De beheerder van een hyve kan instellen dat een hyve volledig onzichtbaar is voor anderen: dan kunnen vrienden van je niet zien dat je bij die hyve zit. Hij komt dan ook niet op je profielpagina te staan.
Ik bedoel een hyve van mij die ik aanmaak speciaal om lid te worden van de junihyves. Dan heb ik helemaal geen link meer tussen mijn eigen hyves en ZP.
hallo meiden. Ik dacht gister avond en vannacht echt even dat het ging beginnen. de weeen die ik al heb begonnen pijnlijker te worden en vaker achter elkaar. maar vanmorgen werd het opeens weer minder nu ben ik een beetje jalours geworden op sunflower haha gefeliciteerd meid en erg mooie naam yenthle ik hoop echt dat het hier niet zo lang meer duurd . groetjes van Michelle
Of jullie moeten de juni-hyve volledig onzichtbaar maken... dat is wel gemakkelijker: anders moet je apart inloggen. Maar ja, zoveel werk is dat ook weer niet natuurlijk...
*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * GEBOREN Er zijn 5 baby's geboren: Elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 24-06-2008 - bevallen op 08-03-2008 (24w3dg) - meisje - Charlotte* Essiegirly - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 08-05-2008 (35w4dg) - 2460 gram en 45 cm - meisje - Samantha Spirit70 - 38 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 12-05-2008 (36w1dg) - 2560 gram en 48 cm - jongen - Nick* erannick - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend op 20-06-2008 - bevallen op 16-05-2008 - (35w2d) - 1825 gram en .. cm - meisje - Eva Christina sunflower - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 8-06-2008 - bevallen op 26-05-2008 - (38w1d) - ....gram en .. cm - meisje - Yenthle Tussenstand: Meisjes: 4 Jongens: 1 Bevallingslijst Nog 35 Juni mama's die moeten bevallen: Mei 26 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) Juni 03 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 04 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 05 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 06 Bulldog - 23 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 08 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) kyansa - 29jaar - 2 kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 09 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (jongen) 11 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - thuis - (geheim) Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 12 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen) Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 14 Lotte - 28 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (jongen) Dafke - 21 jaar - 3e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - Tweeling! ( 2 meisjes) - 10 juni keizersnee 16 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 18 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (geheim) 21 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - borstvoeding - (verrassing) Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 25 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (onbekend) 26 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - borstvoeding - (jongen) 28 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in juni 2008: Jongens : 10 Meisjes : 17 Verrassing : 7 Geheim: 2 Onbekend : 1 Tweeling : 1 Buddylijst Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke Krokus <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn sunflower <---> claudia0404 kleintje 86 <---> Moaatje *Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * Up
Flex, er staat een meisje te weinig. Het lijkt wel een meidenlijst te worden zo. Volgens mij hebben de mei-mama's dat ook.
vannacht ging slapen weer niet echt nu geen jeuk want heb op advies van vk mentholgel gebruikt werkt goed ook voor onrustige benen. toen ik eindelijk sliep werdt ik wakker van de pijn niet normaal vanaf die tijd rond 1 uur snachts was dat is het onrustig af en toe komt die pijn terug. ben ook beetje misselijk en heb hoofdpijn
Goedemorgen! Kom me ook weer melden hiero! Kleintje: Feli met je 39 weken! en succes bij de vk straks Evitaa: veel plezier bij je cursus, en stom dat de winkel dicht was! schaapje: ik zie ook steeds zo op tegen boodschappen doen. Ben gister met hubby even grote inkopen wezen doen want trek het alleen bijna niet meer. Moaatje: Veel succes met je moeder! Vlademira: Jammer dat het niet heeft doogezet meid, ik hoop echt voor je dat het nu echt snel gaat beginnen voor je! hier ga ik niet zoveel doen.. beetje rommelen en op me kont zitten zoals iedere dag.. En vanmiddag naar de vk! Hoop dat ze nu is ingedaald, anders een echo..
Balen flex, hoop voor je dat het er snel op zit. Meryem, zometeen VK, beeb blijkt niet ingedaald. Mag je toch een echo, en daar blijkt ie wel ingedaald. Mag je toch weer ff spieken.
flex wat voorn vocht? ruikt het zoet? dan kan het je vruchtwater zijn meid! anders als je het niet vertrouwd gewoon de vk belllen
heb geen id tis op de bank gelekt kan het niet plaatsen nooit eerder geroken wordt beetje zenuwachtig van haha
dat heb ik ook met vlagen is echt raar maar heb niet het idee dat het vruchtwatrer is. alleen als ik plas dan lijkt het wel eens of het vlokjes in zitten. ga het toch maar melden vanmiddag bij de vk