bij de gyn maar ik maak me er niet zo druk om was alleen nieuwsgierig wat het was

Share This Page