Zit nu lekker aan een watermeloen. hmmmmm. Heeft vriendjelief zaterdag meegenomen. Weetje.... het is bijna Juni......
Hmm, ik ben 32 en de weg is al 4x eerder....en ik verwacht ook nog wel 'overdatum' te lopen hoor, heb dus nog maar 2/3 weken geduld, MINSTENS! Trouwens, over maandverband mijn ervaring; de 1e dag vind je het wel best zo'n enorme luier in een net-slipje (zie kraampakket ), misschien de 2e dag ook nog wel. Maar daarna is het een verademing hoor een gewone slip met een normaal maandverbandje, dus ik zou ze zeker in huis halen. En dan natuurlijk niet de allerkleinste. Kies voor de met de meeste drupje (of nacht ofzo), ik heb nog een lading van vorig jaar, bij een gewone menstruatie gebruik is het sowieso allemaal niet, maar die grote lappen is echt niks. En ook daags na de bevalling al niet meer nodig.
O ja, die heb ik ook. Ik ga er trouwens even van tussen. Afwasmachine inruimen. Kijken of er nog getennist wordt vandaag. beetje rustig aan doen. Gewoon relax doen...... Beter dan werken..... hahhahaa, maar jullie kleppen echt veel. Hoe kan ik dit allemaal bijhouden? Nou, ik ga er eventjes van tussen..
ik weet niet het viel me gewoon op ik vind het altijd leuk om naar leeftijden te kijken ben altijd benieuwd naar de meiden die net zo oud als mij zijn
Mijn internet en kabel tv lag er weer de hele dag uit. Jeetje wat gaan jullie snel zeg. @nieuwkomers / meelezers welkom @schaapje, ik vind het zo knap dat je steeds op iedereen reageert, dat red ik niet hoor. (ik heb wel alles gelezen) Sunflower gefeliciteerd! Ik heb morgen een sollicitatiegesprek ( ) willen jullie voor me duimen? Ben vanmorgen naar de vk geweest, alles was oke. Ik had een invaller die nogal daadkrachtig in mijn buik liep rond te wroeten. Auw! Maar ze constateerde dat hij nog niet ingedaald is. Ik heb ook steeds ongipijn en ga donderdag even naar de huisarts om te kijken of ik geen blaasontsteking heb.
o ja, morgen wordt trouwens Krokus ingeleid. Ben benieuwd voor haar. Ik wil haar heel veel sterkte toe wensen en hopelijk heeft ze snel haar kleine wondertje in haar armen.
@ Cellie: Hier alleen nog maar inlegkruisjes in huis, voor als ik vruchtwater ga lekken (of denk het te lekken) zodat ik het even kan checken en de kleur kan bekijken. Maar ga dus voor erna maar een normaal pak maandverband kopen, want die uit het kraampakket zijn inderdaad niet charmant. @ Bianca: Tja, iedereen heeft nu verlof, dus er wordt wat afgekletst. En jij heb nu toch ook alle tijd om mee te kletsen de hele dag?! @ Agnes: Ja, zit ook in je kraampakket. Maar volgens Cellie is dat veel te groot na een paar dagen. (en zij kan het weten) Volgens mij wordt Krokus inderdaad vrijdag ingeleid, het was veranderd...
heb bij de vk een afpsraak staan voor volgende week woensdag dan is het 4 juni en vrijdag is het 6 juni dan ben ik uitgerekend het kom nu wel erg dicht bij
Oops dan heb ik over haar berichtje heen gelezen. Het was ook wel een dik pak, niet iets wat ik zelf zou kopen.
Hmm... toch maar maandverband kopen dan: die megadingen uit mijn pakket ga ik echt niet meer gebruiken natuurlijk als het niet meer nodig is! Ik heb nota bene nog een extra pak bij moeten kopen van het kraambureau... Kan straks zeker allemaal in de kliko? Kindje heeft weer eens de hik... Soms wel vier keer op een dag: ik vind het zo'n rotgevoel!
Ik heb vooral s'nachts last van ongiekrampen en vandaag enorm last van harde buiken pfffff Zal vast wel een beetje voorwerk zijn....