Ja ik ken dat wel met beestjes wat had je allemaal dan? Hier hadden we eerst 4 katten! Mijn vriendje werd er helemaal gek van en eigenlijk heb ik ze ook mee genomen uit ouderlijk huis dus ja.. zo even in je eigen huis is zeker wennen! 1 Mijn oudste kat is vorig jaar overleden, vond ik wel heel erg moeilijk! En een ander is weggelopen dat vond hij wel jammer dat was echt zijn kat totaal gestoord ook hihi En verder eentje weg moeten doen bij Sem ivm sproeien en die kon dus de andere 3 katten niet verdragen waardoor dit gedrag kwam, dus naar vriendin gedaan die graag 1 kat wilde probleem was dus ook gelijk weg.. En nu hebben we er dus nog 1 tje over en das meer een loge kat dan een fulltime kat dus prima zo! Er komen geen nieuwe katten meer in hier, en alleen nog hondjes ooit maar dat komt wel als de kinderen de leeftijd hebben om hier goed mee om te gaan! Dus nog ff rust zo! Maar beestjes wegdoen is nooit leuk nee! succes met shoppen vandaag dat heelt de wonden een beetje he
goede morgen meiden. hier redelijk geslapen alleen erg last van dromen. mijn kleintje ligt ook al vast maar draait de hele dag door. dan weer links en dan weer rechts. ik ga vandaag maar even naar de hema en naar de da om wat kleine spulletje te halen. het regent alleen dat is wat minder. en ik ben vandaag 38 weken
Eevitaa, wat voor beestjes dan? Denk nu ook dat 't nog wel even duurt, want buik is nu helemaal stil. Heb wel vanaf begin van zwangerschap het gevoel dat ik de uitgerekende datum niet ga halen.
ja hier ook maar ik heb niet het gevoel dat ik overtijd zal gaan.. Ik denk zelf de 14 of 15e.. Bart die denkt steeds wat anders..hij dacht eerst veel eerder maar heeft geen concrete datum gezegd..
@ilona21: Gefeliciteerd met je 38 weken en succes bij de verloskundige! @mo1978: Spannend! Ik ben benieuwd of het uit zal komen!
Vruchtwater is nog wel voldoende, maar het is zo groto aan het worden dat het kontje helemaal tgen m'n ribben aan gedrukt zit. Blegh... Er zijn er nog maar 4 bij de mei-mama's die moeten bevallen. 1 daarvan is nog geen 40 weken de rest wel (al overheen).
me kat is lastig haha hij wil heletijd bovenop me liggen de laatste week is zo lastig laptoppen zo @ eevita wat sneu dat je beestjes weg zijn kan me heel goed voorstellen dat je ze mist
Of ie nu nog draait weet ik niet, maar afgelopen week heeft ie nog 2 dagen andersom gelegen met het ruggetje.
Zo flink tempo zo. Flex, dat doet die ene van mij nu ook steeds. En kopjes geven als mijn hand op de muis ligt.
hey wat gaan we ineens snel haha wil ik van alles hier doen ik denk zal wel rustig zijn op het forum gaan jullie ineens allemaal kletsen haha schaapje je pb is binnen ! Ja katten inderdaad dat vind ik er leuk aan allemaal eigen karakter en inderdaad gekke trekjes maar ja.. Mo ben erg benieuwd naar je voorspelling! En Ilona jij ook feli en veel plezier bij de VK zijn jullie bezoekjes ook altijd zo kort?
Nee hoor schaapje. Mag nog wel ff blijven zitten hoor. Maarja, samen een zondag thuis... Vond vriend wel beetje zielig want mijn interesse was vanaf begin van zwangerschap over. Hoop wel dat dat nog terugkomt na de bevalling. Bij jullie ook of juist niet?
haha dat ken ik al kwam ik vorige week net binnen strompelen en uit geput van het fietsen en was meteen aan de beurt kon niet eerst ff bijkomen moet zo weer fietsen *baal* en waait mega hard dus ga wel 40 min van te voren weg haha hoef ik nie zo te haasten