Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@bulldog:

de mijne reageerd ook wel aardig als ik ff lekker in bad ga liggen ontspannen!

maar ik geloof dat de kleine net wakker is geworden zo te voelen, lekker een beetje de blaas aan het pesten enzo! hihi

@esje: dat is idd niet niks. pfff dat is wel moeilijk, en zeker omdat jij zelf zwanger bent neem ik aan.

zijn het je eerste 2 kindjes de tweeling?

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ga je gang :D . Wil meer babynieuws.

Esje welkom, wat een naar bericht van die vrienden van je. Wel super dat je er twee krijgt.

Bulldog, blij dat je het hartje toch gehoord hebt. Een knul met een lekker kontje? Die heeft straks echt een voorsprong bij al die dames hier. :)

Sjoon, dat gevoel van dat uitgestrekte beentje had ik gister hele middag en avond. Werd er gek van. Echt pijnlijk.

Cellie, mooie plek voor je vliezen. :) . Hoop toch echt dat als ik ze breek dat het in bed is of zo. Lig ik ook niet voor niets op zo'n zeiltje.

We hebben net bericht uit het ziekenhuis. Mijn moeder is nu aan het bijkomen en operatie is goed gelukt. :D . (zou voor het eerst zijn dat er op medisch gebied in een keer wat goed gaat bij haar).

Heb net proefdruk van het kaartje opgehaald. Hij is echt leuk.

Volgens kansberekening zou ik nu toch meer kans moeten maken op een jongen toch? Waarom heb ik niet gekeken? Ben niet nieuwsgierig, maar ik wil 't nu weten.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Ik zit hier ook al 4 weken thuis, maar heb het idee dat het veel korter is. Terwijl elke dag een beetje hetzelfde is, en ik me af en toe rot verveel, gaat de tijd toch heel erg snel, raar he..
    Enne, hopelijk is het inderdaad stilte voor de storm bij jou, en gaat het snel beginnen...

@ Dafke: Sterkte met alles, ook met je vader. Hopelijk knapt hij snel op, en zetten bij jou de weeën snel door.

@ Flex: Ik begrijp je angst een beetje, maar je kan moeilijk 24/7 thuis blijven zitten toch? Al vind ik het ook wel een beetje eng, ik in ieder geval niet meer in mn eentje ver weg op pad. Maar de boodschapjes moeten toch gebeuren en ik vind het juist leuk om af en toe nog even op pad te gaan.

@ Meryem: Lig hier helemaal dubbel om jouw droom, hoe verzin je het... :)

@ Cellie: Beter dat je vliezen breken als je de tram uitstapt, dan als je erin stapt toch? Want dan ben je verder van huis... (letterlijk en figuurlijk)

@ Sjoon: Hier ook een avondmesnje in mn buik. Als ik 's avonds neerplof op de bank, of naar bed ga, gaat het helemaal tekeer, ook onder mn ribben, dus zal het kontje wel zijn.
    Van die steek met omdraaien heb ik geen last.

@ Esje: Welkom terug. Wat een verhaal zeg. Ik snap wel dat je helemaal niet in the mood was om hier gezellig mee te kletsen terwijl je vrienden hun kindje hebben verloren.
    Maar hopelijk heb je zelf wel een beetje kunnen genieten van de wondertjes in je buik...
    Wel gaaf zeg, een tweeling! Ik dacht trouwens dat tweelingen 9 van de 10 keer te vroeg kwamen maar jou blijven ze lekker lang zitten, goed hoor. Des te eerder kun je ze na de bevalling weer mee naar huis nemen.

@ JenP: Jij ook welkom terug. En nog gefeliciteerd met je zoontje.
    Alle oude bekenden komen opeens weer meekletsen, gezellig hoor!

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zal me ook ff kort opnieuw voorstellen.

Ik ben 24 jaar. Verwacht samen met vriend onze eerste op 23 juni. We weten niet of het een jongen of meisje is. Al hoop ik op een knul omdat we nog steeds niet uit de meisjesnaam zijn.
    :(

Op laag HB na een compleet ongecompliceerde zwangerschap. Deze week beginnen door harde buiken de ongemakken een beetje, maar ernstiger dan ongemak mag ik 't ook niet noemen.
    Onze beeb word geschat op ongeveer 6 a 7 pond bij 40 weken. Volgens de echo's is hij/zij wel erg lang.
    Ben van plan om thuis te bevallen, maar ziekenhuis maakt me ook niet uit. Ik wil graag borstvoeding geven.

Verder hoop ik dat mijn bevalling net zo simpel zal zijn als mijn zwangerschap, en dat we een gezonde beeb in chaos van beesten en verbouwing krijgen.

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Moaatje: Fijn dat met je moeder alles goed is gegaan. een hele geruststellign voor jou lijkt me.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoi hoi,

Hier net terug van de vk en de kleine is nu goed ingedaald, yoehoe! Dus hoef niet plat in de supermarkt tussen de vrieskasten :) . De verloskundige kreeg trouwens nog een flinke trap, want denk dat me meisje dat voelen niet zo leuk vond en me bloeddruk was ook goed 120/80!

Moaatje: Fijn dat je moeder goed door de operatie is gekomen en fijn dat je de proefdruk goed was :)

Alle terugkomelingen weer welkom, leuk om zo wat te lezen over jullie..

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hallo daar!

Bedankt voor de felicitaties he! 39 weken....

Leuk dat er weer dames bijkomen, wordt lekker gezellig zo!

Nou bezoekje bij de Vk liep anders dan verwacht, moet morgen naar het ziekenhuis :confused: Mijn bloeddruk is nu officieel te hoog met een 140/95 ..
    Dus moet bloed laten prikken en een half uur aan de hartscan...

Maar moet zeggen dat het met de baby verder wel goed lijkt te gaan, het hartslagje is mooi rond de 140 en het gewicht wordt ook op zo'n mooie 8 pond geschat!

Met die uitslagen kijken ze dan of het goed gaat morgen, dus dan weet ik weeer wat meer!

Ik zit zelf niet (meer) op hyves, kijk wel is via mijn nichtjes hyves maar dan zit ik dus niet onder mijn eigen naam.... kijk wel anders maak ik wel 1 aan, alleen dan ben ik koos vriendloos en kom ik dus alleen op de junimama's....

Nou nog iemand aant bevallen? :) of hebben we alleen maar voorwerk?!

liefs,

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zeker weten, zat toch wel in spanning vanmorgen.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Esje: Klopt jouw banner wel? Je bent een dag ná mij uitgerekend, maar je banner loopt 2 dagen voor op die van mij... :(
    Of kijk ik nu verkeerd?

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Fijn moaatje voor het goede nieuws!

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Jeetje wat een schrik kleintje. Hebben ze ook gezegd of ze nog actie gaan ondernemen of moet je nu alleen voor een controle?

Wel blij dat met baby alles goed lijkt te gaan.

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Meryem: Fijn dat de baby is ingedaald.

@ Kleintje: Jammer dat je morgen naar het ziekenhuis moet. Maar je hoeft daar dan niet te blijven toch? In ieder geval gaat het met de baby goed, dat is het belangrijkste.

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Meryem, gefeliciteerd met het indalen.

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik denk alleen even voor de controle, om te kijken of het nog wel allemaal goed gaat... moet zeggen dat ik me er nog niet zo druk om maak gelukkig...

15. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Nou meryem, je hoeft dus niet in de winkel te gaan liggen hhahaha, fijn voor je meid!

16. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik kom ook weer ff kijken....Ga eerst maar eens een stuk of 10 pagina's bijlezen....Jullie zijn lekker bezig geweest, hihi.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het is gewoon irritant je datum voorbij te zijn... bah!
    Had vanacht wel wat krampjes, maar niet hard genoeg om ervoor wakker te blijven en nu is het helaas weer weg.

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, als iedereen zich (opnieuw) gaat voorstellen, zal ik dat dan ook maar eens doen?

Ik zit nu al zo lang met jullie te kletsen en de meeste van jullie weten niet eens mijn echte naam.

Ik ben dus Chanel, 22 jaar oud, en ik woon samen met mijn man en 2 hondenkinderen in Ridderkerk. Ik ben werkzaam in de horeca (part-time in een cafe) en dit wil ik ook na de bevalling blijven doen.
    Nu is dus ons eerste mensenkindje op komst.

Zo, weten jullie dat ook weer. ;)

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Trouwens iemand die me ' herkent'?

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ onsukkie: Je bent de eerste van ons die de 40 weken heeft gehaald en er zelfs al overheen is.

Lijkt mij ook helemaal niet leuk. Je houdt je al zo lang vast aan die ene datum en dat gaat ie gewoon voorbij zonder dat er iets gebeurd...

Deel Deze Pagina