gelijk even een berichtje gezet op de hyves en handig zo'n agenda anders raakt het hier ook zo vol..maar ja die VK controles zullen er als het goed is nog maar weinig zijn voor de meeste dan! Nou op hyves kun je lezen wat ik nu ga doen hahaha doeeeeggg tot klets!
He gaan jullie nu op hyves kletsen?......waarom? blijf hier... illegale dingen buiten moderators om te bespreken?
Sunflower: van harte gefeliciteerd! Gisteren bij de babywinkel niets gekocht want..... was dicht! Dadelijk laatste zwangerschapsles van de cursus en wat drinken met een hoop dikke dames!
@Eevitaa: Veel plezier zometeen! @ilona21: Zou je misschien alles onzichtbaar kunnen maken? Ik kan nu zien wie er al lid is. Komt er bij jullie ook een link naar de website op het geboortekaartje te staan?
@schaapje ik heb geen website ben niet zo handig hihi.. vanmiddag weer naar de vk ik hoop dat ik volgende week niet meer hoef maarja ...
schaapje volgens mij kan dit toch niet weg, zien wie er lid is.. tenminste dacht ik ... Maar als er veel lid zijn dan verdwijnen die ook weer uit beeld.. Maar verder kunnen ze niets zien.. Ik zat erover te denken om de site erop te zetten maar heb het nu nog niet.. Komt omdat ze de vorige ook al hadden maar hij is nu wel verandert dus ja.. Twijfel nog misschien dat ik het er nog op zet op de achterkant bij de foto ofzo! Wel zo handig wij hebben ook mensen in het buitenland zitten die een kaartje krijgen.. Ok ik ga nu dus echt wat doen he hahaha Was ons dametje in de buik even wakker aan het maken maar ze wil niet zo te voelen..Ik vond dat ik dr te lang niet gevoeld had hihi
Ik heb ook even gekeken, en nu Schaapje? (Op de Hyves?) Ik weet namelijk ook niet of dat kan, maar alles staat nu op zichtbaar op alleen leden. Ilona heeft mij dezelfde opties gegeven als haar
ik vind het ook niks als mij vrienden van alles en nog wa mee kunnen lezen ik zal me eigen ook even aanmelden had al een uitnodging in me mail box zag ik
Goeiemorgen Sunflower, van harte! Wat een mooie naam. We willen snel foto's zien. Eevitaa, hoezo dicht? 'T is toch geen feestdag? Schaapje, wij hebben een babysite.nl. Betaalde versie. Die komt wel op het geboortekaartje. Kleintje, gefeliciteerd met 39 weken. Bwtje, voel je haar al weer? Hier gaat alles prima en rustig verder. Mams is in 't ziekenhuis voor een operatie. Spannend! Morgen mag ze weer naar huis. Heb beloofd de beeb binnen te houden tot het weekend.
Ik kom echt zelden op hyves. Vind dit veel makkelijker. Wil me op zich wel aanmelden, maar dan idd ook niet dat mijn vrienden me kunnen traceren naar hier. Anders kan ik misschien wel een aparte hyve aanmaken voor de junihyves?