maakt niet uit,vlademira heeft echt weeen,ik heb heel veel buikpijn en al 1 centimeter ontsluiting,maar daar blijft het op hangen ik heb geen weeen. dus als zij is geweest wil ik daarna snappie hem nog
ik zou zoiezo volgende week vrijdag ingeleid worden, maar omdat nu eiwit in de urine zit kan het zijn dat ze het eerder gaan inleiden, ik zeg maar zo, laat maar komen die meid.
als er eiwit in de urine zit mag krokus van mij voor hoor! is belangrijker als ik vind ik..ik heb geen bedreigende dingen..alleen pijn ach ik ben wel een bikkel hou het nog wel ff uit haha
hhahahahahah, claudia, ik voel me verder goed hoor, geen pijn, geen hoge bloeddruk niks, wil eigenlijk het liefst naar huis maar moet toch echt die pot vullen met urine. morgenvroeg krijg ik de uitslag.
Dus 't is nu Claudia of Krokus of Vlademira Maar Kleintje had een voorgevoel bij vandaag... En Onsukkie loopt natuurlijk een beetje voor... Kortom, we kunnen allemaal wel de volgende zijn. Laten we dan maar hopen dat 't iemand voorbij de 37 weken grens is.
Ik ben wel blij dat je je verder goed voelt! en wie er als eerste gaat tja dat is afwachten straks loop ik nog tot 42 weken met mijn grote mond
Bwtje heeft wel geschreven hoor, en ik heb nog ge-pb't vanmorgen met haar. Ik zag Flex wel online dacht ik (op het forum) maar heb dacht ik geen berichtje gezien nee...? Spannend hoor Krokus!