Ik wil een leuk shirtje bestellen, met de babynaam er op. Maar stel nou he....Het wordt toch een jongen...Pff slaan ineens die twijfels toe, terwijl ik zoveel echo's heb gehad en ik het 4x gevraagd heb. Aan 4 verschillende mensen, dus dan kan het toch bijna niet anders :
Ik heb hele leuke slingers besteld met dé naam! Zal jullie nog even tippen; http://www.feestslinger.nl en http://www.slingerfabriek.nl
ja dat kunnen wij dus nog niet doen haha Houden jullie nu eens op over die broodjes bapao grrrr! hehe Ja ik zit af en toe ook zo van straks komt er toch een jongetje! maar we hebben het ook 3 x gehoord tot nu toe dat het een meisje word dus ja! Hopelijk is dit dan ook maar zo want wij hebben meer dingen gekocht echt voor een meid juist nu het ook kan, zoals bijvoorbeeld het eerste setje! Over de hik gesproken hier heeft madam op dit moment de hik! en duurt weer eens lang ze heeft het een paar keer per dag vaak ook als ik net gegeten heb! Maar vind als het zo lang duurt niet altijd even fijn hoor.. Had net K3 en mega mindy op de comp. aangezet en zowel Sem als dametje in de buik gingen uit hun dak haha Nou ga dametje op bed leggen en probeer dan maar weer iets te doen in huis tot klets dames!
Hey, wat een coole slingers Vlademira: sterkte met je dip meid, nog even volhouden! Ik kan hier me lenzen nog gewoon in, heb nergens last van. En moet ze ook wel in want heb -4,5 dus zie anders geen bal op straat haha. Wil wel snel me brilletje gemaakt hebben, want heb geen zin om snachts op te staan als de baby er is en dan steeds me lenzen in te moeten doen.
Owww wat leuk.....Maar onze naam heeft een trema op de E en dan vind ik het niet zo leuk. Weet iemand een leuke site om shirtjes te laten bedrukken? Ik wil er een voor mijn dochtertje met grote zus. En voor de kleine 1tje met haar naam.
Zooo, ik ben uitgebaddert. Wil heel graag lenzen, maar volgens de opticien kan ik dat beter na mijn zwangerschap laten aanmeten. Ben net wel op mijn bril gaan zitten. Gelukkig ging het goed. Ik denk niet dat uk hier al de hik heeft gehad. Of ik heb het niet herkent. Dat kan ook. Waarom zou een mens in hemelsnaam over een baby springen ? Bulldog, slaap lekker. Zit ook te twijfelen of ik er nog ff induik.
Volgens mij kan dat wel hoor mét trema, heb ik zien staan! Shirtjes met tekst heb ik al een paar keer bij Simply Colors gedaan, erg tevreden over.
Ik heb dat bij http://www.rainbowbabies.nl/ gedaan simply colors kan ook! Kun je gewoon je eigen tekst op zetten en mooie kleurtjes! Ik heb ook afgelopen weekend de voorkant van het babykaartje dus zonder info verder laten drukken op shirts voor beide vond ik ook wel leuk Shirt van grote zus heeft ze al ff
Cellie, leuk! Gisteravond zegt vriend ineens dat ie twijfelt aan de meisjesnaam. We wisten het net sinds twee weken zeker. Zucht... Ga nu echt duimen voor een knul.
Oh ga ik meteen ff kijken voor die slingers en voor de shirtjes. Hihi dus ik ben niet orgineel met grote zus...Beetje jammer weer, hahaha
Gisteren een fotoshoot gedaan bij een vriendin, krijg echt bergen foto's binnen via mail, heb er eentje in me album geplaatst
Goedemorgen meiden! ik hoop dat alles goed is met jullie! Iedereen met een week verder gefeliciteerd! Een goede vriendin van mij is bevallen vanmorgen van een zoontje,4 dagen voor de uitgerekende datum hij heet diego,en is 3300 gram ben zo blij voor haar.. Mensen die over een baby springen? wat een debielen heb je er toch bij zeg!
Haha nee sorry niet echt zo'n shirt draagt bijna iedere grote zus of broer wel Ik had erop staan.. In Juni is de dag, voorkant dat ik mezelf grote zus noemen mag! achterkant
ja hier ook 1 met een dipje was vanmorgen zo lkker op dreef nou ja mogguh weer een dag ik hoop echt voor je dat kindje komt
feli met je vriendin, oohhh alsk een jongen zou krijgen kan ik hem echt niet diego noemen dan word sem helemaal gek die is zo van van dora en diego haha