Pak een maandverband. Mijn vk zei dat ik bij twijfel een half uurtje moest wachten met ruiken. (urine weet je dan echt zeker...)
ja flex doe ff een inlegkruisje ofzo in en als het vruchtwater is dan verlies je wel meer ervan maar het kan ook gewoon vocht zijn heb ik ook veel last van ...... weet het anders ook niet meid xxx
De Hyves is geheel onzichtbaar voor anderen. Moest zelf wel even zoeken hoe we er dan zelf konden komen, maar dat staat het bij HYVES OVERZICHT--->mijn privé Hyves, dus niks te zien verder.
Ik heb het ook een keer gehad dat de bevalling begon met vliezen breken, dan waren het af en toe golfjes, ik dacht eerst dat ik in me broek pieste! Maar de VK is komen kijken en die bevestigde toen vruchtwater. Als het kleine beetjes zijn kan het scheurtje bovenin zitten en dan komt het met mate. Ik heb ook een keer een duidelijke plens gehad, alsof er een emmer leeggegooid werd, OP ME BANK!
Alleen moet je nu wel mensen uitnodigen, zodat ze lid kunnen worden. Mensen die nog geen lid zijn, kunnen nu met geen mogelijkheid de hyve vinden en vragen of ze lid mogen worden. Maar ze kunnen jou natuurlijk wel vinden en je een berichtje sturen en dan kun je ze uitnodigen... Mijn leerlingen maken volgens mij ook wel geheel onzichtbare hyves over docenten...
Ik las bij Beatrijs Smulders dat vruchtwater geen vlekken geeft als het opdroogt... Maar denk toch niet dat je heel gelukkig wordt van zo'n plens op je bank. Wel een goede reden om een mooie nieuwe bank te gaan kopen...
O ja, natuurlijk... Volgens mij wel... Ik zal eens even proberen voor jullie! -> Inderdaad! Niks gezegd...
De bank heeft het overleefd toen hoor, ik heb nu een leren, dus zal het wel loslopen. Gekke vraag misschien, maar konijn, jij bent een juni mama zie ik aan je banner, je leest mee, dat is duidelijk, maar waarom klets je verder niet mee eigenlijk? Trouwens, ik weet van sommige wel een echte naam inmiddels, maar echt niet van iedereen hoor, dus ik klik nu bij iedereen accoord eigenlijk!?
Dat probeer ik met enige regelmaat! Maar jullie zijn veel te snel en met zo veel: ik kan het gewoon niet bijhouden! Toen ik nog werkte helemaal niet, maar zelfs nu red ik het niet. En ik ben inmiddels ook een beetje aan late kant natuurlijk...