Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

gefeliciteerd meid! :D

@ hier zijn de krampen veranderd in stekende pijn.... slaap ook slecht ben wel moe maar zodra ik in bed lig zit ik vol energie? :confused:
    haha ndat schiet dan nie op he :)
    ik moet zo naar de vk ben benieuwd wat me bloeddruk nu is en hoe de urine uitslag zal zijn. zo eerst ff kraamafdeling kijke :D

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja das ook wel fijn als je die hebt he ;) Ik heb de kaartjes al ruim van tevoren gemaakt, alleen door vlekjes heeft het toch langer geduurd dus ik was erg blij dat ik die stress nu heb gehad en niet op het einde!

Ik moet alleen wel de adressen nog invoeren daar, alleen dat excel bestand staat nog op de oude comp. en die info moet nog op de nieuwe overgezet worden ook wel naar computer vriendje aan de overkant hulp vragen staat voor deze week op de planning..en zorgen dat ik ook thuis kan bevallen natuurlijk door dit klaar te hebben :)

Dametje zit op school, de regen viel hier mee maar ja je bent er wel helemaal op gekleed hihi
    Nu ff rust en zo maar aan de slag hier! Kijken wat we vandaag voor elkaar krijgen..

3. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    @onsukkie: gefeliciteerd met je 40 weken, je bent in de minderheid op het mei-mama forum toch? Zag er veel van 39 ennogwat bijzitten. Jullie draaiverhalen stellen me wel gerust.. Heb nu ook het gevoel dat het kindje heeel krap ligt, alsof ik bijna geen vruchtwater meer heb ofzo..

@bwtje: het MAG! hoeraa

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Jaahhh!

Ook ik ben vandaag 37 weken! wat een super gaaf gevoel! haha

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

joehoe gefeliciteerd meid ;)

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    is dat nog steeds op? ik volgde dat de afgelopen weekjes ook maar dacht ze alwel allemaal gezien te hebben onderhand hihi

maar als je 's nachts voldoende energie hebt zal je vriendje dit niet erg vinden :p hahaha

Hier echt niet hoor, slaap eindelijk weer wat beter nu...nog ff genieten dus :D

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja we mogen nu he sjoon! :D :D :D

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

hahah me mannetje vindt het denk ik irri want loopt heletijd te draaien want alles jeukt en doet bij me en hij moet 6 uur weer op dus hij slaapt liever ;) :)

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jaaah maar wacht nog ff hoor 8)

Hier is de kleine meid dus absoluut niet van vastliggen, wel daar beneden (hoop ik althans!) maar de rest gaat nog alle kanten op een paar keer per dag hoor!
    Kan dr draai niet vinden denk ik hihi
    Maar vruchtwater was hier ook nog voldoende ja en echt groot is ze ook niet dus dat verklaard natuurlijk wel een hoop denk ik zo...

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik hoop te horen te krijgen dat de kleine helemaal is ingedaald nu :D ben erg benieuwd :)

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hihi hier ook zo'n last van dat pinpasje hihi
    maar ja ook nog eens vakantiegeld dus ja en de belasting komt ook nog!
    De rekeningen die we nog moesten betalen gedaan..geen vakantie tja je moet iets dan he?
    haha ook wel sparen natuurlijk maar leuke dingetjes kopen nu het nog ff kan moet kunnen toch?

Maar hoe komt het dat je huisdiertjes weg moeten dan heb ik dit stukkie ook al gemist?
    dacht dat ik niets mistte hier haha :)

pffff en uitslapen ja dat komt misschien ooit wel weer..

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik hoop het ook voor je!
    Ik moest pas weer over 2 weekjes omdat het allemaal prima gaat en geen reden is om eerder te komen dus ik moet nog eventjes geduld hebben op dit nieuws..
    Want ik ben ook erg benieuwd of madam blijft zitten, juist omdat ze zo nog kan bewegen hiero!

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Sjoon en bwtje, gefeliciteerd!

Onsukkie, nog draaien bij 40 weken? Wow! Bij mij lag beeb bij de 3d echo met 26 weken al rug rechts, en heeft zo tot 34 weken gelegen. Ben al lang blij dat koppie beneden ligt, maar moets echt ff wennen aan dat nieuwe gevoel. Was ook blij toen ie weer in de oude vertrouwde postitie lag.

Van de week was beeb ook best wel laag gezakt, maar nu lijkt ie wel weer omhoog te komen...

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Wil je niet nog wat langer wachten dan?
    je bent nu toch 36 weekjes?..

of hebbie zoveel ongeduld hihi :)

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn vriend denkt dat ik tussen 6 en 11 juni ga bevallen en mijn gevoel zegt nog steeds 6 juni :) wat zegt jullie gevoel?

16. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0

17. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Mijn gevoel zegt dat het nog lang kan duren, dus veel leuke dingen doen en bezig blijven!

18. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Beide handelingen hadden geen bewust doel hoor. Maarje, vriend was thuis, ik was thuis, dus dan gebeurt er wel eens wat :)
    En daarna had ik dorst.
    Geduld heb ik toch niet. Nooit gehad. Maar haast ook zeker niet hoor. Ik wacht nog wel ff. Maar vraag me nu wel bij alles wat ik voel in mijn buik af wat 't is.

19. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@onsukkie: Gefeliciteerd met je 40 weken! :)

@Sjoon & bwtje: Gefeliciteerd met jullie 37 weken!

@Moaatje: Ja, spannend hè... je weet niet wat je moet voelen, dus dan denk je bij elk pijntje dat het elk moment kan gebeuren. :p Heb je gesekst om de bevalling op gang proberen te brengen? :)

@bwtje: Die ene naam, die je al eens eerder noemde, die vind ik echt heel leuk!

Hoe is het met Vlademira?

20. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    mogguh dames!
    veel geschreven weer haha

flex s6 bij de verlos

meiden die de 37 weken hebbe ngehaald van harte

onsukkie 40 weken alweer hoop dat je kleintje gauw word geboren

mijn gevoel zegt dat ik volgend weekend ga bevallen ....
    maar wie weet we zullen zien

Deel Deze Pagina