IK kan niet alles bij lezen helaas...... Heb het ook erg druk met de kleine Maar heb jij pijn dan? Of vladimera?
AHHHHHHHHH, nog maar 3 kwartier werken en dan mag ik ook eindelijk van mijn verlof genieten. Heerlijk... ik heb nu al vast afscheid genomen van mijn collega's. 1 oktober ben ik weer van de partij op m'n werk.
nou vlademira hoop ook dat het snel op gang komt... en dat bloederige slijm is zeer wrs je slijmprop.. Helaas kan het dan nog wel een tijdje duren voordat de bevalling echt op gang komt.. eem maar flink wat wonderolie..Mijn moeder nam dat ook en ik was er zo Sterkte meissie!
hallo, berichtje van mij uit het ziekenhuis, ben gisteren opgenomen ivm eiwit in de urine, moet vanaf vanmorgen 24 uur urine opvangen, als morgenvroeg blijkt dat er teveel in zit dan gaan ze me zsm inleiden. Kan gelukkig wel lekker internetten in het ziekenhuis.
Hmmm, sinds gisteravond voor het eerst harde buiken. Vandaag vrij veel, en sinds deze middag doet 't ook wel pijn. Zou het? "t mag nog niet, is veel te vroeg, maar dat was jouw meissie ook. En wat is ze mooi! Kan niet wachten, ik wil ook.
whahahahaha zou het maar doen Nee hoor meid, hopenlijk wacht jou kleintje nog even........ Vind je kamertje helemaal geweldig! Echt hele gaaf, wou dat ik dat kon
Zou wel beter zijn he. Moet jij nog terug voor onderzoeken omdat je zo vroeg was? Want ze was wel echt vlot thuis.
Ooh Krokus wat spannend! Wat hoop je zelf> ben je er zat van en ga je voor inleiden? Of hoop je dat het niet nodig is... Liefs, Paula