Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Nu goed ja, ik zit ook op een laptop hoor, dus weet niet of dat uitmaakt ;)

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

hmm bij mij zit ie nu juist niet goed ook niet op de normale pc er zit nu veel ruimte tussen bij mij :)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha, oeh dat is ook een perfect moment.. :p

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

vandaag is de kleine een stuk rustiger als 2 dagen geleden.
    maar dan 's avonds begint die lekker met het kontje heen en weer te bewegen!

heb alleen 's nachts ook nog wel eens dat als ik wakker wordt en me om wil draaien dat ik een hele harde steek voel . bij mijn maag in de buurt (net onder de ribben)
    zou dat gewoon een gestrekt voetje of iets kunnen zijn? heb geen idee, maar voelt wel naar!

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb de mijne vandaag nog niet gevoelt
    vorige week was ie nog zo druk en nu is ie rustig.

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Die van mij doet dingen die mij gewoon zeer doen, beetje onder me ribben schoppen en uitpuilende knietjes etc, ik word er echt gek van zelfs ;)

7. Konijn

Konijn Niet meer actief

Sinds een week voel ik d'r veel minder. Daarvoor was ze hele dagen aan het shaken in mijn buik. Nu zijn het maar korte momenten, maar wel steeds pijnlijker inderdaad! Als er dan ineens een knie of elleboog uitsteekt voel ik dat behoorlijk... En kont trouwens ook al. Het wordt tijd dat ze eruit komt.

8. vlademira

vlademira Niet meer actief

mag ik ook krijg ook een jongen ;)

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    2 van mijn 4 kids waren laat, dus ik reken maar op laat. (De andere 'gewoon' 40 wkn)

De 4e kwam helemaal niet vanzelf, dus als ik vandaag of morgen ineens.....dan ben ik verbijsterd!

10. Konijn

Konijn Niet meer actief

@Cellie: ik zie in het overzicht dat je je vijfde kindje krijgt! Wat leuk! :-D

11. vlademira

wat hebben de jongens dan een gelukkig de meiden voor het uitkiezen
    (dus onze zoon mag van geluk spreken )

12. vlademira

meid ik ben jalours heb ook telkens weeen maar bij mij willen ze voor de 40 weken niks doen ben ook helemaal op.

13. vlademira

Meid ik heb precies het zelfde.

14. vlademira

Linda en konijn welkom
    ik zal me dan ook maar even aan jullie voorstellen.
    Mijn naam is Michelle (nickname Vlademira )
    ik ben 22 jaar oud en woon in Veendam
    ik ben 13 juni uitgerekend maa heb al sinds 7 mei weeen die een hele tijd met medicijnen werden geremd ook 3cm ontsluiting ben er nu ong een week meet de medicijnen gestopt.
    heb nog steeds constant weeen maar ze zijn helaas niet sterk genoeg om verdere ontsluiting door te zetten , helaas wel sterk gebnoeg om me uit mijn slaap te halen.
    ik moet nu in het zieenhuis bevallen .
    ze noemen dit een medice indicatie .
    ik wou zobiezo al in het ziekenhuis maar nu kost het me niets :)
    ik wil ook graag flesvoeding geven want borstvoeding is echt niks voor mij
    dit wordt ons eerste kindje en wij verwachten een mooie jongen.
    met waarschijnlijk lange benen heeft de gyn gezegd dus we wachten af.
    en we blijven hopen dat de bevalling zich nu snel aandiend
    Groetjes en nog veel succes van Michelle

15. vlademira

waar is iedereen heb het gevoel dat ik hier nog als enige aan het kletsen ben :(

16. Esje1977

Esje1977 Lid

30 jan 2008
    40
    0
    0
    Hoi meiden,

Ook hier een hernieuwde kennismaking. Ik heb me een aantal maanden geleden hier al gemeld, maar door omstandigheden heb ik even een aantal weken stil gehouden. Vrienden van ons hebben een kindje van nog geen jaar verloren en ik moest dat gewoon even een plekje geven voordat ik weer echt kon gaan genieten van mijn zwangerschap en alle bijverschijnselen.

Sinds vorige week ben ik eindelijk ook met verlof. Ik verwacht een tweeling, een jongen en een meisje, beval in het ziekenhuis op medische indicatie. Ga proberen borstvoeding te geven, maar of dat gaat lukken....

Uitgetelde datum is 19 juni, kans is groot dat ze volgende week al gaan beginnen met opwekken, dit omdat de kindjes steeds minder vruchtwater hebben en dit kan duiden op een minder werkende placenta!?!?!

Ik ga nu weer regelmatig meelezen en posten... tenzij natuurlijk vandaag (wens wens wens wens) de kindjes besluiten te komen.... maar dat zal wel niet.

Heb inmiddels ook een enorme toeter en de weegschaal kreunt gewoon als ik erop ga staan.... ik zie nu al uit naar het ontzwangeren......

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nou ben weer bij de vk geweest

had doorgegeven dat ik hem vandaag nog niet had gevoeld zijn hart doet het perfect als ik hem morgen nog nie theb gevoeld moet ik even terug bellen.
    ze zei ook dat het ook stilte voor de storm kon zijn :D
    verder was alles goed ze schatten hem op 7,5 pond ze zei dat ie een lekker kontje had.
    hij lag goed diep.....
    drek effe lekker in bad ontspannen en dan zal ie wel weer gaan wiebelen haha....

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    jeetje dat is niet niks
    kan me goed voorstellen dat je dan geen behoefte heb aan een forum.
    leuk dat je vanaf nu weer mee kom praten.

19. Konijn

Konijn Niet meer actief

@Vlademira: Bedankt voor je hartelijke welkom! En leuk dat je wat over jezelf vertelt! Wat een gedoe joh, met die weeen. Ik hoop voor je dat je kindje snel komt.

Ik zal mijn dochter wapenen voor de strijd om jullie jongens die over een paar jaar losbreekt! ;)

20. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    Nou vooruit, als iedereen zich hier opnieuw meldt, dan doe ik dat ook maar.

Mijn naam is Jenny, ik ben 26 jaar oud. Ik heb een zoon van net 2 (was gisteren jarig) en een pleegdochter van 9.

Ik ben zwanger van mijn tweede kindje (weet niet of het een jongen of een meisje wordt), heb in juli een miskraam gehad maar was gelukkig vrij snel daarna weer zwanger. Ik ga thuis bevallen en ik wil proberen borstvoeding te geven. Maar ja, dat zei ik bij Lasse ook...UIteindelijk belandde ik met persweeën in de auto op weg naar het ziekenhuis en liep de borstvoeding voor geen meter :( Haha, Lasse zat hartstikke vast, hij was erg groot (ruim 8 pond) en was een sterrenkijker...kwam er dus met geen mogelijkheid uit!

Afgelopen week heeft de hele buurt waar ik woon buikgriep gehad...ik dus ook. Mijn weeën begonnen en ik moest ter observatie naar het ziekenhuis...De volgende ochtend mocht ik naar huis, met 2 cm ontsluiting. En sindsdien niets meer...veel maagzuur en klodders slijm bij toiletbezoek :oops:

Ik lees trouwens alweer een tijdje mee, maar mijn pc'tje staat helemaal op zolder en ik heb nog geen laptop...EN DIE WIL IK WEL! Manlief maakt echter niet zoveel haast...

Ik hoop ook dat ik snel mag bevallen, ze denken dat het weer een grote baby wordt...dan is 'ie vast al klaar nu! :)

Deel Deze Pagina