*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * GEBOREN Er zijn 5 baby's geboren: Elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 24-06-2008 - bevallen op 08-03-2008 (24w3dg) - meisje - Charlotte* Essiegirly - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 08-05-2008 (35w4dg) - 2460 gram en 45 cm - meisje - Samantha Spirit70 - 38 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 12-05-2008 (36w1dg) - 2560 gram en 48 cm - jongen - Nick* erannick - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend op 20-06-2008 - bevallen op 16-05-2008 - (35w2d) - 1825 gram en .. cm - meisje - Eva Christina sunflower - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 26-05-2008 - (38w1d) - ....gram en .. cm - meisje - Yenthle Tussenstand: Meisjes: 4 Jongens: 1 Bevallingslijst Nog 37 Juni mama's die moeten bevallen: Mei 26 onsukkie - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) Juni 03 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 04 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 05 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 06 Bulldog - 23 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 08 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) kyansa - 29jaar - 2 kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 09 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (jongen) 11 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - thuis - (geheim) Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 12 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) linda221 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 13 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen) Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 14 Lotte - 28 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (jongen) Dafke - 21 jaar - 3e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - Tweeling! ( 2 meisjes) - 10 juni keizersnee konijn - 25 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 18 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (geheim) 21 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - borstvoeding - (verrassing) Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 25 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (onbekend) 26 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - borstvoeding - (jongen) 28 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in juni 2008: Jongens : 10 Meisjes : 19 Verrassing : 7 Geheim: 2 Onbekend : 1 Tweeling : 1 Buddylijst Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke Krokus <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn sunflower <---> claudia0404 kleintje 86 <---> Moaatje *Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * UP!
Ik ben trouwens in de derde week van mijn verlof nu, maar daarvoor had ik twee weken meivakantie (ik ben lerares), dus ik zit al héél lang thuis, me ontzettend te vervelen. Het wordt tijd dat er iets gebeurt! Linda: ik heb dat nu ook zo'n anderhalve week. Een constant zeurend gevoel dat ik ongesteld moet worden en af en toe krampen die mijn benen intrekken. Ik heb heel veel gegoogeld en gelezen en wat het betekent is dat we tussen nu en een week of vier/vijd een baby krijgen . Het betekent dat er voorwerk wordt verricht, maar hoe lang het nog gaat duren kun je niet inschatten, helaas... Bij sommigen was het kindje er met twee dagen (of minder nog!), maar bij anderen duurde het nog weken. Het is echt moeilijk om zo af te moeten wachten! Je wilt zo graag een duidelijk teken dat het begint... En het zelf kunnen bepalen als het even gaan. Wachten is moeilijk... We lossen het 'jongensprobleem' niet echt op, he?! Wat een drama wordt dat wanneer onze dochters de huwbare leeftijd bereiken...
ik ga even een broodje eten en een filmpje kijken...moet vanmiddag naar de verloskundige dus ben dr denk ik eind van de middag weer...tot dan ladies!
Nieuwkomers en herintreders welkom. Ik ga er weer ff vandoor. Proefdruk van geboortekaartje ligt klaar bij de drukker. Spannend! xxxxx1974, zou ook een kaart sturen als ik jou was. Je zit dan al ruim over je 38 weken. Iedereen zal dat begrijpen. Gecondeleerd.
@ hier geen vruchtwater verlies zal idd wel extra veeel afscheiding zijn geweest maar de pijn is nu wel weer terug gekomen... moet zo boodschappen doen maar zie er beetje tegenop haha strax breken de vliezen in de winkel dat is echt mijn grootste angst
hoi ik meld mij ook nog eens even. ben gisteren naar de gyn geweest alles was goed met de baby. heb nog altijd last van weeen ma ze zijn nog niet sterk genoeg. gyn zei dat als de weeen deze week niet van zelf sterker gaan worden ik maandag ingeleid ga worden want ben het echt moe kan ook niks meer. en mijn papa ligt int ziekenhuis (ze vinden niet wat hij heeft) pff het maakt het er niet makkelijker op @sunflower gefeliciteerd met je dochter mooie naam trouwens sorry dat ik niet op iedereen reageer ma zit er een beetje onder door pff
aaahw meis heel veel sterkte het is erg vervelend als ze niets kunnen vinden hoop dat hij gauw beter is en jij gauw je kleintje in je armen hebt
@fl3girl: ik bedenk me nu ook bij overal waar ik heen ga hoe genant het zal zijn als je vliezen in een keer breken! Lijkt me wat, als je in een keer midden in de supermarkt in een plens water staat... Wat moet je doen dan? Heel snel wegrennen natuurlijk... maar dan moet zo'n arme vakkenvuller het opdweilen! Ook een beetje sneu voor zo'n jongen... Ik zat zondag met voorweeen in de kerk: ook heel hard te hopen dat ik niet in eens leeg zou lopen! Dan ben je er helemaal verzekerd van dat iedereen je aankijkt als je wegloopt (je bent toch al een bezichtiging met zo'n buik). Vruchtwater kan toch wel in relatief kleine golfjes komen? Volgens mij hoef je niet altijd te merken dat je het verliest toch? @daf: sterkte!
Dafke: Veel sterkte meid, hoop dat je kleintje snel mag komen en ook sterkte met je vader.. flex: door jou kom ik opeens weer op me droom van vannacht hahaha. Me man loopt al de hele tijd te zeuren dat hij het eng vind als ik boodschappen ga doen aangezien de baby nog niet is ingedaald (tenminste vorige week nog niet) en ik dus moet gaan liggen als me vliezen zouden breken. Nu droomde ik dus dat me vliezen braken in de supermarkt en er een oud vrouwtje uitgleed omdat dus de hele vloer daar onder lag (het was echt overdreven, ze moesten het zelfs opmoppen hahah).. dat mens kon niet meer lopen en ik voelde me helemaal schuldig en kreeg vervolgens nog op me donder van me man dat ik toch gegaan was hahaha.. vreselijk die dromen..
@Flex, de namen bij degene die bevallen staan en dan de laatste staat niet geheel naar links, dus lijkt het niet te kloppen. Ennuh, ik heb gehad dat de vliezen braken toen ik de tram uitstapte (met een buggy met mijn toen 2 jarige erin), en tja het was niet zo'n grote plens als bij me 3e op de bank, maar raar is het wel, ik heb me beentjes bij elkaar geknepen en als een speer naar huis gegaan
ist nu wel goe bij mij zit er nu ruimte tussen zou het aan me laptop liggen? kga even op de normale pc kijke