Hier had ik gister zo'n dag.. Lakens verschoond, gestofzuigd, gedweild, toilet en badkamer schoongemaakt en geschrobt. Wasjes gedraaid en opgehangen.. S'midddags ging ik boodschappen doen en alles ging goed alleen toen ik terug naar huis wilde lopen trok ik het bijna niet meer haha.. Ben toen maar even op een bankje gaan zitten. Straks als me man thuiskomt gaan we samen nog even wat boodschappen inslaan met de auto..
snap het ook niet heb heel de week niks uitgevoert heb alleen maar op de bank gelegen liggen slapen en nu komt het weer terug! toen ik 35 weken was heb ik de badkamer de keuken helemaal gedaan. dus hier is het klaar!
Meiden,ik denk nog steeds aan jullie en alvast toy toy voor de bevalling, ik heb vandaag ook goed nieuws gekregen
HEEEEY DERONA WEER ZWANGER! WAT GAAF! Ik ga helemaal voor jou duimen dat deze zwangerschap helemaal goed gaat lopen! En dat je straks ook een mooi meisje/jongetje mag vasthouden! Wat een gek idee he? wij zijn bijna zover en jij begint weer..het kan zo raar lopen! MAAR GEWELDIG NIEUWS EN GENIETEN HE! Houdt ons maar op de hoogte! Nou meid heeel veel knuffels van hier en we horen van je
he derona van harte gefeliciteerd. hoop dat alles goed mag gaan. ik houw het in de gaten. ik ben nu gezellig bij mijn ouders. we gaan straks met z'n alle naar het feestje. heb er best wel zin in.
Zo wij hebben de markt en praxis erop zitten en ow ja ik heb de klossen en posteek ook in huis... Dametje ligt erin nu het slapen gaan gedeelte nog! wil niet echt En vriend is nu met de schutting bezig ben heeeel benieuwd zal zo wel moeten helpen hihi En dan ga ik hier maar wat mini kleertjes sorteren en in bakken doen.. Daarna naar de overkant toe, en dan ben ik weer morgen online! Geniet van de zon dames! 8)
Nou met dit weer kan ik me er ook niet toe zetten, kom zowat niet meer vooruit met die mega-toeter. Maar als het wat koeler is zuig ik ook 3x per dag en al het andere. Heb echt wel last van nesteldrang hoor!
Gefeliciteerd Derona Onsukkie, zit er in buikomvang veel verschil tussen 37 en bijna 40 weken? Ben benieuwd of die prachtbuik van jou nog groter kan.